Hírek

Csomagolás a főszerepben: az unboxing-őrület

Százmilliós nézettséget is hozhatnak az úgynevezett unboxing videók, amelyek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Százmilliós nézettséget is hozhatnak az úgynevezett unboxing videók, amelyek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. De milyen hatással van ez a csomagolóiparra? Az internet mindig is tele volt furcsa és megmagyarázhatatlan oldalakkal, és ezek között is a videók okozzák olykor a legnagyobb […]

Tovább olvasom

Új marketingvezető az EXIM-nél

Loppert Dánielt, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációjának korábbi irányítóját nevezték ki az EXIM új marketing és kommunikációs igazgatójává. Loppert Dániel március végétől tölti be a pozíciót és irányítja az EXIM márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját. Loppert Dániel szerint osztályának egyik legfőbb feladata, hogy bemutassa az EXIM kiterjedt […]

Tovább olvasom

Új kommunikációs vezető a Škoda élén

Április 1-től Jens Katemann vezeti az autógyártó kommunikációs tevékenységét. Jens Katemann a német auto, motor und sport magazin főszerkesztői székéből érkezik. Peik v. Bestenbostel pozícióját veszi át és Bernhard Maier vezérigazgatónak jelent majd. Felelősségi körébe tartozik a márka globális kommunikációja. Elődje a Volkswagen márka kommunikációs igazgatójaként folytatja pályafutását Wolfsburgban.

Tovább olvasom

Ki nyeri a 150 ezer eurós fődíjat?

Már jelentkezhetnek a magyar és régiós startupok az OXO Labs Blastoff versenyére, amelyet immáron harmadszor rendeznek meg a Brain Bar Budapest keretében. A korábban CEE Lift Off! néven ismert esemény nevet váltott, idén már Blastoff-ként rendezik meg, ahol a régió legjobb startupjai versengenek a díjakért. Jelentkezni online április 21-ig lehet, amelyet követően a kiválasztottak április 28. és május […]

Tovább olvasom

Gasztrofotó pályázatot indított a The Famous Grouse

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai. A „The Famous Grouse Gourmet Pillanatok” kampány során whisky inspirálta gasztronómiai kalandokat megörökítő fotókat várnak. Az Instagramon megosztott képeket a Bánhalmi Norbert profi fotósból és Péter Anna (Malackaraj) gasztrobloggerből álló szakmai zsűri értékeli. Az általuk kiválasztott húsz legjobb kompozíció közül a közönség szavazza meg […]

Tovább olvasom

Továbbra is a Network 360 segíti a Pfizert

2017 végéig a reklámügynökség látja el a gyógyszergyártó magyarországi PR- és kommunikációs feladatait. A megállapodás szerint a Network 360 a folyamatos külső és belső PR-feladatok mellett többek között márkaépítésben, szemléletformáló kampányok tervezésében és menedzselésében, illetve digitális fejlesztésekben támogatja a gyógyszergyár kommunikációját. A vállalati kommunikáció mellett az ügynökség folyamatosan dolgozik az egyes üzletágakat érintő imázs- és márkakommunikációs feladatokon […]

Tovább olvasom

TOMS a pandákért

A társadalmi felelősségvállalásáról ismert cipőmárka új kollekciójával az óriáspandák védelmét támogatja. A TOMS Animal Initiative veszélyeztetett fajok megóvásával foglalkozó nonprofit szervezetekkel működik együtt, hogy világszerte támogassa és népszerűsítse az állatok védelmét. A kezdeményezés hatodik programja, során a TOMS a WildAid óriáspandákkal foglalkozó képzéseit és kutatásait támogatja. Az óriáspandáknak világszerte már csak kevesebb, mint 2000 példánya él. A veszélyeztetett fajok […]

Tovább olvasom

A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

Az Oracle tanulmánya szerint a helyzet új hozzáállást kíván meg a marketingtől és az értékesítéstől is, számos vállalkozás azonban lemaradt ebben a folyamatban. A fogyasztók egyre inkább a saját időbeosztásuk szerint, az általuk preferált csatornákon szeretnének vásárolni, amely egyre kevesebb időt hagy a márkáknak arra, hogy kapcsolatba lépjenek velük, befolyásolják döntéseiket. Az értékesítési és marketing […]

Tovább olvasom

Jön a Soproni Óvatos Duhaj

Felsőerjesztésű ale sörrel szélesíti szortimentjét a Soproni. A Soproni Óvatos Duhaj IPA márciustól kerül az üzletek polcaira és egyes vendéglátó egységekbe. A változatosságot és a széles választékot igénylő fogyasztók folyamatosan keresik a lehetőségeket, hogy új ízeket próbáljanak ki. A Soproni válaszul a fogyasztói igényekre a nagy sörgyártók között elsőként jelenik meg a magyar piacon egy felsőerjesztésű, ale […]

Tovább olvasom

Új gyógynövénylikőrt fejlesztett a Zwack

A szuperprémium Unicum Riserva nyár elejétől lesz kapható az üzletekben. Zwack Izabella és Zwack Sándor közös fejlesztése éveket vett igénybe, de végül büszkén mutatták be a hazánkban a gyógynövénylikőrök közül elsőként a szuperprémium kategóriába belépő italt. Az Unicum Riserva különlegessége az egyedülálló gyártási eljárásában, a „dupla hordós” érlelésben rejlik. A termék alapját képező Unicumot először a budapesti Soroksári úti pincerendszer […]

Tovább olvasom