Hírek

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség

Az ügynökségi pr-tenderekre vonatkozó ajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség. A szakmai szövetség célja annak elősegítése, hogy az ügynökségi pályázati folyamatok alapját egymás tisztelete és megismerése adja. Az ajánlás nem kötelező érvényű, egyfajta útmutatóként szolgál. „Egy többéves folyamat végére került most pont ezzel az ajánlással” – mondja Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke. […]

Tovább olvasom

Már az év családbarát irodáját is keresik

Kibővült Az Év Irodája verseny: a szervezők a Három Királyfi, Három Királylány mozgalommal közösen keresik az év családbarát irodáját is. Az Év Irodája verseny szervezői október 17-19. között a MOM Sportban megrendezik az OfficeXPO irodai design kiállítást, melynek célja, hogy mindenki megnézhesse a legmenőbb irodatereket, és a szakmai előadásokkal népszerűsíteni tudják az „office brandinget”, vagyis […]

Tovább olvasom

 Hamarosan zsebre vághatjuk a jövő fizetési megoldásait

Felpörgetheti az online vásárlásokat az azonnali fizetés, de a hétköznapi fizetési szokásainkat is átírhatja – hangzott el az első alkalommal megrendezett PayTechShow-n Budapesten. A digitális fizetési konferencián a globális trendek mellett a jövőre már bárki számára elérhető legújabb megoldásokat is bemutatták a nemzetközi fintech szakértők. A készpénzhez való ragaszkodás nemcsak a magyarokra igaz. Leginkább a […]

Tovább olvasom

„Digitális Esély 2019” – Pályázat hátrányos helyzetű fiatalok digitális felzárkóztatásra

„Digitális Esély 2019” címmel immáron hatodik alkalommal hirdeti meg közös pályázatát a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács (NHIT) és az SAP – jelentette be Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója, és Vágujhelyi Ferenc, az NHIT elnöke az Infotér konferencián. A pályázat célja hátrányos helyzetű gyermekek, fiatalok infokommunikációs felzárkózásának és digitális oktatásának támogatása. Pintér Szabolcs, […]

Tovább olvasom

Letették a Sanpellegrino “jövő üzeme” alapkövét

A világ egyik legismertebb, ikonikus olasz márkája, a S.Pellegrino 120. születésnapja alkalmából megkezdték új gyártóüzeme építési munkálatait. A díjnyertes dán építész iroda, a BIG-Bjarke Ingels Group tervezte épület a stílust, az innovációt, valamint a környezeti és társadalmi fenntarthatóságot ötvözi. Az új létesítmény hozzájárul Lombardia további fejlődéséhez, és világszinten növeli a terület turisztikai vonzerejét. Az új […]

Tovább olvasom

Egyre több esetben alkalmaznak őssejtterápiát

Az amerikai Duke Egyetem orvoscsoportja komoly sikereket ér el az őssejtterápiában. Most egy hároméves kislány a csecsemőkorában kialakult agykárosodásának kezelésére újszülött öccse köldökzsinórvér-őssejtmintáját kapta meg. A cerebrális parézisben szenvedő kislány kezeléséhez az őssejt-mintát egy svájci őssejtbankból szállították az Egyesült Államokba. Miután hallottak az amerikai Duke Egyetem őssejtekkel végzett klinikai vizsgálatairól, az agykárosodással sújtott kislány családja […]

Tovább olvasom

Duplázott a K&H: a pénzügyi tudás kétszer többet ér a 10. születésnapon

Idén a 10. születésnapját ünnepli a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő, így a jubileumi alkalomból kétszer nagyobb összértékű nyereményekkel díjazzák az általános és középiskolások okos pénzügyi döntéseit, felkészültségét, emellett az iskolák és a felkészítők díjazását is növelték. A teljes tanéven átívelő, több versenyfordulós, játékos pénzügyi versenyre a jelentkezés már elindult, amelyre egészen 2019. január […]

Tovább olvasom

Jelen és jövő kihívásai az önszabályozásban

Az európai önszabályozó szervezetek 25 országának képviselője tanácskozott három napig Stockholmban. A konferencia első napján az önszabályozás jelenlegi kérdéseiről, a környezetvédelem, gender- és az influencer marketing témájáról egyeztettek a résztvevők.  A második nap az új kihívásokról, többek között a CGC, (computer generated character), vagyis a virtuális influencerek és a mesterséges intelligencia egyéb kérdéseiről tárgyaltak. „Az […]

Tovább olvasom

#loveislove után #Godislove

A Coca-Cola komoly társadalmi vitát kiváltó #loveislove kampányára reagál az október 16-án induló #Godislove plakátkampány. A fővárosban megjelenő óriásplakátokon és citylightokon egy bibliai üzenetet olvashatunk: János evangéliumából azt a mondatrészt, mely szerint „Atyám házában sok hely van”. „Mindig különleges kihívás és felelősség az Egyház üzenetéhez kapcsolódó hirdetés – mondta el a #Godislove kampány kommunikációjáért felelős […]

Tovább olvasom

24.hu: 1 340 000 egyedi látogató

Október 13-án és 14-én a 24.hu volt a leglátogatottabb hírportál a magyar piacon, a választások másnapján pedig közel 1 340 000 egyedi látogatóval történetének legmagasabb napi látogatottságát érte el.* Természetesen ez az eredmény nem csak ennek a két napnak köszönhető: a szerkesztőség már hónapokkal korábban megkezdte a munkát, majd szeptember elején elindult Csatatér aloldaluk, ahol […]

Tovább olvasom