Hírek

Digitális hirdetések: Ahol a divatkövetés nem mindig kifizetődő

Mi motiválhat egy céget, hogy miközben kétségei vannak egyes csatornák hatékonyságával kapcsolatban, mégis egye többet invesztál a hirdetésekbe? Mi motiválhat egy céget, hogy miközben kétségei vannak egyes csatornák hatékonyságával kapcsolatban, mégis egye többet invesztál a hirdetésekbe? A Médiapiac.com oldalon ismertetett kutatási eredmények mögötti, látszólag logikátlan magatartásra Makó Csaba, a Marketinghatekonysag.hu független elemzője keresett válaszokat. Érdékes […]

Tovább olvasom

Új elnökségi tagok a DIMSZ-ben

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2017. május 24-én tartott rendes évi közgyűlésén új elnökségi tagokat választottak, mivel három tisztségviselő megbízatása lejárt. A tagság egyhangú döntéssel ismét az elnökségbe delegálta Kovácsházy Dénest (Multicom), Táncsics Andrást (Magyar Posta), továbbá a pozícióért ezúttal nem induló Dely Gábor helyett új tisztségviselőként Fialka Krisztinát (ReachMedia). A DIMSZ további elnökségi […]

Tovább olvasom

Piaci átlag fölött növekedett a Praktiker

A magyar barkácslánc 2016-ban 39,2 milliárd forintot realizált, ez 20 százalékkal haladta meg az előző évi forgalmat. Jelentős a kiemelt vásárlók és az e-kereskedelem szerepe is. Első üzleti évét zárta új tulajdonossal a háttérben a hazai barkácspiacon közel 31 százalékos piaci részesedéssel bíró Praktiker. Már az év folyamán látszott, hogy a kedvező piaci folyamatoknak köszönhetően a […]

Tovább olvasom

Újraválasztották Hinora Ferencet

A Magyar Marketing Szövetség tagjai a május 24-i Elnökválasztó Közgyűlésen újabb négy évre szavaztak bizalmat Hinora Ferencnek, aki megválasztásával a második leghosszabban regnáló elnökévé vált az MMSZ-nek. Az elnök következő ciklusában is nagy hangsúlyt kap a minősítés és az edukáció. „Elkötelezettek vagyunk a szakmánk iránt és programjainkkal továbbra is szeretnénk fejleszteni a marketing színvonalát, a […]

Tovább olvasom

Ügynökséget választott a Gallicoop

Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalata a termékei és a pulykahús népszerűsítésére keresett tanácsadócéget. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett. A szarvasi Gallicoop a legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációval rendelkező vállalat Magyarországon. A piacvezető pozíciójának megerősítése, a márkaismertség növelése, illetve a minőségi magyar pulykahús iránti bizalom növelése érdekében a vállalat tanácsadócéget keresett. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett […]

Tovább olvasom

Novak Djokovic a Lacoste új stílusnagykövete

A teniszező saját kollekciót kap és a márka reklámjaiban is szerepel. A Lacoste története 1933-ban a teniszpályáról indult az L.12.12 pólóinggel. Most Novak Djokovic is a márka stílusnagykövetévé vált a sportpályán és azon kívül is, mert visszafogott eleganciája és eredetisége illeszkedik a francia márka szellemiségéhez – írja a Lacoste közleménye. A Lacoste saját, a funkcionalitást […]

Tovább olvasom

Magyar szakember irányítja a Hogan marketingjét Európában

Fehér Zsolt feladata a disztribútorokkal való kapcsolattartás, valamint a személyiségteszt-fejlesztő cég termékei és a márka európai ismertségének megerősítése. Magyar szakember irányítja az első, üzleti környezetre adaptált személyiségtesztet is kifejlesztő amerikai központú cég, a Hogan Assessment marketing növekedését Európában. Dr. Joyce és Robert Hogan évtizedeket töltöttek tudományos kutatással, hogy kimutathassák a személyiség hatását a szervezeti hatékonyságra. […]

Tovább olvasom

Jim Hackett a Ford vezérigazgatója

Az elnök-vezérigazgatói kinevezés és a további vezetőváltások célja a Ford alapvető autóipari üzleti tevékenységeinek megerősítése és a stratégiai lépésváltás felgyorsítása az új lehetőségek hatékony kiaknázásához. A 62 éves Hackett nevéhez számos innovatív és üzleti siker kötődik: korábban ő volt a Steelcase vállalat vezérigazgatója és a Michigan Egyetem sportigazgatója, 2016 márciusa óta pedig a Ford Smart […]

Tovább olvasom

A jelen győztesei: Az új generáció, akikről még kevés szó esett

A generációs különbségekkel a marketingszakmának is foglalkoznia kell. Az Y- és Z-generáción túl – melyek korosztályokat jelölnek – az úgynevezett C-generációról is érdemes beszélni. Ők az abszolút „kütyühasználók”, akiknek az élete az interneten zajlik, ők inkább mások véleményeire adnak. Nemcsak a fiatalokról beszélünk, bár köztük találjuk a legtöbbet. Róluk és összességében a fiatalokról, tartalomfogyasztási szokásaikról, […]

Tovább olvasom

Júniusban érkeznek a Nokia telefonok

A három új, Android operációs rendszert futtató Nokia okostelefon és a Nokia 3310 júniustól lesznek elérhetők Magyarországon. A HMD Global bejelentette, hogy júniusban Magyarországon is elérhetők lesznek a prémium Nokia 6, az elegáns Nokia 5, valamint a kedvező árú Nokia 3 készülékek. Az új Android Nougat operációs rendszert futtató új Nokia okostelefonok mellett az ikonikus Nokia 3310 újjászületve tér vissza. A Nokia okostelefonok Google Asszisztenssel is […]

Tovább olvasom