Hírek

Együtt a koronavírus ellen: világszerte összefognak a Continental alkalmazottai

A Continental alkalmazottai világszerte összefognak a koronavírus-járvány terjedésének és következményeinek megfékezése érdekében, és különféle kezdeményezéseken keresztül nyújtanak testre szabott segítséget, többek közt egyéni védőeszközök gyártása révén. Most, hogy a társadalmi távolságtartás már a mindennapi élet részévé vált, saját ötleteket osztanak meg és innovatív koncepciókat dolgoznak ki e téren, amivel hozzájárulnak az egészség és a közjó […]

Tovább olvasom

2020-as keresőoptimalizálás-trendek

A technológia elképesztő fejlődése ma már nem csupán a robotokkal és a sci-fi filmekkel köthető össze, számos egyéb iparágra, köztük a marketingre is óriási hatást gyakorol, és merőben átalakítja őket. Gondoljunk csak az önműködő autókra, az okosházakra vagy a chatbotokra. A változás alól értelemszerűen a digitális marketing területe sem tud kibújni. A fejlődés a keresőoptimalizálással […]

Tovább olvasom

K&H: mobilbankból szinte mindent

Mostantól már valamennyi meglévő lakossági hitelt, befektetést ellenőrizhetik a K&H ügyfelei a mobilbankban. Jelenleg 108 ezer olyan K&H-s ügyfél van, aki valamilyen hitellel rendelkezik a pénzintézetnél és mobilbankot is használ, a megtakarítással rendelkezők közül pedig 30 ezren mobilbank felhasználók is. Ők ezentúl a fejlesztés segítségével könnyen és gördülékenyen tájékozódhatnak mobilbankjukban hiteleik aktuális állásáról valamint befektetéseikről. […]

Tovább olvasom

Papp-Váry Árpád: Azok a márkák erősödnek, amelyek a válságban nem vágják meg a marketingbüdzséjüket

A Márkamonitor Koronavírus Krónika címmel kisinterjú-sorozatot indított. A legkülönbözőbb szektorokban dolgozó kollégákat kérdezzük arról, hogyan érintette a cégét és az iparágát a pandémia, és ő maga milyen tanulságokat vont le az elmúlt hetek mindent felforgató eseményeiből. Pillanatképek a koronavírus-járvány idejéből.  Mai beszélgetőpartnerünk Papp-Váry Árpád, a Metropolitan Egyetem dékánja. A gazdasági válságok közös jellemzője, hogy a […]

Tovább olvasom

Online tárlaton láthatók a szegedi Táblaképfestészeti Biennálé alkotásai

A virtuális térbe költöznek a XVIII. Táblaképfestészeti Biennálé művei. A hazai kulturális élet egyik legnívósabb eseményére összesen csaknem félezer alkotás érkezett be, melyből a szakmai zsűri végül több mint 100 művet válogatott be. Az online tárlatot június második hetében „nyitja meg” a REÖK.   Nem mindennapi kiállítást járhatnak be azok, akik megcsodálnák az idei táblaképfestészeti […]

Tovább olvasom

2020 a munkáltatói felelősség éve, avagy Back to New Normal

A COVID-19 világjárvány hatására sok ember munkája hirtelen és alapjaiban megváltozott. Úgyis értelmezhetjük, hogy felforgatta vagy inkább bizonyos szektorokban gyorsan előre mozdította a munka világának fejlődését. Távolról végzett munka, digitális eszközök napi szintű használata és virtuális együttműködés mind-mind jellemzik ezt a pár hónapot. A digitális megoldások előretörése jellemző, hiszen a vállalatok a régóta tervezett vagy […]

Tovább olvasom

Kiskereskedelmi innováció a Geometrytől járvány idejére: a Handle on Hygiene egyetlen mozdulattal viszi fel a fertőtlenítőt bármilyen hengeralakú felületre

Fenntartható higiéniai megoldást fejlesztett a Geometry a kiskereskedelmi szektornak. A bevásárlókocsik fogantyúját egyetlen mozdulattal fertőtlenítő eszköz nem csak a mostani járvány elleni védekezést segítheti, de a jövőben, a szigorodó tisztasági előírások betartásában is fontos szerepe lehet.   A koronavírus-világjárvány kitörése óta kiemelt figyelmet kap a közös terek, a közös használatú tárgyak fertőtlenítése, de a személyes […]

Tovább olvasom

A Toyota minden európai gyára újraindul

A május 25-tel kezdődő héten úja megkezdődik a munka a Toyota Motor Manufacturing UK Burnaston üzemben (TMUK Burnaston) és a csehországi Kolinban működő Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) üzemben. Ez a két utolsó európai Toyota-gyár, amelyekben fokozatosan újra beindul a termelés, miután korábban már újraindult a Toyota Motor Manufacturing France (TMMF), a Toyota Motor Manufacturing […]

Tovább olvasom

Indul a Hello Biznisz Klub, a KKV-k digitálisan tettre kész közössége

A most induló Telekom Hello Biznisz Klub egy olyan szakmai közösségi kezdeményezés, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget és új partnerséget a digitalizációban és a vírus okozta változó világban. A közösségi kezdeményezés elsődleges célja, hogy a KKV-k bemutatkozhassanak digitálisan is potenciális ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek. […]

Tovább olvasom

Tanároknak szóló digitális tananyag-fejlesztési pályázatot indít a Telenor HiperSuli – FRISSÍTÉS

Pedagógusoknak indít pályázatot a Telenor. A cél a tanárok támogatása, az oktatást segítő online lehetőségeik bővítése. Pályázni egy rövid jelentkezés formájában május 28-ig, a HiperSuli weboldalán lehet.   A digitális tanrend bevezetése nemcsak a diákokat és a szülőket, hanem a pedagógusokat is komoly kihívás elé állította. Kérdés, hogy a karantén ideje alatti online tanulás miként […]

Tovább olvasom