A gyorsfagyasztott zöldségeket gyártó cég országos ismertségének növelése céljából televíziós kampányba kezdett.
A TVC kampány ötletére és kivitelezésére a cég az Allison Advertising kreatív ügynökséget és a Maxus Hungary médiaügynökséget bízta meg, akik a reklámok koncepcióját, a stratégiai médiatervezést és vásárlást szoros együttműködésben valósították meg.
A három, alapkoncepciót és üzeneteket tekintve hasonló reklámfilm vezérgondolata a márkáról szóló kulcsfontosságú üzenetek a megszokott reklámkörnyezettől eltérő módon való közvetítése. Így a filmekben a Fevita különleges tulajdonságait a „szereplő” kisállatok – tengerimalacok, nyulak és egy bárány – interpretációjában is megismerhetjük. A Maxus az ügyfél céljainak ismeretének birtokában a célcsoport lefedéséhez szükséges csatornamixet állított össze a jelenlegi televíziós piac sajátosságait is figyelembe véve, így a spotok a nagyobb kereskedelmi és kisebb kábelcsatornákon is láthatóak.
A filmek ezen a linken tekinthetőek meg.