Hírek

Jön az Agency People of the Year a MAKSZ szervezésében

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) megalakulása óta azon dolgozik, hogy támogassa és képviselje a hazai marketingkommunikációs szakma szolgáltatói oldalát, legyen szó a média-, kreatív- vagy akár a rendezvényfókuszú ügynökségekről. Ennek az elkötelezettségnek a következő, egyben hagyományteremtő mérföldköve a Campaign magazinnal közösen szervezett Agency People of the Year verseny, amelyet 2024-ben első alkalommal rendeznek meg […]

Tovább olvasom

Ilyen utazók a magyar fiatalok

Milyen szerepet vállalsz magadra, amikor a barátaiddal vagy a családoddal utazol? – tette fel a kérdést a Kiwi.com a 18 és 37 év közti magyaroknak.   A válaszokból úgy tűnik, hogy minél idősebbek vagyunk, annál inkább magunkra vállaljuk a szervezést. Legyen szó repülőjegy-vásárlásról, szállásfoglalásról, a Z generáció fiatal felnőttjei közül minden harmadik, az Y-ok közül […]

Tovább olvasom

Hosszabbít a Rossmann

A Rossmann-nál tovább tart a nyár: a drogéria strandkiegészítői egészen szeptember 30-ig maradnak a polcokon, valamint eddig gyűjthetők a pontok a Summer Beach egyenlegen is, amellyel a nyári kollekció darabjai még kedvezőbb áron szerezhetők be.   A „Nincs tragédia, megoldjuk!” szlogennel futó kampány keretében idén nyáron egyedi strandpapucsot, hűtőtáskát, törölközőt, úszógumit és bevásárlótáskát kínál a […]

Tovább olvasom

Amerika hamarosan választ, a CNN International pedig a Maxra érkezik Európában

A Max a CNN International híreit kínálja a nap 24 órájában Spanyolországban, a skandináv országokban, Belgiumban, Hollandiában és Kelet-Közép-Európában augusztus 29-étől kezdve.   A Max ­– a Warner Bros. Discovery streaming platformja – augusztus 29-én elindítja a CNN International élő hírközvetítését a nap 24 órájában 22 európai országban, köztük Spanyolországban, a skandináv országokban, Belgiumban, Hollandiában […]

Tovább olvasom

Egyesül a VGD Hungary Audit Kft. és a HLB Magyarország Kft.

Ezzel a könyvvizsgálati szolgáltatások magyarországi piacán a Big4 utáni egyik dobogós helyezettként nyújtja a jövőben szolgáltatásait ügyfeleik számára.   A VGD Hungary Audit Kft. az elmúlt több mint húsz év alatt dinamikusan növekedett, és jelenleg a Book of Lists (Big4-on kívüli) legfrissebb listáján árbevételét tekintve az ötödik legeredményesebb könyvvizsgáló szolgáltató Magyarországon. A HLB jól ismert […]

Tovább olvasom

A Sport TV közvetíti a hokiválogatott olimpiai selejtezőtornáját

A magyar jégkorong-válogatott nagy tettre készül. Olimpiai selejtezőtornát vív a 2026-os olimpián való szereplésért, amelyen Ausztria, Kazahsztán és Szlovákia lesz a mieink ellenfele. A Sport TV élőben közvetíti a mérkőzéseket augusztus 29. és szeptember 1. között.   A 2024-es bolzanói divízió I/A-s világbajnokságon bravúrosan szerepelt a magyar jégkorong-válogatott, amely csoportgyőztesként jutott fel a legjobbak közé. […]

Tovább olvasom

Csökkenő tendenciát mutat a sörfogyasztás

2024-ben több mint kétszázötven-féle sörrel, a hazai sörfőzdék kézműves különlegességeivel, az importőrök nemzetközi sörkínálatával várja szeptember 3. és 8. között a budapesti Szabadság téren, a SPAR Magyarország támogatásával a Belvárosi Sörfesztivál a kilátogatók, amelynek idén is a célja, hogy újra trendivé tegye a minőségi sörfogyasztást a fiatalok körében.   A magyarországi sörfogyasztás a rendszerváltás környékén […]

Tovább olvasom

Meghosszabbították a jelentkezési határidőt a Hégető Honorka-díjra

2024-ben is megnyílt a pályázati lehetőség azon szerkesztőségek és újságírók számára, akik olyan fontos társadalmi témákat hoznak napvilágra, amelyekre érdemes a nagyközönség figyelmét is ráirányítani.   A 2003-ban indult díjat idén 20. alkalommal adják majd át, és ezúttal is olyan alkotásokkal lehet nevezni, amelyek videó, fotó vagy fotósorozat formájában mutatnak be társadalmi problémákat, valamint az […]

Tovább olvasom

A Samsung a 2024-es párizsi paralimpiai játékokon is fokozza az élményt

A Samsung az olimpiai és paralimpiai játékok nemzetközi partnereként, a Galaxy technológia erejét kihasználva továbbra is támogatja a sportolók és szurkolók összekapcsolt élményeit a 2024-es párizsi paralimpiai játékok során, segítve őket abban, hogy életre szóló emlékeket szerezzenek a sporteseményről.   A Samsung 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékokhoz kapcsolódó fő üzenete: „A nyitottság mindig nyer”. […]

Tovább olvasom

Márkaépítés vs performancia, avagy a márkázás jövője

Idén második alkalommal rendeztük meg a Branding/rebranding az FMCG szektorban 2024 című konferenciát. A konferencia zárásaként három ügynökségi vezető, Horváth Rita (Publicis Groupe), Bacsa Gábor (Dentsu) és Havasi Zoltán (Wavemaker) beszélt a márkaépítés, a hosszú távú gondolkodás jövőjéről és az ügynökségek változó szerepéről. A kerekasztalt Dickinson Andrea (Dickinson Consulting) vezette.   A beszélgetés apropója Bacsa Gábornak a […]

Tovább olvasom