Hírek

Elindította nyári kampányát a Szallas.hu

A Szallas.hu eddigi legnagyobb – tévés, rádiós, kültéri és online megjelenéseket egyaránt felvonultató – nyári kampányának fókuszában a szállásadói ígéretek teljesülése áll. Kutatással indult a Szallas.hu eddigi legnagyobb nyári kampányának tervezése, melynek során a minden nyaraló számára egyaránt fontos elvárások feltárása volt a cél. „Rengeteg utazóval beszélgettünk, milliárdos cégvezetőtől olyan családokig, akik örülnek, ha évente […]

Tovább olvasom

Bővül a Heineken márkaportfóliója

Május 9-én ünneplik az Európa-napot szerte az Unióban, erre a napra időzítette két patinás európai márka hazai premierjét a Heineken Hungária Zrt. A Beers of Europe néven piacra dobott sörszortimentnek tagja a már hazai fogyasztók körében is népszerű cseh királyi sör, a Krušovice és az osztrák Edelweiss. Két belga sörkülönlegességgel, a spontán erjedésű, egyedi technológiával […]

Tovább olvasom

Az Audi a Team Red-et választotta

Az Audi Hungária Motor Kft. – Magyarország legnagyobb termelő vállalata – a Team Red-et választotta stratégiai és kommunikációs ügynökségéül. Az Audi Hungária Motor Kft. – Magyarország legnagyobb termelő vállalata – a Team Red-et választotta stratégiai és kommunikációs ügynökségéül. A meghívásos tenderen 6 ügynökség közül választották ki a Team Red-et, feladata a Győrben működő, 12.000 embert […]

Tovább olvasom

Bekebelezné a Diort az LVMH

A konglomerátum ajánlatot tett a nem általa birtokolt Christian Dior részvényekre és átvenné a márka Couture-vonalát is. A konglomerátum ajánlatot tett a nem általa birtokolt Christian Dior részvényekre és átvenné a márka Couture-vonalát is. Az Arnault-család tulajdonában álló Semyrhamis társaság ajánlatot tett a Christian Dior részvények felvásárlására. (A papírok 74 százaléka már a család tulajdonában […]

Tovább olvasom

Kecskeméten rendezik az idei PR Akadémiát

A rendezvény a szakma aktuális témái köré szerveződik, érintve a hamis hírek, médiahazugságok hatását a PR-re, a digitális PR szerepét az integrált kommunikációban és turisztikai iparág új PR eszközeit is. A PR szakma immár hagyományosnak mondható és jelentős érdeklődés mellett zajló nyári találkozóját, a IV. PR Akadémiát idén július 3. és 5. között rendezi meg a Magyar […]

Tovább olvasom

Születésnapot ünnepel az Auchan

Meglepetésekkel és nyereményjátékokkal, többek között szerencsekerékkel és sorsjegyekkel, valamint a vásárlóknak meghirdetett tortasütő versennyel ünnepli 19. születésnapját az Auchan április 27. és május 31. között. Az Auchan Retail Magyarország április végétől öt héten át nyereményjátékokkal ünnepli születésnapját mind a 19 magyarországi áruházában. Április 27. és május 31. között mindenki, aki 5000 forint felett vásárol az áruházakban, vásárlási […]

Tovább olvasom

Új weboldalt kaptak a BMW motorkerékpárok

Az új honlap a „Make Life a Ride” mottó jegyében, életstílus-márkaként pozícionálja a BMW Motorradot. Az újratervezett felület a márka, termék, életstílus és keresztértékesítés rovatokban érzelmekkel teli, vibráló tartalmat kíván nyújtani. A termékeket a korábbi statikus megoldás helyett történetközpontú, az adott szegmensre jellemző formában mutatják be. Így kapott helyet az oldalon Chris Northover kaszkadőr, Orlando Bloom egyedi motorja, vagy […]

Tovább olvasom

A P&G és a jó élet újradefiniálása

Virginie Helias egy éve tölti be a Procter & Gamble fenntarthatóságért felelős alelnöki pozícióját. Az eddigi eredményeiről a Sustainable Brands-nek számolt be. Hivatalba lépésekor azt mondta, hogy az alkalmazottak fenntarthatóság melletti elköteleződésének növelése lesz az első célkitűzése. Milyen eredményeket értek el ezen a területen? Tovább folytattuk a fenntarthatóság stratégiába építését minden kategóriában, innovációnkban, a márkaépítésben […]

Tovább olvasom

Megújultak az Origohoz tartozó tévécsatornák

Május elsejétől rövidebb névvel, figyelemfelkeltő logóval és megújult műsorkínálattal várják a nézőket a korábban LifeNetwork-ként és OzoneNetwork-ként ismert csatornák. Az origo.hu-t működtető Origo Media Zrt. április közepétől New Wave Media Group Zrt.-ként folytatja tevékenységét, és olyan internetes oldalak is tartoznak hozzájuk, mint a life.hu, a videa.hu, a freemail.hu vagy a Travelo. Somlai Bálint, az Origo-NWM TV üzletág igazgatója elmondta, hogy időszerű volt az arculati megújulás […]

Tovább olvasom

Új SUV-modellt jelentett be a Škoda

A teljesen új kompakt szabadidőmodell érzelmes és dinamikus, kristályos formaelemeket felvonultató design-ja az új Škoda SUV formanyelv jellemzője lesz. A Škoda 2025-ig tartó stratégiájának egyik fontos eleme a SUV-szegmensben való terjeszkedés. Ezt a célt szolgálja a Kodiaq után idén május 18-án Stockholmban bemutatkozó kompakt modell, a 4382 mm hosszú Karoq is. A modell neve az […]

Tovább olvasom