Hírek

Elindult a Republic Group Köszönöm365 kampánya

Közelebb hozza az embereket, és jobbá teszi a napunkat, hangulatunkat – már egy egyszerű „köszönöm” is sokat jelent, derült ki abból a különleges tesztből, amelyet a Köszönöm365 kampány részeként az egyik legnagyobb csokoládédesszert gyártó márka, a merci megbízásából készíttetett a kampányt jegyző Republic Group a Hála Világnapja alkalmából. A merci tulajdonosa, a Storck 2019 őszén […]

Tovább olvasom

Pályakezdőket ültetnek egy asztalhoz az ország legsikeresebb szakembereivel

Az ország legismertebb közéleti szereplőivel vacsorázhatnak sikerre éhes magyar fiatalok a Jövőt Építők Generációja (JÉG) Mentorestjén. A kiválasztott pályázók olyanokkal beszélgethetnek négyszemközt, mint Almási Kitti, Gerendai Károly, Palotai Dániel vagy Bombera Krisztina. Az ingyenes eseményre a Michelin-csillagos Costes Downton étteremben kerül sor, a jelentkezés határideje október 30. Sok fiatal még húszas évei végén is az […]

Tovább olvasom

Mi történt Vegasban? – ősbemutató a Central Színházban

November 8-án tartják a Mi történt Vegasban című előadás hazai ősbemutatóját a budapesti Centrál Színházban. A Broadwayn kevesebb, mint egy évvel ezelőtt, nagy sikerrel bemutatott darabban egy híres író, egy éles eszű pályakezdő újságíró és egy nehéz döntési helyzetbe kerülő főszerkesztőnő izgalmas, gondolatébresztő és humoros összecsapását követhetjük végig egy Las Vegas-i éjszakán néhány órával a […]

Tovább olvasom

A kicsik profitálhatnak a budapesti coworking piac átalakulásából

A magyar fővárosban is egyre több nagy alapterületű közösségi iroda létesül, összhangban a globális trendekkel. Ugyanakkor ez a kisebb, néhány tucat főnek otthont adó közösségeknek is jót tehet – vélekedik Mekis Dániel, a Muse coworking alapítója. Döbbenetes iramban növekszik a közösségi irodák száma a világon. A piac lendületét jól mutatja, hogy a coworking szolgáltatást nyújtó […]

Tovább olvasom

Öt szakértői tipp a Silicon Beach-ről, hogy cége ne kerüljön behozhatatlan hátrányba a digitalizációs versenyben

A digitalizáció már szinte napi beszédtémává vált a magyar vállalkozások életében, azonban a statisztika azt mutatja, hogy a hazai vállalati szféra a gyakorlatban még igencsak le van maradva a fejlettebb gazdaságokhoz képest a technológiai érettség terén. Az Európai Unió 2019-es Digitális Gazdaság és Társadalom Indexe (DESI) szerint az EU tagállamok rangsorában hazánk a sereghajtók között […]

Tovább olvasom

800 tanuló szakmai gyakorlatáról gondoskodik a SPAR

A SPAR alapítása óta kiemelt jelentőséget tulajdonít a szakmai utánpótlás-nevelésnek. A tavalyi szemeszterben 397 diák tette le sikerrel a szakvizsgáit, az idei tanévben pedig közel 800 tanuló szakmai gyakorlatáról gondoskodik az áruházlánc. A közel 13 ezer munkavállalót foglalkozató SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. aktív a hazai szakképzésben: több mint 150 kereskedelmi iskola eladó, kereskedő, logisztikai és […]

Tovább olvasom

Solymos Ádám lett a Scitec marketingigazgatója

Solymos Ádám lett a Scitec marketingigazgatója. A szakember hangsúlyozta: a jövő legfontosabb célja, hogy a minőségi sporttáplálék-kiegészítő termékeket gyártó és a világ több mint 90 országába forgalmazó vállalat univerzálisabb, szélesebb sportolói közönséget célzó márkává váljon, ezáltal a piaci súlya is még nagyobb legyen. Ennek első lépcsőjeként nemrégiben két új almárkával, a Scitec Gym és Scitec […]

Tovább olvasom

2020-ban is az Arénában lesz a Pilvaker

A Red Bull Pilvaker csapata 2020. március 15-én második alkalommal tölti meg költészettel a Papp László Budapest Sportarénát. Az esten fellépő zenei előadók és színművészek a hagyományokhoz híven a magyar irodalom legnagyobb költői által inspirált dalokkal tisztelegnek az 1848-as események emléke előtt. A jegyértékesítés október 31-én délelőtt 10 órakor kezdődik. „Az első Aréna Pilvaker előtt […]

Tovább olvasom

A Dove 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült flakonokra vált

A világ egyik legnagyobb szépségápolási márkája bemutatta új kezdeményezéseit, melyekkel globálisan felgyorsítja a szépségipar fejlődését a műanyaghulladékok jelentette kihívás kezelésében. A Dove vállalásai komoly és folyamatos pozitív környezeti hatást jelentenek, hiszen évente 20.500 tonnával mérséklik az ún. szűz (azaz kőolajból újonnan előállított) műanyagok felhasználását.   A műanyaghulladék korunk egyik legnagyobb globális környezeti és emberi egészséggel […]

Tovább olvasom

Mire jó (még) a TikTok?

Azt gondolnánk, hogy a TikTok egy biztonságos, ártalmatlan, tinik számára készült platform, azonban a legfrissebb hírmorzsák szerint már az Iszlám Állam terrorista szervezete, más néven az ISIS is használja a népszerű alkalmazást, Kínában pedig minden felhasználó arcát rögzítik, és már ez alapján is lehet keresni. De vajon miért is „hasznos” nekik a TikTok? Az ISIS […]

Tovább olvasom