Irodalmi karaktereket küld randira a Bookline

Hírek

A Drive Research felmérése szerint a Valentin-napi ajándékozás továbbra is a klasszikus meglepetésekre épül: a párok 44%-a édességgel kedveskedik szerelmének, míg 33%-uk romantikus üdvözlőlappal fejezi ki érzelmeit. A válaszadók 32%-a virágot választ ajándékként, míg 29%-uk egy közös vacsoraesttel ünnepli meg a szerelmesek napját. Az adatok azt mutatják, hogy az érzelmeket kifejező gesztusok, valamint a közös élmények egyre nagyobb szerepet kapnak a Valentin-napi ajándékok kiválasztásában.

 

Mary Poppins és Havas Jon? Antigoné és Drakula? Hermione Granger és Mr. Darcy? Hogy Valentin-nap alkalmából minél többen fedezzék fel az olvasás örömét, az ünnephez kapcsolódóan a Bookline „A szerelem összetevői” elnevezésű játékkal készült. Az online aktivitás résztvevői 10 ikonikus női és 10 férfi irodalmi karaktert állíthatnak párba, így a mesterséges intelligencia a karakterek személyiségjegyei és kapcsolatuk dinamikája alapján egészen új szerelmi történeteket szőhet. A fiktív párosok segítségével az oldal az adott páros szerelmi történetére rímelő könyvajánlásokkal segíti a játékosok könyvválasztását.

Szeretnénk lehetőséget teremteni arra, hogy vásárlóink a könyveken keresztül valljanak romantikus, szenvedélyes vagy akár végzetes érzelmeikről, ezért Valentin-nap alkalmából játékra invitáljuk a vásárlóinkat. Az ünnep apropóján több online és offline aktivitással is készülünk, vásárlóink választását ugyanakkor a mesterséges intelligenciának köszönhetően játékos és ötletes könyvajánlókkal is segítjük” – mondja Mészáros Brigitta, a Bookline brandmenedzsere.

Valentin-nap alkalmából a Bookline üzletei február 14-én különleges meglepetésekkel és több száz kedvezményes kötettel várják a könyvkedvelőket. A „Vakrandi egy könyvvel” akció keretében hat kiválasztott romantikus regényt papírcsomagolásban helyeznek el a boltok polcain – így a vásárlók nem látják a könyvek címeit, csupán egy rövid ajánlás alapján választhatják ki az olvasnivalóikat.

A Bookline Valentin-napi kampányában az érdeklődők a közösségi médiában is izgalmas kihívásokkal találkozhatnak. A Bookline Könyvklub elnevezésű Facebook-csoportban kreatív történetíró verseny indul, ahol ikonikus irodalmi párosok sorsát folytathatják, míg a könyvkereskedő Facebook- és Instagram-oldalain a résztvevők egy nyereményjáték keretein belük választhatják ki saját „irodalmi crushukat” (vagyis kiszemeltjüket).

 

SOCIAL MEDIA