A FloeWater kristálytiszta szűrt ivóvize egy csipetnyi Hollywood-i csillogásról is szól, mivel a nemzetközileg ismert amerikai színésznő, Eva Mendes a víz arca. Az Oscar-díjra jelölt Ryan Gosling felesége köztudottan odafigyel az egészségére. Naponta sportol, hidratál és az életéből szinte már teljesen kiiktatta a műanyagokat. Karizmája és elkötelezettsége tükrözi a márka értékeit, így még vonzóbbá téve azt a fogyasztók számára világszerte – írják.
A Floewater kategóriája a Föld legnépszerűbb fogyasztásra kész (RTD, „ready-to-drink”) itala címét birtokolja. Ez a kategória forradalmi átalakulás előtt áll, hiszen a FloeWater az új termékével az aludobozos vízzel kész újradefiniálni az italgyártás szabályait. A márka korszakalkotó újdonságot is beépített a vízkezelésébe: a maga nemében első innovációval, az úgynevezett CrystalTower-eljárás segítségével egy eddig soha nem látott szintre emeli a vízkezelést – teszik hozzá.
„Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi Hollywood-i sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca” – mondta el Popovics Adrienn, a HELL marketingigazgatója.