Itt az ország első NFT burgere

Tejszínhub

A Bamba Marha Burger Bár belépett a kriptopiacra és első magyar étteremként egy exkluzív NFT-t bocsát ki.

 

Az NFT a Non-Fungible Token angol kifejezés rövidítése, ami annyit jelent magyarra fordítva, hogy nem helyettesíthető token. Egy teljesen egyedi virtuális adategységről van szó, ami egy adott blokkláncon van tárolva. Lehet vele kereskedni és értékesíteni is, hiszen minden NFT-ből csak egy darab létezik.

A Bamba Marha NFT arany burgeréből is mindössze egy darab készült, de nem csak ezért exkluzív. Azon kívül, hogy az arany burger egy 3D-s digitális alkotás, ami önmagában is érték – hiszen az NFT-k piaca jelenleg nagyon aktív, és egy-egy alkotás néha egészen elképesztő áron kerül eladásra – rendelkezik még egy extra adottsággal, ami igazán ellenállhatatlanná teszi. Az NFT burger tulajdonosa ugyanis élete végéig egy hónapban egyszer ingyen ehet egy nagy menüt a Bamba Marhában. Ehhez mindössze annyit kell tennie, hogy rendeléskor a telefonján felmutatja az NFT-hez kapott titkos adatokat.

Az ötlet az évindító meetingen született” – meséli Jancsa Jani, a Bamba Marha Burger Bár alapító-tulajdonosa. “Szerettük volna valahogy összekötni a virtuális világot az érzékszervekkel tapasztalható ízekkel a valóságban. Ehhez tökéletes választásnak bizonyult egy NFT art és egy ehető NFT burger létrehozása. Az ehető verzióban – ami májustól elérhető -, a három betű három hozzávalót jelöl: N: négybors, F: feketeerdei-sonka T: titkos szósz, aranyszínű gömbökkel. Szóval nemcsak a virtuális, hanem az ehető verzió is különlegesre sikerült.”

A 3D-s NFT art amellett, hogy még mindig kuriózum a magyar kriptopiacon, azért is egyedülálló, mert itthoni gasztrokörökben még senki nem csinált ilyet. Örülünk, hogy a Bamba Marha ügynökségeként úttörők lehetünk, és ezt a kampányt megszervezhettük” – tette hozzá a Contented Marketing Ügynökség alapító-tulajdonosa, Bernát Dániel.

 

Fotó: Vándor Iván – Contented Marketing Ügynökség

 

SOCIAL MEDIA