Hírek

Az Orbico Hungary a Lavazza új magyarországi forgalmazója.

Az olasz Lavazza és az Orbico Hungary Kft. együttműködési megállapodást írt alá, így 2019. november 1-jől az Orbico Hungary a Lavazza új magyarországi forgalmazója. A szerződés a kiskereskedelemi és a Horeca csatornákon keresztül történő disztribúcióra vonatkozik. A megállapodás aláírásával egy új szakasz kezdődik a Lavazza márka hazai fejlesztésében, amelynek célja, hogy minden szegmensben célzottabb piaci […]

Tovább olvasom

A szóbeli bántalmazás ugyanakkora sebet ejt, mint a testi – csak másként

Ha úgy érzed, nem vagy elég jó, csinos, okos, vagy kívülállónak érzed magad – nem vagy egyedül. Magyarországon minden negyedik-ötödik magyar fiatal elégedetlen magával, részben mert a média, az online közösségek tökéletesnek látszó tinédzsereket és hírességeket mutatnak. Mindez egyfelől kihat az önképünkre, másfelől sokan ettől inspirálva kezdenek gúnyolni, megalázni másokat. A Sprite “Oltsd a szomjad! […]

Tovább olvasom

A Vodafone megkapta az engedélyt a UPC felvásárlására

Az Európai Bizottság jóváhagyta, hogy a Vodafone Csoport 18,4 milliárd euróért megvásárolja a Liberty Global német, cseh, román és magyar leányvállalatát, így a UPC Magyarországot is.  Az ügylet várhatóan 2019. július 31-re zárulhat le, amikor a Vodafone Magyarország és a UPC Magyarország megkezdi közös működését. A Vodafone Magyarország és a UPC Magyarország a jövőben közösen […]

Tovább olvasom

A Coca-Cola HBC több országban is elindítja a Costa Coffee forgalmazását 2020-ban

A Coca-Cola HBC – a Coca-Cola termékek egyik legnagyobb palackozója – legalább 10 országban tervezi elindítani a Costa Coffee forgalmazását 2020-ban. A 28 országban jelen lévő vállaltcsoport többek között Bulgáriában, Magyarországon, Lengyelországban, Romániában, Oroszországban és Svájcban kezdi meg a Costa Coffee értékesítését az elkövetkezendő évben.  A döntés rengeteg fogyasztót, vevőpartnert és értékesítési csatornát érint, valamint […]

Tovább olvasom

Az Uniomedia nyerte a FrieslandCampina meghívásos tenderét

Az Uniomedia nyerte a FrieslandCampina Hungária Zrt. meghívásos tenderét. A közös munka márciusban kezdődött, a vállalat az elmúlt hónapok tapasztalatai alapján hosszú távon számít az ügynökség támogatására mind a termék-, mind a márkaszintű kommunikációban. Március óta az Uniomedia felel a céghez tartozó márkák – a Pöttyös, a Landliebe, a Milli, az Oké, a Completa és […]

Tovább olvasom

Új kinevezések az Accenture-nél

Az Accenture igazgatósága bejelentette Julie Sweet vezérigazgatóként való kinevezését, a jelenlegi megbízott vezérigazgató David Rowland pedig az igazgatóság elnökeként tevékenykedik tovább. Marge Magner, az igazgatóság jelenlegi elnöke a társaság független főigazgatója lesz. A változások 2019. szeptember 1-től lépnek életbe. Julie Sweet jelenleg az Accenture észak-amerikai üzletágának vezérigazgatója, amely a társaság legnagyobb piaca, a 2018-as pénzügyi […]

Tovább olvasom

Díjazta beszállító partnereit az E.ON

10Az energiavállalat immár tizenegyedik alkalommal ismerte el a kiemelkedő minőségű szolgáltatást nyújtó beszállítói partnereit. Az E.ON idén összesen 11 hazai céget díjazott. A vállalatcsoport célja, hogy a beszállítók rendszeres elismerésével felhívja a figyelmet arra, hogy a hazai vállalkozások a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő, innovatív és sikeres szolgáltatást nyújtanak. Az E.ON hosszú ideje elkötelezett a fenntartható, biztonságos […]

Tovább olvasom

Whitereport: klímaváltozás a médiapiacon

Három világrend ütközése, fragmentáció és cross-médiás verseny – ezek a Whitereport for Directors – Summer Edition 2019 jelentés kulcsszavai 2019 nyarán. Mik a friss számok és mi következik ebből a piac különböző szereplői számára? A top100 médiacég, top30 médiaügynökség és top25 sales house friss pénzügyi adaiból emeltünk ki pár újdonságot.   Három üzleti világrend ütközésében […]

Tovább olvasom

Az Atmediánál a Viasat History és a d1 tv reklámidejének értékesítése

Szeptember 1-től az Atmedia értékesíti a d1 tv és a Viasat History csatornák reklámidejét. A legnagyobb tévés portfólióval rendelkező kereskedőházat a Digital Media and Communcations Zrt. (DMC) ajánlotta stratégiai partnereinek, reklámidejük értékesítésének kezelésére. Ezzel tovább bővül az Atmedia által képviselt csatornák száma, valamint a hazai és nemzetközi médiavállalati kör, amelyek között a legnagyobb multinacionális cégek […]

Tovább olvasom

Így születnek a futurisztikus Lexus modellek

Az elmúlt években környezetbarát luxsautómárkából prémium életmódmárkává avanzsáló Lexus egyik legmarkánsabb ismertetőjele – a világ legfejlettebb öntöltő hibrid elektromos hajtása mellett – a modelljeire jellemző letisztult, futurisztikus dizájn, amely nagy mértékben járult hozzá a márka utóbbi években megfigyelhető szárnyalásához. A mára a nemzetközi dizájnvilág meghatározó szereplőjének tekintett autómárka formatervezési filozófiájának alapjaiba az alábbiak nyújtanak betekintést. […]

Tovább olvasom