Hírek

Fenntarthatósági hálózat tagja lett az ALDI

A magyarországi diszkont élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok közül az ALDI Magyarország csatlakozott elsőként az ENSZ Global Compact (UNGC) kezdeményezéséhez. A világ legnagyobb fenntartható és felelős vállalatirányítási programját az Egyesült Nemzetek Szervezete alapította és működteti. A magyar élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok szegmensében az ALDI elsőként kötelezte el magát a vállalati stratégia szintjén a fenntarthatóság tíz egyetemes alapelve iránt az emberi jogok, a munkajog, a […]

Tovább olvasom

Közösen fejleszt az LG és a Bang & Olufsen

A két vállalat a berlini IFA-n mutatja be az első, az első, közösen kifejlesztett szórakoztató elektronikai terméket, a BeoVision Eclipse TV-t. A prémium televíziózási élményt kínáló BeoVision Eclipse TV a két vállalat közötti, még 2016 márciusában bejelentett stratégiai együttműködés első lépését és lényegét testesíti meg. Az LG OLED technológiájának és a Bang & Olufsen esztétikai és akusztikai precizitásának ötvözése egyszerre hivatott […]

Tovább olvasom

Újra a Republic Groupot választotta a Lapcom

A provokatív és figyelemfelkeltő tavaszi kampány folytatásaként szeptemberben újra egy merész és intenzív kampányba kezd a Bors napilap. A tavaszi kampány alapjaiban változtatta meg a Bors eddigi kommunikációját. A lap 58 ezres átlagos eladása a kampány időszakában 4%-ot emelkedve 61 ezer fölé kúszott. „A Republic Grouppal idén kezdtük a közös munkát, és már az első […]

Tovább olvasom

Áruházlánc a magyar borkultúráért

Szeptember 7-10. között immáron 26. alkalommal rendezik meg a budai Várban a Budapest Borfesztivált. A rendezvény főtámogatója idén is a Spar Magyarország, akik üzletpolitikájukban és kommunikációs eszközeikkel is előmozdítják a magyar borkultúra ügyét. Heiszler Gabriella, a Spar Magyarország ügyvezető igazgatója kifejtette, hogy feladatuk megtalálni azokat a termékeket, amelyekhez a fogyasztók érzelmileg kapcsolódni tudnak, és ez a pozitív […]

Tovább olvasom

Személyi változások a Canon marketingszervezetében

Oláh Viktória vállalati és marketingkommunikációs vezető, Kováts Botond Consumer üzletág regionális marketingvezető pozícióba került. A Canon európai szervezeti átalakításának eredményeként a consumer üzletág regionális marketingvezetőjének Kováts Botondot nevezte ki, aki három éve csatlakozott a céghez vállalati és marketingkommunikációs vezetőként. Új feladatkörében 4 ország marketingfeladatait menedzseli: a központi márkastratégia alapján Magyarország mellett Csehország, Szlovákia és Lengyelország […]

Tovább olvasom

Új marketing & trade marketing igazgatót igazolt a Reckitt Benckiser

A magyar iroda, illetve a közép- és kelet-európai régió új marketingvezetője Esteban Davalos, aki 2005 óta dolgozik a cégnél. Esteban Davalos, aki Ecuadorból származik, RB-s pályafutását 2005-ben Assistant Brand Manager-ként kezdte a Vanish-nél New Jersey-ben. Az elmúlt 12 évben több részlegen is dolgozott 5 különböző országban, többek között az Egyesült Királyságban és Spanyolországban is. Karrierje […]

Tovább olvasom

Megújult a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum arculata

Az új színek, az új logók, az új honlap friss és korszerű intézmény képét mutatják. Az új arculatot a MITTE Communications készítette. „Időszerű volt az évtizedek óta változatlan arculat megújítása, melyet átfogó tartalmi megújulás kísér a Közlekedési Múzeum újjáépítésén túl az addig is zajló kutatási, gyűjteménybővítési, restaurálási, digitalizálási és egyéb projektjeinken keresztül. Az intézmény új logója jól […]

Tovább olvasom

Formatervezői pályázatot hirdet a Zepter

Az idei ArtZept rendelkezik a pályázat történetének eddigi legnyitottabb, legtöbb fantáziát igénylő témájával: konyhai eszközök. Az ArtZept Nemzetközi Formatervezői Pályázatot Madlena Zepter alapította 2004-ben. A pályázat nem csak azért jött létre, hogy új, fiatal formatervező tehetségeket ismertethessen meg a világgal és segítse szakmai érvényesülésüket, hanem egyúttal az is célja, hogy betekintést adjon a kreatív design aktuális trendjeibe. Ezen […]

Tovább olvasom

Októbertől a „jövő élménye” a McDonald’s-ban

A fővárosi Vörösvári úti étterem átalakításával kezdi meg hazai egységei „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s. Ezzel a márkát is modernizálják. A vállalat áprilisban jelentette be, hogy már az idei évtől az „Experience of the Future” koncepció szerint, innovatív konyha- és kiszolgálási folyamtokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. A […]

Tovább olvasom

Formatervezők és építészek csatlakoztak a Lexus kezdeményezéséhez

A Lexus immáron nem egyszerűen autógyártóként, sokkal inkább globális luxus életstílus-márkaként határozza meg magát, amely az elmúlt években számos izgalmas projektet tudhat maga mögött a divat, a mozi vagy épp a dizájn világában. A hibrid modelljeiről, autóinak prémium kidolgozottságáról, futurisztikus formavezetéséről ismert Lexus a társadalmi felelősségvállalás, így a kultúra támogatása mellett a közélet, a divat és a […]

Tovább olvasom