Hírek

Prémium fitnesztermek névadója lesz a Scitec

A sportcélú étrend-kiegészítő márka nevét felsőkategóriás edzőtermek veszik fel, elsőként a Lurdy Házban található 2000 m2-es sportközpont. Alaposan átalakult az edzőtermek piaca Magyarországon az utóbbi öt évben, egyre nagyobb az igény a nyugat-európai színvonalú, széleskörű szolgáltatásokat nyújtó fitnesztermek iránt is. Körülbelül 800 edzőterem működik idehaza, ebből mintegy 100 már magas kategóriás gépekkel van felszerelve, legalább […]

Tovább olvasom

Új kommunikációs igazgató a MOL-nál

Május 2-tól Apáti-Tóth Kata a MOL Magyarország kommunikációs igazgatója. Apáti-Tóth Kata 2012-től a Magyar Posta Zrt. szóvivője és társasági kommunikációjának vezetője volt, korábban pedig tíz évig televíziós műsorvezetőként dolgozott többek között a Magyar Televíziónál és a Duna TV-nél. A szakember Szollár Domokos, MOL-csoport kommunikációs igazgató szervezetét erősíti majd azzal, hogy a jövőben ő vezeti a […]

Tovább olvasom

Ismét keresik a legjobb HR projekteket

A HR Innovation Challenge-re bármely hazai szervezet HR vezetője jelentkezhet, olyan kreatív és sikeres HR projekttel, amelynek kimutatható, pozitív hatása volt az üzleti eredményekre. A régiós verseny célja, hogy rávilágítson a HR fontosságára, elismerje a leginnovatívabb szakembereket a stratégiai HR területén, valamint hozzájáruljon a szakma fejlődéséhez. A legjobb pályázók értékes nyereményekre számíthatnak. Meghívást kapnak egy […]

Tovább olvasom

Átalakítja hazai éttermeit a McDonald’s

Már idén megnyílnak az első „Experience of the Future”, azaz a jövő élményét nyújtó éttermek. A vállalat globális központja által március elején bejelentett növekedési stratégiával összhangban az étteremlánc itthon is innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét. Az „Experience of the Future”, azaz a „Jövő élménye” koncepció […]

Tovább olvasom

Elindult a használt videojátékok piactere

Egy magyar startup hozta létre a használt videojátékok adás-vételére és cseréjére biztonságos kereteket kínáló Swappygame nevű online piacteret. Felmérések szerint az egyesült államokbeli háztártatások mintegy kétharmadában legalább egy személy rendszeresen videojátékozik (Entertainment Software Association), míg Magyarországon tíz internetezőből hat hódol ennek a szórakozási módnak (eNet). A videojátékok nemzetközi piacának értéke 2016-ban megközelítette a 100 milliárd […]

Tovább olvasom

Tovább építi a kínai piacot a Škoda

Legfontosabb piacán tíz év alatt több mint kétmillió járművet értékesített a cseh márka, amely tavaly 317.100 darabbal rekordévet zárt. A kínai piacon egy évtizede jelen lévő gyártó a következő években helyi partnerével, a SAIC Motor Corporation-nel közösen több mint kétmilliárd eurót ruház majd be modellválasztéka fejlesztésébe. Az ország fontosságát hangsúlyozandó a Sanghaji Autószalonon tartják a VISION E koncepcióautó világpremierjét, […]

Tovább olvasom

Frito-Lay tippek a mobilmarketinghez

A tartalomfogyasztási alkalmakhoz és a csapongó figyelemhez is alkalmazkodnia kell a mobil kommunikációnak. A PepsiCo-hoz tartozó snackmárka portfólióstratégiai és elemzési igazgatója, Atin Kulkarniszerint a mobil tartalomfogyasztás legfontosabb tulajdonsága, hogy – szemben a hagyományos médiumokkal, mint a televízió vagy a magazinok – nem lineáris, hanem a felhasználók ide-oda ugrálnak. Épp ezért meg kell érteni, hogy az adott információt […]

Tovább olvasom

Változik a Coca-Cola zero

Több mint 10 év után változik a Coca-Cola zero íze, hogy jobban hasonlítson az eredeti Coke-hoz. Az összetevők változatlanok. A vállalat kutatói az eredeti bevezetés óta folyamatosan dolgoztak azon, hogy a már korábban is használt összetevők arányainak módosításával még közelebb hozzák a cukormentes verziót az eredeti Coca-Cola ízéhez. Az év elején bejelentett „Egy márka” stratégia részeként ez a második […]

Tovább olvasom

Rekordszámú kiállítóval jön a jubileumi Busexpo

Az ötödik évfordulóját ünneplő szakkiállítás a virágzásnak induló hazai buszgyártásnak is fontos szerepet szán április 26-án. Az ötödik évfordulóját ünneplő szakkiállítás a virágzásnak induló hazai buszgyártásnak is fontos szerepet szán április 26-án, a zsámbéki drivingcamp Hungary-n. Ötödik éve szervezik meg Magyarország legnagyobb buszos szakkiállítását, a BUSEXPO-t. A Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete (NiT Hungary) által rendezett […]

Tovább olvasom

Újabb rekordok az LVMH-nál

A luxuskonglomerátum valamennyi piaca és üzletága jól teljesített 2016-ban. A jövőben a fenntarthatóságra még nagyobb hangsúlyt fektetnek. Az LVMH részvényeseinek éves közgyűlésén Bernard Arnault vezérigazgató rekorderedményekről számolt be: a bevétel 5 (az organikus bevétel 6), a profit pedig 6 százalékkal emelkedett. A geopolitikai történések, a gazdasági és pénzügyi bizonytalanság ellenére az Egyesült Államokban és Európában folytatódott, Ázsiában pedig visszatért […]

Tovább olvasom