Hírek

Már itthon is kapható a Honor 20 Pro izlandi jégvirág színben

A Honor 20 Pro okostelefon dinamikus-holografikus dizájnja a mai naptól már izlandi jégvirág színben is elérhető, amit a Jökulsárlón gleccserlagúna ihletett. A hátlap színezése a jéghegyek naplementében megcsillanó csúcsát idézi, ami a különleges technológiának köszönhetően világoskéktől egészen a világos rózsaszínig többféle színben tündököl, attól függően, hogy milyen szögben éri a fény. Az üveghátlap ugyanis kétlépcsős […]

Tovább olvasom

Henkel: közösen biztonságos otthonokért  

A „Welcome Home” projekt magyarországi állomásán a Habitat for Humanity szakembereivel 15 önkéntes magyar és osztrák Henkel munkatárs dolgozott lakások felújításán, ahova hamarosan több gyermekes családok költözhetnek be. A Henkel számára fontos a társadalmi szerepvállalás. A „Welcome Home” jótékonysági felelősségvállalási programot a Henkel Adhesive Technologies üzletág lakossági és szakipari területe indította útjára 2016-ban a Habitat […]

Tovább olvasom

A kutyák biztonságos szállításával kampányol a Groupama Biztosító

Idén ősszel a kutyáké a főszerep a Groupama Biztosító kampányában, amelynek keretében a Magyar Mentőkutyás Szervezetek Országos Szövetsége (MMSZOSZ) és az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság osztotta meg tapasztalatát az állatok biztonságos szállításával kapcsolatban. Az októberben tartott sajtónyilvános eseményen a Groupama Tanpálya vezetéstechnikai instruktorai látványos bemutatóval szemléltették a nem megfelelő utaztatás veszélyeit. A Groupama Biztosító évek óta […]

Tovább olvasom

November 15-i  Black Friday-jel készül a fúzió előtt álló Extreme Digital

2019-ben november 15-ödikén rendezi meg a jelentős akciókat kínáló Black Friday-t az Extreme Digital. A vállalat idén arra számít, hogy szokásos slágerterméknek számító tévé és mobiltelefon mellett a napi fogyasztási, valamint szépségápolási cikkekből, és lakberendezési termékekből is rendkívül jelentős mennyiséget értékesít majd a fekete pénteken, amelynek során minden termékkategóriában elérhető lesz akciós árú termék.   […]

Tovább olvasom

2020-ban az R-time a piacvezető sales house

Január 1-től az R-time értékesíti a VIASAT3, VIASAT6, AXN, Sony Movie Channel és Sony Max szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és Boomerang reklámidejét. 2020-tól 34 csatornára bővül az R-time portfóliója – jelentette be az R-time a Big Picture konferencián 2019. november 5-én. Az új csatornák érkezésével a sales house immáron […]

Tovább olvasom

Újabb három évre hosszabbít az Atmediával a Discovery

A Discovery Inc. újabb 3 évre hosszabbította meg reklámértékesítési együttműködését az Atmediával. Ennek értelmében 2023-ig a legnagyobb tévés portfólióval rendelkező hazai sales-house-nál érhetők el a médiavállalat kábelcsatornáinak reklámfelületei: Discovery Channel, Investigation Discovery, TLC, Travel Channel. 2020. február elsejétől a Discovery portfóliójába tartozó sportcsatorna, az  Eurosport 1 hirdetésértékesítése is az Atmediánál indul el.   A nonfiction […]

Tovább olvasom

Energetikai és M&A jogi területen erősít a Kapolyi Ügyvédi Iroda új szenior ügyvéd igazolásával

25 éves tapasztalattal rendelkező szenior ügyvéd csatlakozásával erősíti tovább jogi csapatát a banki, finanszírozási és tőkepiaci területen piacvezető Kapolyi Ügyvédi Iroda. Az új csapattag, Dr. Horváth Gábor az energetikához, valamint a vállalati és M&A tranzakciókhoz kapcsolódó jogi munkákra fókuszál új pozíciójában. Jelentős tapasztalattal rendelkező szenior ügyvéd igazolásával tovább erősíti több mint 20 fős csapatát a […]

Tovább olvasom

Fiatal tehetségeket karol fel a Lavazza

A Lavazza, amely a négy Grand Slam tenisztorna hivatalos partnere, most fiatal tenisz tehetségeket karol fel.  A 2019. november 5-9. között Milánóban megrendezésre kerülő Next Gen ATP Finals 2019 támogatásával igyekszik megnyitni a kapukat a Z generáció felé is. „Örülünk annak, hogy a 2011-ben kezdődő teniszhez fűződő kapcsolatunkat tovább erősíthetjük azzal, hogy a fiatalabb közönség […]

Tovább olvasom

Made In Gyetván Csabával – indul a Discovery Channel új hazai gyártású sorozata

Idén decembertől hazai gyártású sorozattal jelentkezik a Discovery Channel. A vadonatúj Made In Gyetván Csabával epizódonként egy-egy téma – például alapélelmiszerek, megújuló energia, robotika – köré csoportosítva mutatja be egy órában, hogyan készül mindaz, ami körülvesz bennünket. A téma időtálló és örök. A közel húsz éve futó Hogyan készült a Discovery Channel egyik legsikeresebb műsora, […]

Tovább olvasom

Szóljon az advent a kreativitásról!

Az év utolsó hónapjában mindenki feleszmél: egy egész évnyi hajtás kellett ahhoz, hogy rájöjjünk, semmire sincs szükségünk, csupán tartalmas együttlétre barátainkkal és családtagjainkkal. Ne csak három nap szóljon a szeretetről, szenteljük az egész decembert a közös alkotásra és készülődésre! Boncz Péter a Praktiker szakértője szerint: ma már csak a képzelet szab határt az alkotásvágynak. Ötletekben […]

Tovább olvasom