Hírek

COVID-19: kommunikációs trendek a Grayling szerint

2020 első negyedévében óriási kulturális változás történt az egész világon, ahogy a COVID-19 világjárvány eredményeként új társadalmi normák alakultak ki. A márkák számára hatalmas kihívássá vált nemcsak a kommunikáció online térbe való áthelyezése, de a megfelelő tartalmak és hangvétel megtalálása is ezekben a példa nélküli időkben. 30 európai irodájának tapasztalatai alapján a Grayling összefoglalta a […]

Tovább olvasom

A Magyar Telekom bemutatja a „MagentaFilm” Magyar Mobilvideó Fesztivált

Idén MagentaFilm Fesztivál néven rendezik meg a tavaly indult, és Prof. Karl Bardosh, a mobilfilmgyártás úttörőjének nevéhez köthető Magyar Telefonfilmes Fesztivált. A nemzetközi szinten elismert rendezvény a globális helyzethez igazodva az online térben kerül megrendezésre, azonban ez nem vesz el a verseny élményéből. Épp ellenkezőleg: a Magyar Telekom főtámogatóként gondoskodik a digitális lehetőségek teljeskörű kihasználásáról. […]

Tovább olvasom

Keresési trendek válság idején: milyen hatással van a koronavírus az online keresésekre?

Bármilyen válságról legyen is szó a világon, az online keresés megjelenése óta szinte teljesen nyomon követhetővé vált az emberek gondolkodása. Könnyedén megtudhatod, mi iránt érdeklődnek az emberek a legjobban, illetve mit szeretnének vásárolni a közeljövőben.   Ezen információk megszerzéséhez számtalan eszköz áll az online marketingesek segítségére. Én most a Google Trends-en keresztül fogom bemutatni a […]

Tovább olvasom

Hogyan alakulnak a vállalati fizetésképtelenségek a járvány miatt?  

A járvány okozta brutális gazdasági sokk miatt idén globálisan 20-25 százalékkal nő a vállalati fizetésképtelenségek száma, ám az egyes gazdasági régiók nagyon eltérő mértékben szenvedik meg a válságot – állapítják meg az Euler Hermes hitelbiztosító elemzői. Magyarországon legalább -3, de akár -7 százalékos GDP-csökkenés is elképzelhető és a fizetésképtelenségek száma 13 százalékkal nő.   Az […]

Tovább olvasom

Online nézhető Hajdu Szabolcs új nagyjátékfilmje, a Békeidő

Csütörtökön debütált a Vimeón Hajdu Szabolcs új nagyjátékfilmje, a Békeidő. Aki az elsők között szeretné látni a Kristály Glóbuszt nyert rendező új alkotását, vasárnap éjfélig kedvezményesen, 3.99USD áron (kb. 1200 Ft) kölcsönözheti a filmet 24 órára, utána 4.99 USD (kb. 1600 Ft) áron lesz hozzáférhető a Békeidő.   A www.vimeo.com/ondemand/bekeidofilm linken, regisztráció és bankkártyás fizetés […]

Tovább olvasom

B&L Online: új hír- és cikkügynökség indult

A Business & Life, azaz a B&L Online Hír- és Cikkügynökség mostantól az egyre intenzívebb elvárások közepette dolgozó újságíróknak, intézményeknek és vállalatoknak egyaránt segít színvonalas tartalmak előállításában. A szolgáltatás a blonline.media oldalán érhető el, a hír- és cikkügynökséget az ArvaliCom működteti.   Az újságírók azért panaszkodnak, mert napi százas nagyságrendű sajtóanyagot kapnak, de ezek 95%-át […]

Tovább olvasom

Magyar termelők piacra jutását segíti a SPAR

Finiséhez érkezett a tavaly elindult Hungaricool by SPAR termékinnovációs verseny: a nyertes termékekkel idén március végétől találkozhatnak a vásárlók a vállalat 34 INTERSPAR áruházában és az online shopban. Az üzletlánc az egyedülálló programjával – tekintettel a koronavírus világjárványra – fontos segítséget nyújt a magyar agráriumnak és feldolgozóiparnak. A magyarországi kereskedelemben egyedülálló a SPAR – az […]

Tovább olvasom

A koronavírus idején is van segítség a bántalmazott gyerekeknek

A gyermekbántalmazás és -elhanyagolás a koronavírusos időben még több gyereket, fiatalt érinthet, hiszen a környezetük most nem vagy kevéssé tud odafigyelni rájuk. Fontos tudni, hogy ebben a „bezárkózott” időszakban is tudnak a bántalmazottak segítséget kérni – segélyvonalak, valamint online felület állnak rendelkezésre, ahova az érintettek fordulhatnak.   Sajnos számos olyan módja van a gyermekbántalmazásnak, amelyek […]

Tovább olvasom

Maradj itthon a Szallas.hu-val

A „maradj otthon”-ra „Maradj itthon!” a Szallas.hu válasza. Digitális kampányba kezdett a cég, melynek elemei változatos módon könnyítik meg az otthoni tartózkodást, mégsem hagyják feledésbe merülni az utazást. Élmény- és értékteremtés vezérli a szállásfoglaló platformot.   A #maradjotthon mozgalomra válaszul a Szallas.hu „Maradj itthon!” kampányba kezdett. A járvány megfékezését támogató korlátozások világszerte sújtják a turizmus […]

Tovább olvasom

Munkaerőkölcsönzésre is alkalmazható a bértámogatás

Milyen változást hozott a keddről szerdára virradó éjjel kihirdetett Kormányrendelet, amely módosította a bértámogatás feltételeit? A Gazdaságvédelmi Akcióterv keretében a magyar bértámogatás első változata 2020. április 10-én látott napvilágot. Pár hét elteltével azonban finomhangolásra szorult a koncepció, a feltételek ugyanis nagyon szűkre szabták az igénybevétel lehetőségét.   A magyar megoldás szerint a visszaesés okán bevezetett […]

Tovább olvasom