Hírek

Ismét bővült a SPAR környezetbarát csomagolótermékeinek kínálata

Környezetbarát szendvicscsomagolókkal és ételtárolókkal bővült az INTERSPAR hipermarketek termékköre. Az áruházlánc folyamatosan frissíti az élelmiszerek csomagolására és tárolására szolgáló, „zöld” megoldásait.   „A fenntartható jövő kihívása, hogy hogyan tudjuk a háztartásokban keletkező műanyag hulladékot úgy csökkenteni, hogy a vásárlás és a mindennapi élet komfortérzete megmaradjon. A SPAR az élhető környezet fenntarthatósága érdekében folyamatosan bővíti környezettudatos […]

Tovább olvasom

A Magyar Telekom 2020. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2020. második negyedévre és első félévre vonatkozó, Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.   Főbb eredmények: Az összbevétel éves összehasonlításban 2,2%-kal 157,2 milliárd forintra csökkent 2020 második negyedévében, míg az év első hat hónapjában éves szinten 1,0%-kal 316,5 milliárd forintra. A távközlési szolgáltatási bevételek emelkedését mind Magyarországon, […]

Tovább olvasom

Hinterstein Anikó és Kádár Balázs a Márkamonitor rádióműsorban

Ma este 7 órától Hinterstein Anikó és Kádár Balázs vendégeskedik a 90.9 Jazzy Rádióban.     Balázs belső kommunikációs & HR marketing szakértő, a Bindermann HR Kommunikációs Kft. ügyvezető partnere, az Employer Branding Award létrehozója, az MPRSZ elnökségi tagja.  Anikó pedig az Employer Branding Award idei fődíját elnyerő Magyar Telekom munkatársa „Talent Experience COE Lead” munkakörben […]

Tovább olvasom

Görbicz Anita és Sterbik Árpád kedvencei az OMV töltőállomásokon

Ismét megújul a Palágyi Eszter, a Matild Palace Executive séfje által megálmodott OMV VIVA Gourmet Selection kínálat. Augusztus 1-től két teljesen új menüsor került a töltőállomások választékába. A legújabb szendvicsek a WTCR túraautó világkupa tavalyi győztesével, Michelisz Norberttel indult vonalat követik. Az OMV szponzoráltjaival közreműködésben olyan választék áll össze, amely tükrözi a sportolók ízlését, kedvenc […]

Tovább olvasom

Indul a jegyértékesítés a 2020-as bécsi VIECC-re – bejelentették az első sztárokat

Elindult az Early Bird jegyek értékesítése a rendezvényre, így a leggyorsabb rajongók lényegesen olcsóbban vásárolhatják meg belépőjüket a novemberi eseményre. A jegyértékesítés mellett az esemény első sztárjait is bejelentették.   November 21-22-én rendezik az idei VIECC Vienna Comic Cont – beleértve a VCA Vienna Challengers Arena performance – powered by Magenta eseményét is – a […]

Tovább olvasom

#CodeLikeaGirl: Középiskolásokból képzi a jövő programozónőit a Vodafone

A számítástechnika iránt érdeklődő, középiskolás lányoknak szervez programozó workshopot a Vodafone. A 14 és 18 év közötti lányoknak szóló képzés célja, hogy komplex tudást adjon át, és elindítsa a résztvevőket az informatika és a programozás útján. A vállalat a koronavírus-krízis idején is szeretné felhívni a figyelmet a fiatal generáció digitális edukációjának fontosságára. Az ingyenes #CodeLikeaGirl […]

Tovább olvasom

Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre

Ha háztartási gép vásárlását tervezzük, ne lepődjünk meg az újfajta címkék és akár a korábbiaknál lényegesen alacsonyabb kategóriabesorolások láttán. Lecserélik ugyanis az eddigi energiafogyasztási címkéket, amelyek alapvető segítséget nyújtanak a vásárlók döntéshozatalában. Unió-szerte komplexebb, új teljesítmény-értékkel, szigorúbb szabvánnyal és tesztelési módszerrel kategorizálják újra a nagyháztartási gépeket. Megszűnik a pluszos rendszer, a legmagasabb energiaosztály az „A” […]

Tovább olvasom

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben

A Henkel megállapodást írt alá a berlini székhelyű Invincible Brands Holdinggal, 75%-os részesedést szerezve egy olyan üzletben, amely három, gyorsan növekvő prémium D2C márkát tartalmaz: HelloBody, Banana Beauty és Mermaid+Me. Ezzel az akvizícióval a Henkel jelentősen bővíti közvetlen fogyasztói „Direct-to-Consumer” (D2C) tevékenységeit a szépségápolás területén, és erős digitális képességeket ad hozzá olyan témákhoz, mint például […]

Tovább olvasom

Kolossváry Balázs a Blikk új főszerkesztője

Augusztus 4-től visszatér a Blikk főszerkesztői posztjára Kolossváry Balázs, aki 2014-2016 között már irányította a piacvezető bulvár napilapot. A jelenlegi főszerkesztő, Gedei Norbert a szerkesztőség vezetésének tagja marad és a Blikk digitális tartalmáért felel majd, a jövőben főszerkesztő-helyettesként.   Augusztus 4-től visszatér a Blikk főszerkesztői székébe Kolossváry Balázs, aki 2014-2016 között már betöltötte ugyanezt a […]

Tovább olvasom