Hírek

Coca-Cola: „Nézd meg a kupakot és hasznosítsd újra a palackot!”

A Coca-Cola Magyarország üdvözli az üdítőital-csomagolások minél nagyobb arányú visszagyűjtését, visszaválthatóságát célzó kormányzati kezdeményezést. Tudjuk, hogy a műanyag hulladékok nem megfelelő kezelése komoly környezetvédelmi problémát jelent, ezért szeretnénk kivenni a részünket a megoldásból is. Meggyőződésünk, hogy a csomagolóanyagok visszagyűjtésével és újrahasznosításával megvalósítható körforgás a csomagolási hulladékok kezelésének leghatékonyabb módja -írja az üdítőital-gyártó közleménye.   „A […]

Tovább olvasom

Elindult a JótÉtel, a kommunikációs és vállalati szektor jótékony célú kezdeményezése

JótÉtel néven indult el az az összefogás, amelynek célja az ételpazarlás csökkentése, illetve az, hogy a céges rendezvényeken és sajtóeseményeken megmaradó étel a legjobb helyre, a rászorulókhoz juthasson el.   A Noguchi Porter Novelli az LG Magyarországgal, a Budapest Bike Maffiával (BBM) és a Kreatív magazin kiadójával összefogva indította el a JótÉtel nevű kezdeményezést. A […]

Tovább olvasom

Hiány van programozóból

Február 15-én lezárult a felsőoktatási intézményekbe való jelentkezés határideje, de azoknak sem kell csüggedniük, akik erről idén lemaradtak, hiszen számukra is számos lehetőség adódik arra, hogy kiszámítható és versenyképes karrierbe kezdjenek. Az egyik legbiztosabb választás ma a fejlesztői pálya, hiszen óriási hiány mutatkozik itthon programozókból, az EU egészét nézve pedig közel 700 ezer betöltetlen állás […]

Tovább olvasom

A Facebook felvázolja az online tartalomszabályozás jövőjének az útját

Monica Bickert, a Facebook alelnöke és tartalompolitikáért felelős vezetője egy blogposztban bejelentette, hogy a vállalat egy white papert, alapdokumentumot bocsátott ki, hogy elősegítse az online tartalomszabályozás jövőjének kedvező alakulását. A Facebook Newsroomon publikált blogbejegyzés fordítását az alábbiakban olvashatják. A Facebook által készített teljes white paper pedig .pdf formátumban ezen a linken érhető el.   Szerző: […]

Tovább olvasom

Nagyságrendekkel növekedhet a kibertámadások száma az azonnali fizetési rendszer bevezetésével

Nyolc hónap halasztás után március elején indul az azonnali fizetési rendszer (AFR) Magyarországon. A bevezetéssel párhuzamosan új típusú csalási módok megjelenésére lehet számítani. Többek között hamis banki applikációk, megtévesztő SMS üzenetek nehezíthetik meg a bankok dolgát abban, hogy megítéljék egy tranzakció valódiságát. Mindez komoly biztonságtechnikai feladatot jelent a pénzintézetek számára – hívták fel a figyelmet […]

Tovább olvasom

A DeepInsight nyerte a drivingcamp 2020-as integrált kommunikációját

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a drivingcamp.   Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok vizuális megújítása mellett szerepel az elsősorban B2B rendezvények kommunikációs támogatása, valamint a teljes közösségi média és online marketing jelenlét kezelése is. Kálló Brigitta, a DeepInsight junior stratégája az alábbiakat nyilatkozta […]

Tovább olvasom

Virágba borítja az országot a Meglepetés magazin

Ismét virágba borít öt szerencsés települést a Meglepetés magazin. A mára hagyománnyá váló pályázatuk nemcsak közösségek mindennapjait teszi vidámabbá, a kezdeményezésnek már egy egymásra találó fiatal pár is köszönheti a boldogságát. Eddig több mint 10 ezer színpompás egynyári virágpalántát ültetettek el országszerte, és izgatottan várják az idei pályázatokat. A Meglepetés szerkesztőségének hagyományosan szoros a kapcsolata […]

Tovább olvasom

Samu Timea egyedül vezeti tovább a JCDecaux céget

A JCDecaux anyavállalat tulajdonosi határozata értelmében Samu Tímea vezérigazgató 2020. február 18-tól egyszemélyben látja el a JCDecaux Hungary vezetését, Izsák Miklós pedig kereskedelmi és marketingigazgatói pozíciót tölt be – adta hírül az outdoor cég közleménye. „Tímea társ-vezérigazgatóként, Miklós kereskedelmi igazgatóként több mint 10 éve dolgozik a vállalatnál ” – írják. A cég eddigi társ-vezérigazgatójáról, Szelei […]

Tovább olvasom

Európa évente 500 milliárd euró értékű energiát pazarol el

Az Európai Bizottság szerint a kontinens államai már nem tudják előállítani saját energiaigényük felét sem. Az Európai Unió tagállamai, benne Magyarország évi 600 milliárd eurót költenek energiahordozók importjára, ami az éves energiaszükségletük csaknem 50%-a, miközben 500 milliárd eurót pazarolnak el évente az energiaveszteség miatt. A veszteség 40%-áért pedig az európai épületállomány felel, mivel azok közel […]

Tovább olvasom