Hírek

A Twincom lett az Xplora kommunikációs ügynöksége

A gyerekeknek szánt okosórák iparágvezetője, a norvég Xplora a boutique PR ügynökséget bízta meg teljes körű kommunikációs tevékenységének hazai irányításával. A Twincom PR ügynökség közvetlen megbízás alapján dolgozik az Xplora, a gyerek okosórák vezető gyártójának hazai kommunikációján. A retainer alapú megbízás 2022. januártól indult. A 2016-ban, Norvégiában alapított Xplora Európa első számú gyerek okosóra vállalata. […]

Tovább olvasom

Nem mernek hosszú távra tervezni a fogyasztási cikkek gyártói

Már csak rövid távra terveznek a fogyasztási cikkeket előállító vállalatok, hogy követni tudják a vevők hirtelen és kiszámíthatatlanul változó igényeit – mutat rá az EY és az MIT közös, 370 iparági vezető bevonásával készült nemzetközi kutatása.   Az FMCG piac szereplői a korábbi 5 év helyett ma már maximum 2 évre előre tudnak tervezni. Ennek […]

Tovább olvasom

Vezércsel

Mi, emberek imádunk rajongani. Piedesztálra emeljük a kedvelt zenészt, színészt, hírességet, a rajongásnál pedig csak egy dolgot szeretünk még jobban: ha az idolok elbuknak, és mi boldogan csámcsoghatunk az újabb pletykákon, vagy látványosan sajnálhatjuk azt, akit egykor szerettünk. Gond akkor van, ha az az ember, akit istenné tettünk, cégvezető.     Már a legelső híres […]

Tovább olvasom

Levegő Munkacsoport: alkalmatlan Budapest és környéke levegőminőségi terve a szennyezés csökkentésére

A Budapest és környéke levegőminőségének javítását célzó tervének újabb tervezete nem felel meg annak a jogszabályi követelménynek, hogy a légszennyezést a lehető legrövidebb időn belül érdemben kell csökkenteni – állapította meg a Levegő Munkacsoport, részletesen elemezve az illetékes kormányhivatal honlapján nemrég közzétett anyagot.   Budapest és környéke légszennyezettségért elsősorban a háztartási tüzelés és ezen belül […]

Tovább olvasom

Idén február 8-án lesz a Safer Internet Day

Ennek alkalmából a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ), mint a Safer Internet Program magyarországi konzorciumvezetője a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Orczy Úti Kollégiumában internetbiztonsággal kapcsolatos programot szervez.   A Biztonságos Internet Nap – Safer Internet Day (SID) – célja, hogy az Európai Unió Safer Internet Program (SIP) akciótervének keretein belül közel 200 országban ugyanazon a napon hívja […]

Tovább olvasom

Tovább dolgoznak a Duna-menti folyami és ártéri élőhelyek helyreállításán

Idén első alkalommal az ENSZ hivatalos támogatásával tartották meg a vizes élőhelyek világnapját, ezzel is felhívva a figyelmet a világ vizes élőhelyeinek kritikus állapotára és fontosságára. A világnap alkalmából a WWF közép-kelet-európai szervezete és a The Coca-Cola Company megerősítette elköteleződését az Élő Duna program mellett, amely a vállalat globális alapítványa, a The Coca-Cola Foundation támogatásával […]

Tovább olvasom

Az e-kereskedelem piacának kihívásaira szeretne válaszolni a DHL Supply Chain

Az e-kereskedelem piacának rohamtempójú fejlődése megállíthatatlan: a megváltozott szokások az online térbe terelik a fogyasztókat és a kiskereskedőket, mely egyre nagyobb teret ad a webáruházaknak, és ezzel együtt a fulfillment szolgáltatásoknak. A DHL Supply Chain szerint a kiskereskedelem jövője ma kezdődik, melyben az e-kereskedelem az átjáró.   A Covid-19 világjárvány számos területen kényszerítette arra a […]

Tovább olvasom

A LogMeIn brandet vált

A LogMeIn, Inc. bejelentette, hogy nevét GoTo-ra változtatta, ezzel is kifejezésre juttatva elkötelezettségét, hogy az informatikai eszközöket bárhol, bármikor könnyen használhatóvá tegye. A GoTo bejelentése nem csupán egy új névről és logóról szól, mivel a vállalat egyszerűsített termékportfólióját is bemutatta, köztük egy applikációt és két zászlóshajónak számító terméket: a vadonatúj GoTo Resolve IT menedzsment- és […]

Tovább olvasom

Bevételszerzési lehetőségek a jövő médiapiacán

A Deloitte Center for the Long View nemzetközi médiaszakértőkkel együtt végzett tanulmánya alapján négy szcenárió mentén vázolta fel a médiabevételi modellek 2030-ig tartó változását. Az elemzés célja, hogy bármelyik szcenárió megvalósulása esetén felkészülten nézhessenek szembe a médiapiaci szereplők a jövő kihívásaival.   A streaming szolgáltatók megjelenésével – mint például a Netflix vagy Spotify – az […]

Tovább olvasom

Kampányol a LEAX nemzetközi vállalatcsoport

A LEAX nemzetközi vállalatcsoport 2022 februárjában ünnepli megalapításának 40. évfordulóját. A LEAX globális belső kampánnyal mond köszönetet dolgozóinak a közösen elért eredményekért, amelyekben a magyarországi leányvállalat, a LEAX Hungary Zrt. is jelentős szerepet vállalt.   A Leax Group a fémmegmunkálás specialistája, amely elsősorban a haszon- és személygépjármű-iparban, a kemény és lágy CNC-megmunkálás területén kínál professzionális […]

Tovább olvasom