Hírek

Jubilál a Fiatal Vállalkozók Hete

Tízéves a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ), tíz éve létezik ifjúsági vállalkozásfejlesztés Magyarországon és idén tízedik alkalommal rendezik meg a Fiatal Vállalkozók Hetét. November 13-17. között országszerte ingyenes előadásokkal inspirálják a fiatalokat és idén is őszintén, és kendőzetlenül kerülnek terítékre a legégetőbb témák. A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) 2017. november 13-17. között a világ több mint […]

Tovább olvasom

Az adidas a MOL-Pick Szeged támogatója

Az adidas Magyarország Kft. és a MOL-Pick Szeged csapatot üzemeltető Pick Kézilabda Zrt. bejelentették 2+1 évre szóló támogatási megállapodásuk kezdetét. A megállapodás kapcsán Szögi Nándor, a Pick Kézilabda Zrt. cégvezetője elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy az adidas a jövőben is kiemelten támogatja Klubunkat. Mindamellett, hogy mindkét fél célja a már eddig is sikeres együttműködés folytatása, nagyon remélem, hogy […]

Tovább olvasom

Tartalommarketing-képzés

Minden, amit a tartalommarketingről tudnod érdemes. Minden, amit a tartalommarketingről tudnod érdemes (X) Minden, amit a tartalommarketingről tudnod érdemes. Intenzív 5 órás trénig 4 felvonásban, sok gyakorlattal. Esőnap, ráadás nincs! Részletes program és jelentkezés: https://contentplus.hu/kiscsoportos-tartalommarketing-trening/

Tovább olvasom

Átszervezik a BMW értékesítését

A márka korábbi vezetője, Hildegard Wortmann (Kína kivételével) az ázsiai-csendes-óceáni térség értékesítési vezetője lesz. A Strategy Number ONE > NEXT című vállalati stratégia keretében a BMW-csoport átszervezi értékesítési régióit. 2018 január 1-től Hildegard Wortmann Szingapúrból vezeti majd – Kína kivételével – az ázsiai-csendes-óceáni térség értékesítését. A lépés célja, hogy közelebb kerüljenek a helyi vásárlókhoz, forgalmazókhoz […]

Tovább olvasom

A csináld magad marketing halála

Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön. A csináld magad marketingnek leáldozott – jelentette ki Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a Kisvállalati Marketing Expo-n. A marketingben kezdetek óta megfigyelhető egyfajta ciklikusság. Ahogyan az egyik stratégia elterjed és divatossá – egyúttal megszokottá – válik, úgy javul a többi hatékonysága. Minden […]

Tovább olvasom

A Baker & McKenzie a legerősebb márkájú ügyvédi iroda

A céget immár nyolcadik alkalommal választotta a világ legelismertebb ügyvédi irodájának az Acritas piackutató cég. A céget immár nyolcadik alkalommal választotta a világ legelismertebb ügyvédi irodájának az Acritas piackutató cég a Globális Vezető Ügyvédi Irodák rangsorában. Az Acritas globális márkaindexet az egymilliárd dollár árbevételt túlszárnyaló multinacionális cégek ötvenöt országban megkérdezett közel 1100, jogi szolgáltatásokat igénybe […]

Tovább olvasom

10 százalékkal nőtt a dm forgalma

A dm a 2016/17-es gazdasági évet a magyarországi piacon: összesen 302 millió eurós forgalommal zárta, ez 10 százalékos növekedést jelent. A dm 259 üzlettel zárta a gazdasági évet. Az idei évben 44 bolt kapott modernebb külsőt, vagy éppen nagyobb alapterületet, 6 új üzletet nyitottak 2 üzlet bezárása mellett. A jövő gazdasági évben is folytatódik a boltok modernizálása, […]

Tovább olvasom

Gyárat épített a Márka

A Márka Üdítőgyártó Kft. mintegy 3,2 milliárd forintos zöldmezős beruházással gyártó- és palackozóüzemet hozta létre Felsőlajoson. Az alfoldiregiomagazin.hu híre szerint a vállalat a beruházással – melyhez 500 millió forint európai uniós támogatást is nyert – az általa forgalmazott Márka üdítőitalok gyártását a korábbi, a Gramex 2000 Kft-nél történő bérgyártatást követően saját kezébe veszi, valamint palackozási kapacitását bővíti. […]

Tovább olvasom

A Bridgestone az Eurosport partnere

A gumiabroncsgyártó az Eurosport minden platformján – televízió, közösségi média, digitális felületek – megjelenik Európa legnagyobb piacain a téli olimpia idején. Az Eurosport és a Bridgestone megállapodása alapján a Bridgestone lesz a téli olimpiai játékok globális partnere, támogatva ezzel a gumiabroncsgyártó „Chase Your Dream, No Matter What” elnevezésű európai kampányát. Mint a 2018-as pjongcsangi olimpia partnere, a Bridgestone kiemelt […]

Tovább olvasom

Többtucatnyi csapat jelentkezett az 5. Országos Városmarketing Versenyre

Kimagasló jelentkezőszámmal, 36 város, 17 egyetem és 61 hallgatói csapat részvételével kezdődött meg a kutatómunka az 5. Országos Városmarketing Versenyen. A verseny célja közös értékek létrehozása, a városok marketingjét segítő új kreatív megoldások kidolgozása, a választott városok népszerűsítése, szakmai és baráti élmények szerzése, hosszú távú együttműködések kialakítása a városmarketinggel foglalkozó szakemberek és a szakmát tanuló […]

Tovább olvasom