Hírek

Új igazgatókkal bővül a Gránit Pólus vezetése januártól

A magyar tulajdonú, vezető ingatlanfejlesztő és -üzemeltető vállalatcsoport igazgatósága új vezetők kinevezéséről döntött. Megbízatásuk januártól lépett életbe.   Kovács Orsolya (nyitó képünkön) a cégcsoport központi kommunikációs és marketingigazgatója, ő felel a külső és belső kommunikációért és felügyeli az egyes projektek marketingtevékenységét. Orsolya korábban a Gránit Pólus marketingmenedzsere, majd a Westend marketingigazgatója volt. Koncz Ernő, korábbi […]

Tovább olvasom

Robotkarok, holdjáró és merész álmok

A Toyota a Japán Űrügynökséggel közösen egy olyan járművön dolgozik, amely alkalmas a Hold felfedezésére, elősegítve a holdi élet megteremtését 2040-re, valamint emberek eljuttatását a Marsra. A Japán Űrügynökséggel (JAXA) együtt fejlesztett jármű elnevezésében a Toyota Land Cruiser terepjáró legenda előtt tiszteleg: a Lunar Cruiser a 2020-as évek végén lesz kilövésre kész. Eközben persze még […]

Tovább olvasom

A Liu testvérekkel indul az első téli Szentkirályi Tehetségprogram

A rövidpályás gyorskorcsolyázás hazai sztárjaival, Liu Shaoanggal és Liu Shaolin Sándorral rajtol el a Szentkirályi Tehetségprogram első téli kiadása. A Magyar Olimpiai Bizottság szakmai támogatásával és a mentorként csatlakozó olimpikon testvérpár részvételével megvalósuló program a tehetséges fiatal sportolók karrierjének előremozdítását segíti. Az első téli évadban a 14-18 év közötti gyorskorcsolyázók, rövidpályás gyorskorcsolyázók és műkorcsolyázók jelentkezését […]

Tovább olvasom

Újít a 24.hu

A 24/7 az oldal hétvégi olvasáshoz illő tartalmait gyűjti össze szombatonként. A 24.hu elkötelezett amellett, hogy mindig friss hírekkel, újításokkal és hiteles tartalmakkal lássa el olvasói bázisát. Ennek szellemében indította el új, heti hírlevelét: a 24/7 nevet viselő oldal megelőző héten megjelent egyedi, minőségi tartalmaiból válogat szombatra tíz olyan anyagot, amelyet hétvégi olvasásra ajánl az […]

Tovább olvasom

Csikesz Erika, TV2 Média Csoport: „A televíziós reklám újra megmutatta az erejét”

Magára talált-e a televíziós reklámpiac 2021-ben? Bővülnek-e a bevételek a DGP-vel arányos mértékben? Mi történt a nonszpotpiacon a bezárások alatt? Mennyit fejlődött a streaming? Milyen mértékű áremelésre készül a TV2 Csoport?  Csikesz Erikával készült évzáró beszélgetésünk a Márkamonitor 2021/4. számában jelent meg nyomtatásban.    Tavaly, a Covid-pánik első hullámában a szakmai szervezetek és a médiavállalatok […]

Tovább olvasom

TV piaci körkép 2021

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő. Az egymáshoz hasonló tévénézési időből viszont a reklámok megtekintése már jelentősen több időt jelentett 2021-ben, mint 2020-ban: míg 2021-ben naponta átlagosan 35,6 percnyi reklámot látott a magyar lakosság, […]

Tovább olvasom

Mottl-Molnár Orsolya lett a HEINEKEN Hungária marketing- és kereskedelmi marketingigazgatója

Mottl-Molnár Orsolya 2022. február 1. napjától marketing- és kereskedelmi marketingigazgató pozícióban folytatja pályafutását. A szakember Top Horeca képviselőként kezdett a vállalatnál 2010-ben, majd két év után váltott a marketing területére. Junior Brand Managerként, majd újabb 2 év után Brand Managerként folytatta munkáját a Heineken márkán, ahol elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolás […]

Tovább olvasom

K&H: mit tesznek a magyar cégek a klímakatasztrófa árnyékában?

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem harmadának – 31 százalékának – van saját fenntarthatósági stratégiája, egy évvel korábban ez mindössze a 15 százalékukra volt igaz. A vállalatok […]

Tovább olvasom

Kiválasztották az ABB egyetemi női mentorprogramjának idei résztvevőit

Az ABB évről évre sikeres és népszerű női mentorprogramjának célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területen, illetve lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével. A női mentorprogramra kiírt pályázaton indulók közül öt női végzős műszaki felsőoktatási hallgatót választottak ki az […]

Tovább olvasom

ALDI: jönnek a saját márkás bio bébiételek

Az ALDI újabb saját márkás termékcsaládot vezet be: a Mamia üveges bio bébiételeket.   Az ALDI az alapvető élelmiszerek mellett nagy hangsúlyt fektet a szezonális termékekre és a különlegességekre is. A márkatermékek között és a saját márkás szortimentben a diétázók, ételintoleranciával élők, vegák és vegánok is könnyedén megtalálhatják a számukra megfelelő ételeket, alapanyagokat. A most […]

Tovább olvasom