A Decathlon egy 14 résztvevős tender során döntött úgy, hogy továbbra is jelenlegi ügynökségével, a Wavemaker Hungary-vel dolgozik együtt a következő években. Az ügynökség négy éve nyújt integrált kommunikációs szolgáltatást a márkának.
„A kiválasztás során átfogó stratégiát, kreatív és PR koncepciókat kértünk az ügynökségektől, és a Wavemaker volt az, aki egyöntetű döntés alapján a legjobban oldotta meg ezt a feladatot. A közös értékek stabil alapot adtak az eddigi együttműködésünknek, és erre a jövőben is tudunk majd tovább építkezni” – mondta Lovas Tamás, a Decathlon marketingkommunikációs igazgatója.
„Az első számú kihívás a Decathlon esetében nem a márkaismertség növelése, hanem az, hogy hogyan tudjuk mozgásra buzdítani az embereket. Izgalmas feladat egy top-of-mind márka számára stratégiát alkotni, büszkék vagyunk rá, hogy ezzel most is minket bíztak meg” – mondta Jedlicska Márton, a Wavemaker Creative és Content Services divíziójának vezetője.
Fotó: Decathlon