Háttér: A PICK több mint 150 éves hagyományainak köszönhetően a szalámik szakértője Magyarországon. A márka mögött álló szaktudás és technológia lehetővé teszi, hogy a hagyományokon alapuló értékek és a megszokott magas minőség megtartása mellett folyamatos termékújdonságokkal válaszoljanak a változó fogyasztói igényekre.
A folyamatos megújulás jegyében idén tavasszal PICK Szalametti néven vezetik be a legújabb szalámi-termékcsaládot, amelyet a legfrissebb piaci és fogyasztói kutatások eredményeire alapozva, valódi fogyasztói igényekre szabva fejlesztettek ki a változatosságra nyitott szalámi fogyasztók számára.
A Szalametti szalámikban a garantált PICK minőség és a színes, izgalmas ízvilág találkozik. A minőségi alapanyagokból készülő, bükkfával füstölt termékcsalád változatos, széles ízválasztékban érhető el: hagyományosabb fűszerezésű csemege, paprikás és csípős változatban, valamint izgalmas chilis és fokhagymás fűszerbevonattal.
Kommunikációs cél: Az elsősorban a Téliszalámiról ismert PICK márka szélesíteni akar fogyasztói bázisán, megszólítva a fiatalabb generációt is úgy, hogy a Téliszalámi heritage által megalapozott szakértői szerepét kiterjeszti egy új, különleges ízvilágú, ízesített szalámi kategóriára is.
Kreatív koncepció: A PICK 150 éve foglalkozik szalámikészítéssel. Pontosan tudja, hogy a minőség fenntartása és hagyományőrzés mellett legalább ugyanolyan fontos a változatosság is, hiszen a változatosságot mindenki szereti. Az új PICK Szalametti szalámikkal pedig minden napunkba vihetünk egy falat változatosságot, hiszen izgalmas ízeivel nincs két egyforma szendvics.
Az új termékek bevezetését támogató TVC-ben is megfigyelhető a hagyomány és a megújulás kettősége. A tradicionális PICK Téliszalámi gyártását bemutató jelenetekkel és a 150 év tapasztalatára épülő szakértelem és gondoskodás üzenetével jutunk el egy képileg és zenében is dinamikusabb, fiatalosabb tag-onhoz, amelyben bemutatkoznak az új Szalametti szalámik. A lendületes és színes tag középpontjába számos izgalmas, PICK Szalametti szalámis szendvics-variáció került.
A PICK Szalamettis szendvicsek április-májusban öt héten keresztül a tévé mellett online és social felületeken jelennek meg, de remélhetőleg, minél több fogyasztó a reggeli vagy a vacsora során is találkozik velük.
Alkotók listája:
Megbízó: PICK Szeged Zrt.
Csoport marketing és stratégiai vezető: Szokolai Júlia
Média, digitális és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia
Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra
Brand manager és social média specialista: Zsapka Anna
Termékmenedzser: Baloghné Harkai Zsuzsanna, Nagygyörgy Zoltán
Reklámügynökség: Café Communications
Stratégiai igazgató: Szakál Zoltán
Kreatívigazgató: Zsembery Péter
Senior art director: Nagy Gergely
Art director: Csabai Bence
Copywriter: Havas Kinga
Account director: Kistamás Veronika
Senior account manager: Ferencz Mónika Linda, Kovács Zsuzsanna
Médiaügynökség: Café Reklám
Media account director: Kara Balázs
Senior integrated media planner: Gergely Dóra
Junior digital performance manager: Ilko Lóránt
Produkció: Café Communications
Tag-on
Utómunka koordinátor: Károly Eszter
Motion designer: Szabó Ákos
Hangutómunka: Gaston Stúdió
Fotó: Vermes Iván
Food stylist: Urbányi Ferenc
TVC
Gyártásvezető: Beszta Nóra, May Gábor
Vágó: Sum-Vészi Kriszta
Hangutómunka: Gaston Stúdió
Colorist: Vándor Ádám / Spájz
Zene: Fodor Máriusz