Hírek

A Prologis build-to-suit épületet fejleszt

A Prologis, Inc., a világ vezető logisztikai ingatlanvállalata a mai napon bejelentette, hogy megkezdte egy build-to-suit épület fejlesztését a CBA Slovakia számára egy 6 hektáros területen, amely Szlovákia besztercebányai régiójában, Garamszentkereszten található. A kisbolt- és szupermarket-hálózatot üzemeltető CBA 21 000 négyzetméteres szlovákiai elosztóközpontjának fejlesztése várhatóan 2019 negyedik negyedévében zárul. Ez lesz az egyetlen épület a […]

Tovább olvasom

A Converse nőnapi kampánnyal üzen

A Converse „All The Stories Are True” kampánya keretében március 8-án, a nemzetközi nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében a nők fehér Chuck Taylor tornacipőkre írva fogalmazhatják újra, mit jelent számukra nőnek lenni 2019-ben. A magyarországi eseménynek a Converse Westend üzlete ad otthont. Az aktivitást a márka legújabb, „Love the Progress” kollekciója inspirálta, […]

Tovább olvasom

A Bridgestone Turanza T005 abroncsa lett a legjobb

A Bridgestone Turanza T005 elnevezésű nyári túraabroncsa szerepelt a legjobban az ADAC 2019. évi nyárigumi-tesztjén. Az abroncs nedves és száraz útfelületen való használat tekintetében is a legjobb minősítést kapta, a 185/65 R15 méretkategóriában pedig minden versenytársát megelőzve a teszt első helyén végzett. A Firestone márka Roadhawk abroncsa szintén a legjobb fokozatot érte el száraz úton […]

Tovább olvasom

Gourmet szendvicsek és különleges saláták a töltőállomásokon

Balzsamecetes-mustáros cézársaláta, kacsamájpáté briósban, tonhalsaláta és pulled pork: miután több mint 162 ezer, Palágyi Eszter által tervezett prémium szendvicset vásároltak meg a töltőállomásokon, az OMV idén márciussal megújította a koncepcióját. A gourmet szendvicsek mellett most már a Michelin-csillagos Costes séfjének salátái közül is választhatunk. A legújabb saláták amellett, hogy tápláló és egészséges alternatívát nyújtanak bármely […]

Tovább olvasom

Tippek a sikeres pályamódosításhoz

Egy kutatás szerint a mai pályakezdőknek átlagosan 14 munkahelyük lesz életük során. Ráadásul, sokszor nemcsak munkahelyet, hanem pályát is kell módosítani ahhoz, hogy piacképes tudással rendelkezzünk. A szakmaváltás nem csak a fiatalok útkeresésének hozadéka, egyáltalán nem ritka, hogy már a negyvenes éveikben járó munkavállalók kezdenek új karrierbe. Bár korábban a pályamódosítás egy leépítés vagy a […]

Tovább olvasom

Lexus: harminc év – 10 millió eladott autó

A mára környezetbarát luxusautó-márkából igazi prémium életmódmárkává avanzsáló Lexus a 10 milliomodik eladott autóját ünnepli. A mára a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtás, a legendás megbízhatóság, a futurisztikus és letisztult dizájn, a high tech műszaki megoldások, a prémium kidolgozás és a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás szinonimájává váló márka számára mérföldkövet jelentő értékesítési eredmény 1,45 millió öntöltő […]

Tovább olvasom

A K&H a Pénz7-en is oktatta a diákokat

Kinek a feladata a fiatalok pénzügyi nevelése? A családé? Az iskoláé? Milyen szerep jut ebben a bankoknak és pénzintézeteknek? A K&H Csoport kiemelt feladatának tekinti, hogy hozzájáruljon a felnövekvő generáció pénzügyi tudatosságához, így az immár kilencéves K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő mellett a pénzintézet munkatársai évről évre csatlakoznak az állami támogatású Pénz7 programsorozathoz is. […]

Tovább olvasom

Elindult Magyarország első B2B piacra szakosodott influencer platformja

Az emberek egyre kevésbé hisznek a cégeknek, a vállalati kommunikátoroknak. A B2C cégek a népszerű  instagrammereken és youtubbereken keresztül próbálják megszólítani közönségüket, de mit tegyenek a felhős szolgáltatásokat, nehézgépeket kínáló, vagy a más, vállalati felhasználókat célzó (B2B) cégek? OIyan hiteles, külső személyeket kell keresniük, akiknek hisznek a vevőik. Ők a szakmai véleményvezérek, vagy másképpen B2B […]

Tovább olvasom

Melyek lesznek idén a legjobb hazai fenntarthatósági kezdeményezések?

Fenntartható, energiatudatos és zöld kezdeményezések indulhatnak újra a nemzetközi Energy Globe verseny magyarországi fordulóján. Március 31-ig szinte bármilyen ötlettel lehet pályázni: akár egy családi otthon környezetbarát kialakításával, újszerű oktatási programmal, „okos” megoldásokkal, vagy a hatékony energiafelhasználást segítő elképzeléssel is. Magánszemélyektől szervezeteken át, a vállalatokon keresztül egészen az önkormányzatokig várják a kiírók a környezeti, energetikai problémákra […]

Tovább olvasom

Bemutatták az új magyar borarculatot

“Személyesen” – ezzel a szlogennel mutatkozott be Magyarország új egységes borturisztikai arculata március 1-jén a Borjog és Bormarketing 2019 Konferencián. Az új arculati koncepciót Gál Zsombor, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) bormarketingért felelős főosztályvezetője és Ipacs Géza tervező mutatta be. Az egységes márka az MTÜ és a szakmai szervezetek együttműködésében született meg azzal a céllal, hogy […]

Tovább olvasom