Hírek

Tarolt a Real Estate Awards díjátadón a Futureal-csoport

Egyedülálló sikert ért el a Futureal-csoport az ingatlanpiac meghatározó eseményének számító Real Estate Awards 2019 díjátadó gálán. Három kategóriában is győzelmet aratott a vállalat és két ikonikus irodaprojektje, az Advance Tower és a Budapest ONE. A cégcsoport ezzel a legtöbb elismerést gyűjtötte be a rendezvényen. A kereskedelmi és lakóingatlanpiac meghatározó szereplőinek látványos ünnepségén mérték össze […]

Tovább olvasom

Aleksandra Banovic az Arval Magyarország új kereskedelmi igazgatója

Január 15-től új vezető tölti be az Arval Magyarország kereskedelmi és marketingigazgatói pozícióját. Aleksandra Banovic hazánk egyik legnagyobb állásportáljának éléről érkezett a flottakezelőhöz, ahol a vállalat piaci pozíciójának további erősítéséért és a kereskedelmi, valamint marketing aktivitásokért felel.   Aleksandra Banovic korábban a CV Online vezérigazgatója volt, illetve a Telenornál töltött be különböző vezető pozíciókat, ahol […]

Tovább olvasom

Negyedével nőtt egy év alatt az arany árfolyama, és idén is folytatódik az emelkedés

Stabilan 1600 dollár fölé emelkedett az arany unciánkénti árfolyama a napokban, újabb hétéves rekordot döntve. Egy év alatt 21 százalékot nőtt az árfolyam. Az év innovatív terméke díjjal kitüntetett BlockBen szakértőjének elemzéséből kiderül: az emelkedésben az amerikai-iráni konfliktus, a koronavírus világgazdaságra gyakorolt hatása vagy az USA novemberi elnökválasztása miatti bizonytalanság is szerepet játszik. A jegybankok […]

Tovább olvasom

ALDI: nincs többé műanyag fedél

Ez év március végéig valamennyi magyar beszerzésű, sajátmárkás tejtermékénél elhagyja a műanyag fedelet az ALDI. Tovább folytatja a felhasznált műanyag mennyiségét csökkentő intézkedéseit az ALDI. Az eldobható műanyagok világszinten hatalmas problémát jelentenek. Az ALDI felelős vállalatként számos intézkedéssel kívánja csökkenteni műanyag-felhasználását, így 2019-ben már kivezette kínálatából az egyszer használatos műanyag termékeket, többek között a műanyag […]

Tovább olvasom

Társadalmi kérdések a márkaépítésben

Összeér, ami összetartozik – egy cég társadalmi kérdésekről alkotott véleménye ma már a márkaépítése során is megjelenik. A „brand purpose” vagy „doing good” kampányok révén így kapcsolódnak össze a társadalmi ügyek reklámetikai kérdései és a marketing. E téma legjobb feldolgozásáért OTDK különdíjat ajánlott fel az ÖRT a marketing hallgatók számára.   A reklámozó vállalatok életében […]

Tovább olvasom

Életkezdési, vagy életközépi válságban vagy? A fejvadász megmondja, hogy mit kell tenned!

Munkaügyi szakemberek számára nem ismeretlen az életkezdési és az életközépi válság kifejezése: az emberek többsége felteszi magának a kérdést a 20-as évei elején, 40-es évei végén, hogy mit is kezdjen magával. A fejvadász szerint érdemes a lehető legtöbbet kihozni ezekből az időszakokból, arra is ad tippet, hogy ezt miként tegyük. Teljesen átalakult az elmúlt években […]

Tovább olvasom

A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának korábbi elnöke partnerként csatlakozik a Danubia Legal-hoz

Dr. Łuszcz Viktor fő szakterülete a versenyjog és a szellemi tulajdonjog. Korábban széles körű tapasztalatot szerzett kartellekkel, fúziókkal és felvásárlásokkal, erőfölénnyel való visszaéléssel és állami támogatásokkal kapcsolatos ügyekben, továbbá védjegybejelentések, valamint felszólalási és törlési eljárások nyomán hozott határozatok bírósági felülvizsgálata terén. Jelentős gyakorlati ismeretekkel bír az EU Bírósága előtti eljárásokról, az EU jogokra alapított igények […]

Tovább olvasom

Leveszik a lábukról betegeiket a TLC új műsorának orvosai

Dr. Ebonie Vincent és Dr. Brand Schaeffer még nem találkozott olyan lábakkal, amelyek túl furák lettek volna ahhoz, hogy rendbe tegyék őket. Legyen szó akár számfeletti lábujjakról, fertőzésekről vagy különös betegségekről, a Ebonie és Brand nem adja fel. A TLC most büszkén mutatja be a dinamikus orvosduót az új, kilenc részes Megöl a lábam című […]

Tovább olvasom

Pályázható az Employer Branding Award

Az Employer Branding Award 2019 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a nyílt munkaerőpiacon. A magyarországi munkáltatók többsége számára a pályázat követhető jó gyakorlatokat tesz láthatóvá, hiszen az Employer Branding Award számot ad a […]

Tovább olvasom

Hatodik éve folyamatos növekedés az Orbisnál

Lengyelország és Kelet-Európa legnagyobb szállodaipari befektetőcsoportja, az Orbis eredménye hatodik éve folyamatosan nő. A bevétel 4,6 százalékkal, az üzemeltetési EBITDA pedig 12,6 százalékkal emelkedett 2018-hoz képest. Az egy kiadható szobára jutó árbevétel (RevPAR) csoportszinten 5,5%-kal, Magyarországon pedig jelentősen átlag felett, 9,1%-kal növekedett.   „Az Orbis alapvető átalakuláson ment keresztül 2019-ben. Újragondoltuk üzleti modellünket, és tevékenységünk […]

Tovább olvasom