Hírek

Filmcsillaggal, NASA-űrhajóssal és gladiátorral ünnepel a 25 éves Blikk

Új reklámkampánnyal ünnepli fennállásának 25. évfordulóját a vezető napilap, olvasótáborát pedig speciális születésnapi lapszámmal ajándékozza meg.   Március 1-jén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját a Blikk napilap, amely a jeles évforduló alkalmából új reklámkampánnyal lepi meg népes közönségét. A bulvárlap évek óta bevált reklámarcaival – Szabó Győző színésszel, Molnár Ferenc Caramel és Csobot Adél énekesekkel – […]

Tovább olvasom

784 tonna élelmiszert mentett az ALDI

Az ALDI Magyarország közel 800 tonnányi élelmiszert juttatott el rászorulók számára a Magyar Élelmiszerbank Egyesület segítségével, idén újabb ALDI-üzletek csatlakoznak a programhoz. 2016 óta tart az ALDI és az Élelmiszerbank együttműködése, amely során a diszkont áruházlánc az üzleteiből, illetve a logisztikai központjából kereskedelmi forgalomba nem kerülő, de emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszereket juttat el az Élelmiszerbank […]

Tovább olvasom

Elhunyt Koós János táncdalénekes

Rövid ideig tartó betegség után, 81 éves korában elhunyt Koós János táncdalénekes, parodista-színész – adta hírül az MTI. „A család most arra kéri az elektronikus és a nyomtatott sajtó munkatársait, hogy a halálesettel kapcsolatos híreikben tartsák tiszteletben Koós János emlékét és a hozzátartozók gyászát” – olvasható a közleményben, amelyet lányának, Koós Rékának a menedzsere, Csábi […]

Tovább olvasom

Vállalkoznának a magyarok, de tartanak a kudarctól

Hiába szeretne vállalkozást indítani a magyarok túlnyomó többsége, csak töredékük mer belevágni, mert tartanak a kudarctól. Pedig egy friss pályázati programnak köszönhetően minden korábbinál kedvezőbb feltételek mellett lehet belevágni az új életbe. „Felmérések szerint a magyar fiatalok közel 70 százaléka szeretne valamilyen vállalkozást létrehozni, de közülük csak 5-6 százalék mer belevágni. A két szám között […]

Tovább olvasom

Szigeteléssel kisebb lesz a karbonlábnyomunk

A legnagyobb mértékben energiafelhasználásunk mérséklésével csökkenthetjük karbonlábnyomunkat. Egy családi ház leszigetelésével több mint 0,4 tonnával, akár 40-50 százalékkal is csökkenthetjük szén-dioxid-kibocsátásunkat, vagyis több üvegházhatású gáztól mentjük meg a Föld légkörét, mint amivel marhahúsfogyasztásunk és teljes internethasználatunk szén-dioxid-kibocsátása minden évben megterheli azt. A karbonlábnyom az emberi tevékenység környezeti hatásainak egyik legfontosabb mércéje, amely az ökológiai lábnyom […]

Tovább olvasom

A Lexus digitális sajtótájékoztatót tart Genfben

A világ leginnovatívabb luxusautó-márkájának tartott, környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljeiről ismert Lexus, amely nemrégiben a világ első mesterséges intelligencia által írt reklámfilmjével hívta fel magára (és a felső kategóriás ES luxuslimuzinra a figyelmet) digitális sajtótájékoztatóra készül a 2019-es Genfi Autószalonon. Az információk átadásának hatékonyabbá tétele és megkönnyítése céljából a világ legzöldebb luxusautó-gyártója, a Lexus formabontó […]

Tovább olvasom

Magyar fejlesztésű chatbot segíti a tévévásárlást

Az elektronikai üzletekben szinte végeláthatatlan a tévékészülékek kínálata, a vásárlónak pedig nem csak az árról, a dizájnról és a méretről kell döntenie: nem mindegy ugyanis, hogy milyen okostévés platformot, milyen felbontást és milyen paneltípust választunk. Az átlagos vásárló könnyen elveszhet az információk rengetegében, éppen ezért alkotta meg az LG hazai képviselete a cég digitális promóterét, […]

Tovább olvasom

Első lett a UPS szállítmányozási üzletága

A UPS szállítmányozási üzletága első helyezést ért el a Mastio & Company hatodik éves iparági teljesítményt felmérő benchmarking kutatásában. A független kutatás több mint 1500 szállítmányozási vezető megkérdezésén alapul, felmérve az ügyfelek számára biztosított értéket, valamint a vevők lojalitását. „A szállítmányozási üzletágunk munkatársai folyamatosan figyelemmel kísérik az ügyfeleink elvárását, különös tekintettel a kkv szektorra, és […]

Tovább olvasom

Miért váltunk vezetékes szolgáltatót?

Az ügyfelek kétötöde (42 százalék) legalább egyszer váltott már szolgáltatót, és ezt a döntést 66 százalékuk maximum egy hét alatt meg is hozta. De hol tájékozódnak az emberek a lehetséges ajánlatokról, és hogyan fizetik a havi díjukat? Többek közt ezek is kiderülnek a Flip telekommunikációs márka és az NRC kutatásából, melyet egy 1000 fős, vezetékes […]

Tovább olvasom

Kitüntették a L’Oréalt a fenntarthatósági törekvéseiért

A L’Oréal ismét elismerésben részesült a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme érdekében folytatott kiemelkedő tevékenységéért Brüsszelben. A vállalatot harmadik egymást követő évben ismerte el a CDP „AAA” értékeléssel. A Sharing Beauty With All programban fogalmazta meg fenntarthatósági céljait a L’Oréal. A program összefoglalja azokat a törekvéseket, amelyek pozitív hatást gyakorolnak a […]

Tovább olvasom