Hírek

Mi vezethet egy cég bukásához?

A magyar vállalatok legfőbb fejlődési gátja nem az anyagi eszközeik hiánya, hanem az alacsony szervezettségi szintjük. A magyar vállalatok legfőbb fejlődési gátja nem az anyagi eszközeik hiánya, hanem az alacsony szervezettségi szintjük. A szervezetlenség akár a vállalkozás bukását, csődjét is jelentheti. Magyarországon gyakorlatilag a legtöbb kis- és középvállalat e-maileket és Excel-táblákat használ a legfontosabb, legkritikusabb […]

Tovább olvasom

Ismét a CIPR alelnöke Sztaniszláv András

Február végi közgyűlésén a CIPR International ismét megválasztotta alelnöknek Sztaniszláv Andrást, a PersonaR alapítóját, vezető tanácsadóját. A szakember 3 éve tagja a szövetségnek, 2 éve dolgozik az elnökségben. Tavaly, első magyarként megszerezte a CIPR akkreditált PR szakembere címet. Az elnökségen belül a rendezvényekkel foglalkozik, így részt vesz nemzetközi szerkesztőséglátogatások, parlamenti előadások, webinarok szervezésében és az […]

Tovább olvasom

Partneri megállapodást kötött BWT és a Sahara Force India

A BWT víztechnológiai vállalat új külsőt kölcsönzött a Sahara Force India csapatának. A rendhagyó színekben pompázó autók a szezon első futamán Melbourne-ben, az Ausztrál Nagydíjon debütálnak. A Sahara Force Indiával kötött megállapodásnak köszönhetően a BWT először jelenik meg a F1 világában, amellyel szeretné felhívni a figyelmet vízkezelő megoldásaira, így például a Magnesium Mineralizer vízszűrő technológiájára. A szokatlan színek […]

Tovább olvasom

Hello Eventként folytatja a Confhotel Event

Megváltozott tulajdonosi struktúrával, új névvel és arculattal, kibővült szolgáltatásokkal működik tovább az ügynökség. 17. születésnapján nevet vált a több mint egymilliárd forintos árbevételű rendezvényszervező cég. A névváltással párhuzamosan növelte tulajdonrészét az ügynökséget is tulajdonló cégcsoportban Erdős Ákos. A MICE piacon erős márkanévvel rendelkező Confhotel új névvel, valamint új, a korábbitól erőteljesen különböző arculattal folytatja munkáját. A váltást leginkább […]

Tovább olvasom

Szankciók helyett szemléletformálás

A Rex Kutyaotthon Alapítvány meghirdette a Felelős Állattartás Napját. A kezdeményezéshez számos híresség mellett a Bayer Hungária is csatlakozott. Az állatvédelem területén is verseny van. Ma már 140-150 civil szervezet és 80-nál is több regisztrált menhely működik az országban – vet számot Dr. Király Péter, a területen működő egyik legpatinásabb civil szervezet, a 25 éves Rex Kutyaotthon […]

Tovább olvasom

Apple Watchtól a Fitbitig

Okoseszközökre és kiegészítőkre vonatkozó kedvezményes ajánlatokkal készül a Telekom a Vivicittá futófesztiválra. Okoseszközökre és kiegészítőkre vonatkozó kedvezményes ajánlatokkal készül a Telekom a Vivicittá futófesztiválra. Idén 32. alkalommal rajtol el a Telekom Vivicittá városvédő futás Budapesten 2017. április 8-án. A Magyar Telekom, a futófesztivál névadó szponzoraként ebben az évben is hozzá kíván járulni a sportoláshoz és […]

Tovább olvasom

Rekorderedménnyel zárta 2016-ot a Generali

A nemzetközi Generali-csoport működési eredménye meghaladta a 4,8 milliárd eurót, melyhez az élet üzletág 5,5%-os, a nem-élet üzletág pedig 2,9%-os növekedéssel járult hozzá. A bruttó díjbevétel meghaladta a 70 milliárd eurót. A nem-életbiztosítási (P&C) üzletág volumene az év közben megfigyelhető trendeknek megfelelően 2,1%-kal nőtt. Az életbiztosítási szegmens bruttó díjbevétele több mint 49,7 milliárd euró (6,3%-os […]

Tovább olvasom

Forradalmi smartok

Március 15-én ötödik alkalommal rendezték meg a Red Bull Pilvakert, melyhez idén a smart is csatlakozott, mint a szavak forradalmának hivatalos támogatója. A Red Bull Pilvaker évek óta biztosít platformot a fiatal és feltörekvő tehetségeknek, valamint számos, már befutott hazai művésznek, hogy az Erkel Színház színpadán együtt alkossanak forradalmi produkciókat. Idén a két teltházas előadás mellett a nyilvános főpróbán […]

Tovább olvasom

Garfield visszatért Magyarországra

A SPAR legújabb, 8. Garfield matricagyűjtő albuma ezúttal a világ megoldatlan rejtélyeit, a világűrt és a természet misztikus oldalát mutatja be olvasóinak. Az elmúlt évek népszerű ismeretterjesztő kiadványsorozatává vált hazánkban a Garfieldmatricagyűjtő albumsorozat, amely hűségpromóciók keretében jutott el az olvasókhoz a SPAR Magyarország üzleteiben. A Dzsungelmánia, a Szafarimánia, az Óceánmánia, a Magyarország, a Hegymánia, a Szigetmánia és az Állati Rekordok albumokból már több mint 2,1 millió darab […]

Tovább olvasom

A Burger King az Év Hirdetője

A 2017-es Cannes Lions-on a gyorsétteremlánc kapja meg az elismerést „a kreativitás elfogadásáért és bátorításáért kommunikációs tevékenységei során, valamint termékei inspiráló globális marketingjéért”. A Burger King komoly sikertörténettel bír a Cannes-i reklámfesztiválon. 1969 óta összesen 76 díjat, köztük két nagydíjat (2016, Print & Publishing és Media kategóriában a McWhopper kampányért) és egy Titánium Nagydíjat (2007) is nyert. […]

Tovább olvasom