Hírek

Natúr sportkrémmel bővül a K1RALY brand

Természetes alapanyagokból készült sportkrémmel jelentkezik a 108-szoros magyar válogatott kapus, Király Gábor. A Haladás kapusa egy natúrkozmetikumokat fejlesztő és gyártó farmakológus szakgyógyszerésszel, dr. Mester Ildikóval, a Magister Products alapítójával karöltve fejlesztette ki a sportolás utáni regenerációt segítő masszázskrémet. Az elsődleges cél az volt, hogy egy olyan, 100%-ig természetes masszázskrémet készítsenek, amellyel hatékonyan kezelhetőek az izomhúzódások, az izomfájdalmak és az izomgörcsök, […]

Tovább olvasom

Green Brand díjat nyert a Rossmann

A drogéria két sajátmárkás termékcsaládjával, Alterra natúrkozmetikumaival és enerBIO bioélelmiszereivel elnyerte a Green Brand 2017/2018 díjat Németországban. A Green Brands egy nemzetközi brand-marketing szervezet, mely a környezeti fenntarthatóság támogatásának céljából jött létre. Olyan márkákat, cégeket, illetve személyeket díjaznak, akik a valódi ökológiai fenntarthatóság megvalósításának, a tudatos életmód hirdetésének és kommunikációjának elkötelezett képviselői. A Rossmann vállalati filozófiájának fontos része a […]

Tovább olvasom

Bővül a Vermis csapata

Összesen 40 évnyi szakmai tapasztalattal bír a Vermis három új kollégája, akik kreatív/UX, média és online PR területre érkeztek. A kampányok számának növekedése és az ügyfelek igényeihez alkalmazkodó szolgáltatási portfólió átalakulása indokolta a Vermis csapatának bővítését. Az online ügynökség jelenleg a Social Media és Digital Marketing tanácsadás, Webfejlesztés, PR és Influencer Marketing, valamint Online média […]

Tovább olvasom

Újabb limitált kiadású változat a Drehertől

A Dreher sörkülönlegességek körét bővíti az új Mozaik Komlós: megkóstolva egy karakteres, gyümölcsös íz bontakozik ki. A komlót sokszor a „sör fűszereként” emlegetik, hiszen csak kis mennyiségben kerül felhasználásra, mégis ez a komponens felelős a termék keserűségéért, egyedi ízéért, aromájáért (nem említve az egyéb hasznos technológiai funkcióit). A sörfőzők számára a komló női tobozvirágzatában található […]

Tovább olvasom

Megújult a Molcsapat.hu

2017. július 1-től a Neo Interactive látja el a molcsapat.hu oldal tartalomszolgáltatását. A megbízást az ügynökség a tartalommarketing- és a hozzá tartozó közösségi média-stratégia kidolgozására, az oldal áttervezésére, valamint üzemeltetésre kapta. A molcsapat.hu-t a MOL Nyrt. azzal a céllal hozta létre, hogy az általa támogatott sportolók, egyesületek és a szurkolók személyes, közvetlen találkozási felületeként szolgáljon – mondta el Apáti-Tóth […]

Tovább olvasom

A Panasonic a Próbakőt választotta

A Próbakő Kommunikáció felel a Panasonic magyarországi public relations tevékenységeinek menedzseléséért június eleje óta. A meghívásos tendert a márka Prágában tevékenykedő közép-európai lead ügynöksége, a Phoenix Communications menedzselte. A Próbakő feladata a hagyományos sajtókapcsolati munka mellett terméktesztek szervezésére, illetve study tourok szervezésére is kiterjed. A munka fókuszában a Panasonic márka fogyasztói termékei állnak: televíziók, kamerák és videokamerák, otthoni szórakoztatóelektronika, […]

Tovább olvasom

Ruházati kollekcióval jelentkezik a Herschel Supply

A lifestyle termékeket kínáló márka 2017 őszén mutatja be első ruházati kollekcióját, amelyben utazásra született, szél-és esőálló alapdarabok találhatóak férfiaknak és nőknek. „Az utazás az, ami mindannyiunkat inspirál itt a Herschel Supply-nál” – mondta Jamie Cormack társalapító. – A ruházati kollekció tervezésénél egyszerre volt fontos, hogy organikusan illeszkedjen a brand kínálatához, jól nézzen ki, és hogy kiegészítőként is […]

Tovább olvasom

Tóber Edina a Mall.hu új marketingvezetője

E-commerce területen szerzett tapasztalattal érkezett a Mall.hu-hoz a cég marketing- és kommunikációs stratégiájáért felelős új vezetője. Tóber Edina a Budapesti Gazdasági Főiskola marketing-kommunikáció és az ELTE nemzetközi tanulmányok szakán diplomázott, majd 2009-ben az SGS Hungáriánál kezdett marketing területen. 2012 és 2015 között egy mérnöki szolgáltatásokat nyújtó vállalat marketingmenedzsereként folytatta, elsősorban a B2B kommunikáció és a […]

Tovább olvasom

Célvezérelt marketing: túl a csúcson?

Cannes-ban már kritikus vélemények is elhangzottak a célvezérelt kampányok túlzott térnyerésével szemben. A célorientált (purpose driven) marketinget túllihegik a márkák és az ügynökségek is – érvelt több iparági megszólaló a Cannes-i reklámfesztiválon. Az, hogy a vállalatoknak tekintettel kell lenniük a közjóra is, nem új gondolat, már a kvékerek által vezetett cégeknél is megjelent – igaz, […]

Tovább olvasom

Az Alessi B Cég lett

A B Corp mozgalomba olyan vállalatok tartoznak, amelyek a profit mellett a közösségre is pozitív hatást kívánnak gyakorolni. A B Corp mozgalomba olyan vállalatok tartoznak, amelyek a profit mellett a közösségre is pozitív hatást kívánnak gyakorolni. A B Cégek munkavállalóik, működési környezetük és a tágabb környezet esetében is arra használják az üzlet megújító és fenntartó […]

Tovább olvasom