Hírek

Digitális kommunikációs ügynökséget választott a Tungsram

A tavaly meghirdetett, meghívásos tender kiválasztási folyamatának végén a Labowsky kreatív kommunikációs full-service ügynökség a nemzetközi kommunikációra fókuszáló Premium Media Consultinggal (PMC) konzorciumban kötött határozatlan idejű szerződést a Tungsram nemzetközi social media platformjai kreatív kommunikációs stratégiájának kidolgozására és kezelésére.   A Labowsky feladatai közé tartozik a Tungsram corporate, valamint üzletági – Edge, Automotive, General Lighting […]

Tovább olvasom

Vírusmentes övezet: így tartsuk távol a betegségeket az otthonunktól

Jelenleg mindenhol a vezető hírek között találkozhatunk a vuhani koronavírus (COVID-19) terjedésével, ráadásul az influenzajárvány is évről-évre rengeteg embert érint hazánkban. A sokak által ismert betegség rendkívül kellemetlen tünetekkel jár, és akár súlyos szövődményei is lehetnek. Az influenzához hasonló szezonális betegségek télen terjednek a leginkább, és sokak számára ismert, hogy milyen fontos ilyenkor a személyes […]

Tovább olvasom

Megújul a Magyar PR Szövetség arculata

A közel három évtizede működő Magyar PR Szövetség 2019 végén új elnököt és vezető tisztségviselőket választott. A szövetség számára a szervezeti megújulás stratégiai fontosságú, melynek része az arculat megújítása is, ebben pedig a Brightly Kommunikációs Ügynökség nyújtott kreatív támogatást.   Az MPRSZ hamarosan 30 éves jubileumát ünnepli, így remek alkalom nyílt a szövetség arculatának frissítésére […]

Tovább olvasom

Ádáz harcot vívnak a kilók ellen a TLC új műsorában

Amy és Tammy Slaton, Kentucky belevaló testvérpárosa legelőször Youtube rajongóik előtt vallottak a túlsúlyuk okozta mindennapos nehézségekről. A TLC most életük legnagyobb kihívására kíséri el őket: jó pár kilótól meg kell szabadulniuk ahhoz, hogy alávethessék magukat egy súlycsökkentő műtétnek, amely közelebb hozhatja őket az álmaikhoz. A kórosan elhízott testvérpár küzdelmeit bemutató Dundi nővérek: Le a […]

Tovább olvasom

Bruce Willis újra a HELL reklámfimjében

A HELL ENERGY, a világ egyik legismertebb és Magyarország piacvezető energiaital-márkája, folytatja az együttműködést Bruce Willis-szel. A szupersztár újabb két évig lesz a HELL globális reklámkampányának arca. Az együttműködés keretében új reklámfilm is készül, amely a HELL Classic mellett már a cég portfóliójának egyik legújabb termékét, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. Az új reklámszpotban […]

Tovább olvasom

Küldd a nagyit az Instagramra!

Számos kutatásból tudjuk, hogy a 65+ korosztályon belül rohamosan terjed a social media használata.* Egyes felmérések szerint 2020-ra legalább 50 millió szenior korú lesz jelen a közösségi média platformokon, és a növekedés töretlen. Nem szabad tehát alábecsülnünk az idősebb korosztály nyitottságát a technológiai újdonságok iránt. És miért maradna le nagymamánk (vagy nagypapánk) ezekről a szórakoztató […]

Tovább olvasom

Siker Dubajban: Már Elefántcsontpartra is betörtek a Hajdú grillsajtok 

Elefántcsontpart, Seychelle-szigetek, Togo, Líbia – a Hajdú grillsajtjai már nemcsak a Közel-Keleten hódítanak, Afrikába is betörtek. A Kőröstej Csoport tizedik alkalommal mutatta be legnépszerűbb sajtjait Dubajban a 25. Gulfood kiállításon.   Látogatók ezrei találkozhattak Dubajban, a „Sheikh Saeed” csarnokban a magyar Kőröstej Csoport immár világhírnévre törő sajtjaival. A kiállítás alatt közel 300 kilogramm sajtot kóstoltak meg az […]

Tovább olvasom

MMSZ-állásfoglalás az átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérésről

A marketing alapvető értékteremtő funkciója a fogyasztóknak szánt termék, illetve szolgáltatás útjának tudatos alakítása – nincs ez másként a digitális környezetben sem. Marketingesként azt kell megcéloznunk, hogy a fogyasztó folyamatosan élményhez jusson és bizalommal fordulhasson az általunk gondozott brandek felé – írja közleményében a Magyar Marketing Szövetség. A számos meghatározó hazai és nemzetközi márkát képviselő […]

Tovább olvasom

Negyedszerre is az Álarcos énekes lett a legnézettebb műsor

Az RTL Klub vasárnapi szuperprodukciója továbbra is a legnézettebb műsor. Nem csak saját sávjában tarolt az Álarcos énekes, de hozta az egész estét is.   Az Álarcos énekes (18-49 évesek között) 25%-os közönségaránnyal futott – míg a versenytárs abban az idősávban, mikor mindkét műsor képernyőn volt, 14,7 %SHR-rel került adásba. Így az Álarcos énekes továbbra […]

Tovább olvasom

Magyar Filmdij győztesek a Veszprém Balaton Filmpikniken

Június közepén új filmes eseményen, a Veszprém-Balaton Filmpikniken is láthatóak lesznek a Magyar Mozgókép Szemle legjobbjai! Veszprémben és Balatonfüreden a rendhagyó vízparti és városi helyszínekre tervezett szabadtéri vetítések célja, hogy eredeti és hangulatos keretek között jelenítsék meg az évad legjobb hazai filmjeit. A tervek szerint közönségtalálkozók, zenei és gasztro programok is színesítik majd az Filmpiknik […]

Tovább olvasom