Hírek

Az Európában eladott Toyoták és a Lexusok többsége már hibrid

Nem véletlenül tartották az autóipari elemzők a 2020-tól szigorodó európai emissziós szabályok potenciális nagy nyertesének a Toyotát, és prémium márkáját, a Lexust. A japán autógyártó európai leányvállalata, a Toyota Motor Europe az idei év első negyedévében 271.937 új autó értékesítésével, 1,3 százalékpontot javítva 6,6%-ra növelte piaci részesedését: eladásai ugyanis a koronavírus okozta nehézségek ellenére is […]

Tovább olvasom

Rosszindulatú koronavírusos oldalak százai csábítják a gyanútlan felhasználókat

Kiberbűnözők százával hoznak létre olyan, koronavírushoz kapcsolható oldalakat, amelyekkel valójában rosszindulatú kampányokat végeznek. Egyetlen céljuk a felhasználó bizalmas adatainak megszerzése. Már akadnak olyan levelek is idehaza, amiket magyar nyelven írtak hasonló céllal. A Panda Security legfrissebb kutatása során a járványügyi helyzethez kapcsolódó, egyértelműen visszaélésre létrehozott oldalakat keresett.   Néhány domain a bűnözők oldalaiból: acccorona [.] com […]

Tovább olvasom

Pakots Zsolt: „Sok-sok segítséggel és emberséggel találkoztunk, ami nagy örömmel és hittel tölt el bennünket”

A Márkamonitor Koronavírus Krónika címmel kisinterjú-sorozatot indított. A legkülönbözőbb szektorokban dolgozó kollégákat kérdezzük arról, hogyan érintette a cégét és az iparágát a pandémia, és ő maga milyen tanulságokat vont le az elmúlt hetek mindent felforgató eseményeiből. Pillanatképek a koronavírus-járvány idejéből.  Mai beszélgetőpartnerünk Pakots Zsolt, korábban számos magyar televízió és rádió vezető munkatársa, jelenleg Spanyolországban működtet […]

Tovább olvasom

Az apa-lánya kapcsolat fontosságát hangsúlyozza a Barbie legújabb online kampánya

Online videós kampánnyal hívja fel a figyelmet az apa-lánya kapcsolat fontosságára a Barbie babák forgalmazója, a Mattel. A május 11-étől látható kisfilmmel a játékgyártó célja, hogy párbeszédet indítson az édesapákkal közös játék jelentőségéről a lányok személyiségfejlődésében.   Videós kampányt indított a Barbie, hogy bemutassa az apa-lánya kapcsolat jelentőségét a lányok egészséges önértékelésének kialakításában. A kampányvideó […]

Tovább olvasom

Apró örömök bárhol, bármikor érhetnek – itt a Medve sajt új filmje

Az apró örömök fontosságát hangsúlyozza a HPS Communication Medve sajtnak készített legújabb kampánya. A koncepció, amivel az ügynökség megnyerte a márka tavaly kiírt tenderét, azokat a mindennapi pici pillanatokat ünnepli, amik örömet okoznak. A kialakult vírushelyzet azonban átírta az előzetes terveket, így született meg az Apró örömök most is körülvesznek film. „Amikor kidolgoztuk az Apró […]

Tovább olvasom

A Henkel közzétette első negyedéves jelentését

A Henkel üzleti teljesítményét a 2020-as pénzügyi év első negyedévében befolyásolta a COVID-19 járvány. A Csoport árbevétele nominálisan -0,8  százalékkal, 4,9 milliárd euróra csökkent. A COVID-19 világjárvány hatásai ellenére a szerves árbevétel csak kissé maradt el az előző évi szinttől  -0,9 százalékos csökkenéssel.   „Jelenleg nagyon nehéz kihívásokkal kell szembenéznünk. A COVID-19 világjárvány az élet minden […]

Tovább olvasom

Az Unilever a fővárosi a Szent László Kórházat is támogatja egy kamionnyi Domestos fertőtlenítővel

Az Unilever Magyarország Kft. május 8-án adta át a budapesti Szent László Kórháznak azt a teljes kamionnyi fertőtlenítőszer-adományt, amely a vállalat nyírbátori háztartásvegyipari üzemében készült. A vállalat azzal, hogy a koronavírus-járvány miatt kialakult rendkívüli helyzetben a frontvonalban dolgozó kórház munkáját is segíti, folytatja korábban megkezdett adományozási programját, amelynek keretében 6.500 liter Domestost, továbbá több száz […]

Tovább olvasom

Nem a reklámok miatt adjuk az 1%-ot

Az emberek szívesen ajánlják fel adójuk 1%-át civil szervezeteknek, de fontos a visszajelzés a pénz felhasználásáról. A többség ugyanannak a szervezetnek vagy általában ugyanannak a területnek adja, és nem igazán a reklámok hatására döntenek – derült ki a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány online 1050 fős felméréséből.   A válaszadók 73%-a döntött úgy idén, hogy […]

Tovább olvasom

Nyiss ablakot a zenének! – a Hyundai és a MÁV Szimfonikus Zenekar projektje

A Hyundai és a MÁV Szimfonikus Zenekar közös projektjének keretében hetek óta járják a Hyundai zenélő autói az országot, és igyekeznek a zene segítségével kellemes pillanatokat vinni  az otthon maradottaknak és az egészségügyi intézményekben lévő betegeknek, időseknek, valamint az ott dolgozóknak. A zenélő autókat mindenhol nagy örömmel fogadják, a MÁV Szimfonikusok munka nélkül maradt kiváló […]

Tovább olvasom

Ismét megszavazhatjuk az év közönségdíjas védőnőjét

Az újdonsült szülők számára a védőnők nyújtják a legfőbb támaszt, hiszen ők azok, akik a várandósságtól a leendő család szakmai segítői és támogatói. Felkészítik a szülőket a kicsi érkezésére, tanácsokat adnak a gyermekneveléssel kapcsolatban, és vigyáznak a baba, illetve a mama egészségére. Munkájukat, áldozatos tevékenységüket a Magyar Védőnők Egyesülete ezúttal is az Év Védőnője Díjjal […]

Tovább olvasom