Hírek

GLAMOUR Glammies-t

A GLAMOUR stílusmagazin immár negyedik alkalommal rendezte meg idén a legkedveltebb szépségápolási márkák éves rangadóját, a Glammies közönségszavazást. A fogyasztók véleményét tükröző termékverseny június 30-án zárult le, a díjátadóra pedig július 4-én este került sor a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben. Nemzetközi szinten is a szépségipar meghatározó elismerésének számít a GLAMOUR magazinok által meghirdetett Glammies […]

Tovább olvasom

Pókember verhetetlen, Garfieldot viszont mindenki szereti

Az elmúlt egy évben szinte óránként gazdára talált egy képregény a Vaterán, összesen 7 480 tranzakció ment végbe közel 20 millió forint értékben. Nem nyerészkedünk, inkább kincsként őrizzük a megszerzett képregényeket, a kutatásban résztvevők 85 százaléka inkább megtartja a vásárolt darabokat. Képregény-megszállottak vagyunk: egy friss felmérés1 válaszadóinak közel 60 százaléka jelölte, hogy szívesen olvas képregényeket. […]

Tovább olvasom

A Cappy több száz gyermek jövőjét támogatja új kampányával

Sokan vannak, akik szívesen jótékonykodnának, de nem tudják, kinek és hogyan érdemes segíteni, illetve hogy biztosan jó helyre kerül-e az adomány. A Cappy a Bridge Budapest Egyesülettel összefogva új kampányában olyan szervezeteket támogat, és hívja fel rájuk a figyelmet, amelyek innovatív megoldásokkal, elkötelezetten azon dolgoznak, hogy jobbá tegyék a gyerekek életét. Ennek keretében összesen tízmillió […]

Tovább olvasom

Több mint 130 startup jelentkezett az Antenna Hungária startup programjára

Összesen 132 startup jelentkezett 29 országból az Antenna Hungária által életre hívott AHa! BrainStore vállalati akcelerációs programra. A jelentkező startupok közül a szakmai zsűri által kiválasztott 13 legjobb csapat vehetett részt a július eleji bootcamp-en, amelyen az Antenna Hungária, az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures, a Drukka Startups és az Intellitext szakértőitől kaphattak visszajelzéseket a megoldásukra. […]

Tovább olvasom

Új közép-európai vezetői megbízatások a Viacomnál

A Viacom International Media Networks (VIMN) kelet-közép-európai és izraeli (CEEI) részlege két új felsővezetői megbízást jelentett be a mai napon. Sasha Ivanovic eddigi stratégiai alelnök látja el mostantól a tartalomterjesztési vezető tisztségét is a régiónkban, Katarzyna Samojluk lengyelországi country manager és pénzügyi alelnök pedig ezentúl a reklámértékesítési és elemzési területeket is felügyeli Kelet-Közép-Európában. Sasha Ivanovic […]

Tovább olvasom

Az Artificial Group a Telenor új lead ügynöksége

A Telenor integrált kommunikációjáért július elsejétől az Artificial Group felel. Az ügynökség két év után a guts&brains DDB-t váltja a vezető ügynökségi szerepben. Az Artificial Group a Telenor Magyarország kreatív ügynökségeként 2018 januárja óta lát el lokalizációs feladatokat, és felel a helyi fejlesztésű kampányok fejlesztéséért és lebonyolításáért. „A Telenor márka az elmúlt két évben egy […]

Tovább olvasom

Sprite: „Oltsd a szomjad! Ne engem”

Kimenni úgy az utcára, hogy tudod, összesúgnak a hátad mögött; képet posztolni magadról az Instára, és azt olvasni alatta, hogy menyire gáz; éveken át edzeni, aztán azt hallani, hogy ez nem ér semmit – ez talán többekkel előfordul, mint gondolnánk. A kigúnyolásnak, bántásnak számos formája van, és maradandó lelki sebeket ejtenek. A Sprite ezért tartotta […]

Tovább olvasom

Terepszemle a digitális világ zegzugaiban a Magyar Telekommal

Lehet, hogy a jövő Mozartja egy robot lesz? Elképzelhető, hogy a digitalizáció lesz a sportban az új dopping? A kérdéseknél csak a válaszok voltak izgalmasabbak a Most Fórum első etapjának rendezvényein, amelyeknek a Magyar Telekom vadonatúj, közösségi térként is funkcionáló székháza adott otthont. A digitalizáció legizgalmasabb és legégetőbb kérdéseit helyezte február végén indított innovációs beszélgetéssorozata, […]

Tovább olvasom

Magnetbank: 30 millió forint társadalmi szervezeteknek

A MagNet Bank tizedik alkalommal biztosított lehetőséget ügyfeleinek, hogy társadalmi szervezeteket támogató kezdeményezésén – a frissen lezárult Közösségi Adományozási Programon (KAP) – keresztül fontos ügyeket támogathassanak a bank profitjából. A 2010-ben útjára indított Program keretében a Bank lemond éves nyereségének 10%-áról, hogy ügyfeleinek adja át a döntés jogát ennek társadalmi célú felhasználásáról. Az idén felajánlható […]

Tovább olvasom

Várkonyi Eni az új művészeti vezető a Cafénál

Szakmailag erős és energikus vezetővel bővült a Café Communications csapata. Várkonyi Eni a kreatív divízió vizuális munkájának irányításáért felel. Feladata, hogy tovább erősítse az ügynökségnél az ötletalapú, magas színvonalú vizuális munkákat. „Új szemléletmódot szeretnék belevinni a már megszokott vizuális világunkba.  Bízom benne, hogy a megoldásorientált szemléletem segít abban, hogy szakmailag mindig a legjobbat adjuk ki […]

Tovább olvasom