Hírek

Magyarország rád vár!

A Magyar Turisztikai Ügynökség több hónapos belföldi integrált kommunikációs kampányt indított. A szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyar utazni vágyókat. A turizmus 2016-ban és 2017 első negyedévében is rekordteljesítményt mutatott, és a legfontosabb mutatók szerint Magyarországot egyre többen választják úti célként mind a külföldiek, mind a belföldön nyaralók. A KSH 2016-os adatai szerint belföldi […]

Tovább olvasom

Hazai tulajdonba került a Pécsi Sörfőzde

Az Ottakringer Getränke AG bejelentette, hogy eladta a veszteséges Pécsi Sörfőzde Zrt-t a MAVA Befektetési Kft-nek és a BanKonzult Commerce Kft-nek. Az új tulajdonosok újrapozícionálnák a márkát. A Pécsi Sörfőzde 2016-ban 389 ezer hektoliteres termeléssel 6% körüli piacrészesedést ért el a magyar sörpiacon. Ez nem sokkal alacsonyabb, mint az Ottakringer (és a hozzá tartozó Kolarik) 8%-os részesedése az osztrák piacon, […]

Tovább olvasom

Még lehet pályázni a DMA Echo Awards-ra

A DIMSZ amerikai társszövetsége, a Data & Marketing Association (DMA) idén is várja a Magyarországról érkező pályázatokat az ECHO Awards-ra, a direkt és adatvezérelt marketingkommunikációs megoldásokat a fókuszba helyező versenyére. Az 1917-ben alapított DMA 1929-ben osztotta ki első, akkor még csak direkt mailre fókuszáló díját. Azóta az esemény a világ legnagyobb olyan reklám- és marketingversenyévé vált, ami […]

Tovább olvasom

Felmondják a Waberer´s név használati jogát

Wáberer György az erről rendelkező szerződés lejártakor, 2018 nyarán felmondja a Waberer´s márkanév és cégnév használatának jogát. A hírt a vállalkozó sajtóközleményben jelentette be. A Waberer’s International Zrt.alapítója és korábbi társtulajdonosa 2016 júniusában vált meg részesedésétől a társaságban. A márkanév használatáról szóló megegyezés a tulajdon átruházásáról kötött megállapodás elválaszthatatlan eleme volt. A Waberer’s feliratot az új […]

Tovább olvasom

Franchise-ban terjeszkedik a Kwik Fit

A Kwik Fit-csoport, a világ egyik legnagyobb független gumi- és autóalkatrész-javító- és cserélő specialistája megnyitotta tizedik szervizét Magyarországon. A kecskeméti megnyitón a Kwik Fit hálózatot Matt Cannon nemzetközi franchise hálózatfejlesztési menedzser, a Kwik Fit Magyarországot pedig a hazai hálózatot működtető Autonet-Hungary Kft. vezetősége képviselte. Mészáros György, a kecskeméti szerviz ügyvezető tulajdonosa a Kwik Magyarországgal kötött franchise szerződést. Több évtizedes cégvezetői és autóipari […]

Tovább olvasom

A McDonald’s kiszállt az Olimpia támogatásából

A gyorsétteremlánc 1976 óta szponzorálta a Nemzetközi Olimpiai Bizottságot. Most a lejárat előtt 3 évvel felmondták a szerződést. „Globális növekedési tervünk keretében üzletünk valamennyi vonatkozását átgondoljuk, és a NOB-bal együttműködve arra a döntésre jutottunk, hogy egyéb prioritásokra összpontosítunk” – mondta az azonnali, közös megegyezéssel történő szerződésbontás kapcsán Silvia Lagnado, a McDonald’s globális marketingigazgatója. Timo Lumme, a NOB Televíziós és […]

Tovább olvasom

Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze

Tavaly minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket az év során – állítja a GfK tanulmánya. Tavaly minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket az év során – állítja a GfK tanulmánya. A tavalyi évben újabb egy százalékponttal, 25 százalékra nőtt a kereskedelmi márkák részesedése a teljes FMCG forgalomból – állapítja meg a […]

Tovább olvasom

Megújul a Duna Plaza

Az előző két évben végbement üzletportfolió-frissítés után idén júniusban az elmúlt 15 év legnagyobb átalakítása vette kezdetét a Duna Plazában. „Let’s Play” – egyre több helyen tűnik fel mostanában újra és újra a pláza új szlogenje. A játékhoz pedig térre is szükség van, ezért kerül sor a Duna Plaza másfél évtizedes történetének legnagyobb átalakítására, amit követően a […]

Tovább olvasom

Új nevet kap a nemzeti közműtársaság

Megváltozik a nemzeti közműszolgáltatási rendszert irányító társaság neve és struktúrája az országos földgáz- és villamosenergia-szolgáltató társaságok tevékenységének összehangolása érdekében. A Kormány rendeletével nemzetstratégiai jelentőségűvé minősítette, hogy az ENKSZ Zrt. – amelynek új neve NKM Nemzeti Közművek Zrt. – apport útján megszerezze az MFB Zrt.tulajdonában álló Főgáz Zrt. részvények 100%-át. Mindez lehetővé teszi, hogy 2017. június végére megváltozzon a nemzeti közműszolgáltatási rendszert irányító […]

Tovább olvasom