Hírek

Tíz éve indult a L’Oréal jótékonysági napja, a Citizen Day

A L’Oréal jótékonysági napja, a Citizen Day idén ünnepli 10. évfordulóját. Ezt a napot a dolgozók kizárólag annak szentelik, hogy munkájukkal helyi, hátrányos helyzetű közösségeket és szervezeteket támogassanak, már több mint 60 országban. A globális kezdeményezésben a magyar leányvállalat is aktívan részt vesz, idén Dobó Kata és Kovács Patrícia is bekapcsolódott a Máltai Szeretetszolgálatot támogató […]

Tovább olvasom

Környezettudatosságra nevel a Lidl

Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország, Pilisi Parkerdő együttműködésével indított, környezeti nevelés előmozdítását célzó kezdeményezése. A felhíváshoz 8 ezer szülő csatlakozott és 110 iskolából több mint 700 általános iskolás egyedi pályamunka született. Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság […]

Tovább olvasom

A JCDecaux megállít egy novellára

Kiválasztotta a zsűri a JCDecaux idén már harmadéves szépirodalmi pályázatának húsz legjobb írását, amelyek hamarosan országszerte ellepik a busz- és villamosmegállókat. A képzeletbeli dobogóra ezúttal három apuka állhatott fel. Húsz novelláról és húsz alkotóról hullott le a lepel a JCDecaux Álljon meg egy novellára! pályázatának finisében. Az első három helyen olyan szerzők végeztek, akiket sok-sok […]

Tovább olvasom

Új szervezeti struktúrát vezet be az Invitech

A vállalati és nagykereskedelmi ügyfelek számára telekommunikációs infrastruktúra és menedzselt szolgáltatásokat nyújtó Invitech júliustól új szervezeti modell keretében folytatja tevékenységét. A vállalat az új struktúrában erőteljesebben fókuszál stratégiai szolgáltatásaira az ügyfelek eltérő igényeinek még színvonalasabb kiszolgálása érdekében. Az Invitech az új modell részeként két üzletágat hívott életre. Az Infrastruktúra és társszolgáltatói üzletág vezetését a nemzetközi […]

Tovább olvasom

Online videósorozattal kampányol a Duna House

A várt nyári ingatlanpiaci felfutásban rejlő lehetőségek kihasználását támogató, online videósorozatot indít a Duna House, amelyben a hálózatban elérhető szolgáltatásokat mutatják be márkanagykövetük, Baji Balázs segítségével. A 2018-ban az év férfi sportolójának választott gátfutó először az idei évben működik együtt az országos lefedettségű, közel 140 irodával rendelkező ingatlanközvetítő hálózattal. „Balázs márkanagykövetté választásánál a sport és […]

Tovább olvasom

Bemutatkozott a Decathlon Magyarország első robot munkatársa

A vásárlók egyre nagyobb elvárásokat támasztanak az áruházakkal szemben: gyorsabban, kevesebb várakozással szeretnének hozzájutni az online rendelt termékekhez. Ezekhez az igényekhez alkalmazkodva indította el a Decathlon a Cleveron projektet, melynek eredményeképpen munkába állt a hihetetlen gyorsan dolgozó Cleveron 402-es robot a Decathlon Nyugati téri üzletében. A Cleveron 402 segítségével a vásárló 10 másodperc alatt átveheti […]

Tovább olvasom

Fesztiválszelfi a Mikulással

Hóesés, Jingle Bells, fényfüzérek, rénszarvasszán – a Coca-Cola elhozza a telet az idei nyári fesztiválszezonba. A Coca-Cola karácsonyi karavánja a Telekom VOLT Fesztiválon, a Balaton Soundon és a Szigeten várja majd a látogatókat, forma- és szezonbontó jelenlétével. A fentieken túl többek közt speciális jeges Colával és chill zónával és az éppen nyaraló Mikulással és manóival. […]

Tovább olvasom

Közös vállalkozást indít Lakatos Zsófia és Iglódi Csaba

Válság112 néven indít közös vállalkozást Lakatos Zsófia és Iglódi Csaba. A két közismert tanácsadó cége kríziskezeléssel foglalkozik majd. Ahogy mondják: a békében készülnek a háborúra, a háborúban pedig gyorsan és hatékonyan kezelik a helyzetet. „A vállalatvezetők sora bízik abban, hogy hogy velünk nem történhet rossz. A válság messze kerüli őket; a sors csak azt bünteti, […]

Tovább olvasom

Cannes-ban nyert a magyar Ostrom

A Cannes-i Reklámfesztiválon díjazta a nemzetközi szakma a legtehetségesebb fiatalokat, a legjobb diplomafilmet illető Young Director Awardot Kovács István vehette át az OSTROM-ért. Az Amerikai Filmakadémia Diák Oscar-díját, a Magyar Filmkritikusok díját, a Magyar Filmdíjat, a luxemburgi CinEast fesztivál közönségdíját és a BuSho fődíját követően újabb jelentős nemzetközi sikerekkel büszkélkedhet az Ostrom, a Színház- és […]

Tovább olvasom

Másfél órán át játszanak a hazai netezők

Egy új magyarországi felmérés szerint az internethasználók mintegy háromnegyede rendszeresen játszik, az ezzel eltöltött idő alkalmanként közel másfél órát tesz ki, míg a szenvedélyes gamerek ennél akár egy órával is többet játszanak. Ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit egy átlagos magyar egy átlagos napon tévénézésre szán. Nem túlzás azt mondani, hogy mára a […]

Tovább olvasom