Hírek

Hosszú távon a véleményvezérekkel

A Johnson & Johnson és egyéb gyártók egyre inkább hosszútávú együttműködésben gondolkodnak az influencerekkel. A Johnson & Johnson és egyéb gyártók egyre inkább hosszútávú együttműködésben gondolkodnak az influencerekkel. A hagyományos véleményvezér-együttműködések inkább az egyszeri tranzakciókra korlátozódtak, viszont ez a márkabiztonsággal és az átláthatósággal kapcsolatban is problémákat okozhatott. A Johnson & Johnson Band Aid elsősegély-márkája három […]

Tovább olvasom

Díjnyertes szaloncukor-gyűjtődoboz

A Rondo Hullámkartongyártó Kft. szaloncukorgyűjtő- és kínáló doboza Magyar Termék Nagydíjban részesült. A Rondo Hullámkartongyártó Kft. szaloncukorgyűjtő- és kínáló doboza Magyar Termék Nagydíjban részesült. A Rondo Hullámkartongyártó Kft. szaloncukorgyűjtő- és kínáló doboza elnyerte az idén 20. alkalommal kiírt Magyar Termék Nagydíj Pályázat legmagasabb minőséget elismerő díját. A jubileumi évben az energiahatékonyság mellett a környezetbarát, valamint […]

Tovább olvasom

Kreatívigazgatóval erősít a HPS

Kenczler Marci az ügynökség hazai és nemzetközi márkákat kiszolgáló kreatív csapatának vezetéséért felel. A reklámszakember szabadúszó grafikusként kezdte pályáját – elsősorban díjnyertes filmplakátjaira figyelt fel a szakma, hiszen izgalmas, sokszor bevállalós megoldásai a nemzetközi sajtót is bejárták. Számos magyar és külföldi film fűződik a nevéhez, köztük az Oscar-díjas Saul fia plakátját is jegyzi. Megfordult vezető […]

Tovább olvasom

Új vegán termékcsalád a SPAR-ban

A SPAR Magyarország a növényi alapú élelmiszereket gyártó német Veganz márka több mint 60 termékével gazdagítja kínálatát. A Veganz a növényi alapú élelmiszerek márkája. A 2011-es berlini alapítást követően a vállalat Európa egyik legelső vegán áruházláncaként vált ismertté. Sokszínű és életigenlő vállalati filozófiájával a fiatal cégnek sikerült megváltoztatni a vegánságra vonatkozó előítéleteket, és meghonosítani az európai piacon […]

Tovább olvasom

A Pöttyös rajongótábor a meggyes-mákos ízre szavazott

A Pöttyös az egymilliós Facebook-közösség elérése alkalmából a rajongói kezébe adta a döntést, hogy megszavazzák, az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül melyiket hozzák vissza ősszel. A Pöttyös elsőként érte el az 1 millió Facebook követőt a klasszikus márkaoldallal rendelkező hazai brandek közül. Ezt az eseményt ünnepelte meg a márka a rajongói szavazással, majd ennek eredményeként egy kedvelt, […]

Tovább olvasom

Valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít az őszi/téli szezonban a Fashion Days. A webshop 27 új márkát is kínál. Tökéletes külsejű modellek helyett a hétköznapi emberekre fókuszál a regionális divatportál új kampánya. Több mint 100 hétköznapi ember közül választotta ki a Fashion Days az idei szezon kampányarcait. Kollégák, baristák, ismerősök közvetítik a […]

Tovább olvasom

Glix néven új fotóügynökség indult

40 millió képpel, 24 órás ügyfélszolgálattal, országos fotós hálózattal, szerzői jogi tanácsadással és szakmai bloggal indul a glix.hu. 40 millió képpel, 24 órás ügyfélszolgálattal, országos fotós hálózattal, szerzői jogi tanácsadással és szakmai bloggal indul a glix.hu, ami a fotóügynökségi szolgáltatást elegyíti az egyedi gyártással. Hajnal Péter, Bedi Viktor és Sobel András 20 éves – többek […]

Tovább olvasom

Észak-Amerikában terjeszkedik a Hörmann

A Hörmann globális hálózata a kereskedelmi és ipari nagyteljesítményű ajtóiparban érdekelt TNR Industrial Doors felvásárlásával bővült. A Hörmann globális hálózata a kereskedelmi és ipari nagyteljesítményű ajtóiparban érdekelt TNR Industrial Doors felvásárlásával bővült. 2006 óta a TNR a negyedik cég, amelyiket a Hörmann az amerikai piacon felvásárolt: 2006 GADCO, jelenlegi neve: Hörmann LLC; 2007 Flexon Inc., […]

Tovább olvasom

BMW-nagykövetek az Oktoberfesten

A bajor márka nyolcadik éve hív meg sportolókat különleges törzsasztalához. A 184. alkalommal megrendezett Oktoberfest az egyik legismertebb bajor márka – a BMWmellett. Utóbbinak nyolc éve sportolói törzsasztala van a Wiesn-en, melyre a téli, outdoor és motorsportok kiválóságai mellett a márka nagyköveteit is meghívja. Ők a következők: Lena Gercke modell és műsorvezető, a BMW M almárka új nagykövete (a leadképen) Katarina […]

Tovább olvasom

A MOL a szolnoki vízilabdacsapat főszponzora

A MOL lesz a főtámogatója az új szezontól a Bajnokok Ligája-győztes Szolnok férfi vízilabdacsapatának. „A legnagyobb állt a legjobb mellé, amikor aláírtuk a megállapodásunkat a Szolnoki Vízilabda SC-vel, amelynek így a MOL-csoport lett a kiemelt főtámogatója” – kommentálta a szerződéskötést Szollár Domonkos, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója, hozzátéve, hogy az olajipari cég számára rendkívül fontosak a csapatsportok, a vízilabda ráadásul […]

Tovább olvasom