Hírek

Helyi élményekre építő program a Mercure hoteleknél

Budapestre érkezett a Mercure hotelmárka új kezdeményezése, a Local Days by Mercure. A hotellánc Fedezd fel a helyit! (Discover Local) programja nagy hangsúlyt helyez adott városhoz kötődő kultúra és gasztronómia bemutatására, ezzel mélyítve el az utazók városélményét. Ennek keretében a Mercure Budapest City Center lengyel influencereket látott vendégül, hogy a fővárosról a helyi jellegzetességeken keresztül […]

Tovább olvasom

Ne döntsünk a gyerek helyett a továbbtanulásról

A végzős középiskolásoknak hamarosan döntést kell hozniuk arról, merre folytatják tanulmányaikat. Ez a kamaszok és a szüleik számára bizonytalansággal és szorongással járó folyamat, így gyakran szeretnék minél hamarabb meghozni a döntést, pedig korántsem rövid és egyszerű feladat megtalálni a ténylegesen megfelelő irányt.   Szülőként úgy érdemes erre gondolnunk, mint egy olyan döntéshozási folyamatra, amelyben a […]

Tovább olvasom

Az E.ON Hungária részvényeket vásárolt az MVM-től

Újabb nagy lépést tett az E.ON Hungária Zrt. az ELMŰ – ÉMÁSZ csoport integrációja felé. A társaság a 2019. december 18-án kötött részvény-adásvételi szerződés alapján megvásárolta az MVM Magyar Villamos Művek Zrt. tulajdonában álló összes részvényt az ELMŰ Nyrt.-ben és az ÉMÁSZ Nyrt.-ben is.   A szerződés zárását követően az ELMŰ Nyrt. -ben 15,86 százaléknyi […]

Tovább olvasom

327 tonna élelmiszert adományoztak a SPAR vásárlói nehéz sorsú embereknek

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR 23. Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő kampánya során az áruházlánc vevői több mint 327 tonna tartós élelmiszert vásároltak a rászorulóknak. A kezdeményezésnek köszönhetően a jótékonysági szervezet munkatársai több mint 31 ezer ajándékcsomagot tudnak eljuttatni a hátrányos helyzetű emberekhez az ünnep előtt.   Az idén december 12. és 17. között […]

Tovább olvasom

Bárki ingyen kiadhatja e-könyvét az Underground Kiadó év végi akciója keretében

Még mindig az Egyesült Államokban a legnagyobb az e-könyvek értékesítési aránya, hiszen a teljes könyvpiac forgalmának több mint ötödét a digitális kiadványok adják. Az EU átlag ebben a tekintetben 6-7% körül mozog, míg Magyarország jelentős lemaradást mutat, hiszen itthon csupán a teljes könyvpiac forgalmának 1-2%-át jelenti az e-könyvek értékesítéséből származó árbevétel. Az e-könyv kiadás népszerűsítése […]

Tovább olvasom

Raiffeisen Bank: a sárga ajtó motívum

Két új reklámfilmet mutatott be a Raiffeisen Bank idén ősszel. A sárga ajtó motívumra épülő új spotokban az ügyfelek banki ügyekkel kapcsolatos valós kétségei, bizonytalanságai jelennek meg. A filmek kivitelezéséért, valamint a márka- és kommunikációs stratégiáért a több mint 100 főt foglalkoztató Republic Group felelt.   Háttér: Az óriási reklámzajban, a hitelfelvételi kedv folyamatos erősödésével […]

Tovább olvasom

Magyar Lízingszövetség: Több mint 3 milliót adtak egy hétüléseshez a lízingcégek

A nagycsaládosoknak indított állami autóvásárlási programban a lízing is „milliárdos” szerepet kapott – közölte a Magyar Lízingszövetség. A maximum 2,5 milliós állami támogatással elhozható hétüléses új autókra július óta több mint 1000 lízingszerződést kötöttek összesen 3 milliárd forint értékben az érintettek. Csak novemberben több mint 400 nagycsaládos autó talált gazdára lízingkonstrukció segítségével, ezek értéke elérte […]

Tovább olvasom

Kajla a téli szünetben is elkíséri a gyerekeket, hogy együtt fedezzék fel Magyarország csodáit

Téli hagyományokkal kiegészülve folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség nagy sikerű „Hol vagy, Kajla?” programja. A kezdeményezés célja, hogy a gyermekek játszva ismerjék meg Magyarország megyéit és nevezetességeit – méghozzá úgy, hogy a legkevésbé se érezzék kötelező tanulásnak, hanem a mindennapos mesék és játékok világába ágyazva bővítsék tudásukat.   A 2019. december 20-tól 2020. január 6-ig […]

Tovább olvasom

A Danone Nutricia Mikulása beteg gyermekek ünnepét  varázsolta szebbé

A Karácsony a szeretet és az ajándékozás ünnepe, azonban sok gyermeknek ebben az örömteli időszakban is a betegségével kell megküzdenie. Rájuk gondolt a Danone Nutricia, amikor a cég munkatársai már hagyománynak számító módon Mikulásnak és manóknak öltözve ajándékcsomagokat vittek a budapesti Démétér ház kis betegeinek. A karácsonyi édességekkel és apró ajándékokkal megrakott csomagokkal érkező dolgozókat […]

Tovább olvasom

Új típusú jogsértések, gigabírságok

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) rendkívül aktív volt az elmúlt hónapban: több mint 5,5 milliárd forint bírságot szabott ki kartell és fogyasztóvédelmi ügyekben, határozataiban pedig számos új típusú jogsértésre hívta fel a figyelmet. A hatóság a legmagasabb bírsággal, 1,8 md forinttal most egy vezető telekommunikációs céget büntetett.   Telekommunikációs cégek a célkeresztben  Megdöbbentő nagyságú bírságokat szabott […]

Tovább olvasom