Az elmúlt évtizedben jelentősen átalakult a médiapiac, kutatások szerint az emberek már több időt töltenek a szórakoztató tartalmakat kínáló platformokon, mint a hagyományos közösségi média felületeken. A folyamatos kihívások és bizonytalanságok közepette felértékelődött az igény a kikapcsolódásra, hogy akár csak egy rövid időre is, de biztonságban magunk mögött hagyhassuk a hétköznapok problémáit.
„Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy akármilyen nehézséggel is szembesülnek az ügyfelek, számíthassanak a Magyar Telekomra. Ezért vágtunk bele egy szórakoztató filmsorozat elkészítésébe, ami segít az embereknek kiszakadni a mindennapokból, annak ellenére is, hogy nem a tartalomgyártás a fő tevékenységünk. De, ami még ennél is fontosabb, a hétköznapok során felmerülő gondok megoldásának is a részei szeretnénk lenni. Összeállítottunk ezért egy több mint 80 elemből álló digitális megoldásgyűjteményt, a digitális jóságokat, amely a meglévő szolgáltatások mellé díjmentesen igénybevehető kényelmi funkciókat és egyéb, hétköznapokat megkönnyítő innovációkat, kedvezményeket, meglepetéseket tartalmaz” – mondta el Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
Annak érdekében, hogy ezek a hétköznapokat megkönnyítő szolgáltatások még kézzelfoghatóbbak legyenek az ügyfelek számára, a Magyar Telekom a Jóságokat a sorozat univerzumán keresztül mutatja be, a Marsra magyar! szereplői ugyanis a márka kommunikációs felületein is visszaköszönnek majd. A fikciós heti sorozat ennek ellenére nem márkázott tartalom lesz, a Magyar Telekom csupán egy-egy humoros visszavágás erejéig tűnik fel az epizódokban. A márka értékei a történetszálon keresztül bontakoznak ki: a magyar gazdaság gerincét képező családi kisvállalkozások egyike áll a történet középpontjában, amely alkalmazottai a kezdeti ügyetlenkedések után egyre magabiztosabban kezdik használni a digitális eszközökben rejlő lehetőségeket a vállalat túlélése és a saját boldogulásuk érdekében. A Magyar Telekom nem csak a sorozat finanszírozásában, hanem a kreatív alkotási folyamatban és annak gyártásában is tevékeny részt vett.
Pusztai Ferenc, a KMH Film producere elmondta: „Ez egy rendkívüli együttműködés, közösen valami eddig egészen egyedülállót alkottunk, hisz a sorozat epizódjai mellett a Magyar Telekom következő időszakban látható összes reklámját és egyéb márkatartalmait is együtt hoztuk létre. Az alkotók személye (a sorozatot Stefanovics Angéla, Kálmánchelyi Zoltán és Végh Zsolt is jegyzi) garancia az abszurd, többrétegű humorra, amely még sokszori megnézés után is képes nevettetni és újat mutatni. Azáltal pedig, hogy a szereplőink számtalan felületen megelevenednek, a karakterek újabb dimenziókat kapnak, a nézők még jobban megszerethetik őket, illetve még szélesebb közönség találhat rá a sorozatra. Ez utóbbi célt szolgálja az is, hogy az epizódokat egy díjmentes, kísérletezésre abszolút alkalmas platformon tesszük elérhetővé.”
„Az Indamedia valamennyi kiadványán szívesen kísérletezünk új formátumokkal, ezért nagy örömmel csatlakoztunk a kezdeményezéshez és „tűzzük műsorra” az Indexen a Marsra magyar! sorozatot. A kifejezetten az Index.hu felületére televíziós formátumban gyártott, díjmentesen elérhető sorozattal úttörői lehetünk a minőségi szórakoztatás terjesztésének az online felületeken” – tette hozzá Starcz Ákos, az Index.hu vezérigazgatója.