Hírek

Újdonságokkal és jótékonysággal indítja a nyarat a NUBU

Jóga-inspirálta kényelmes kollekcióval, egyedi, funkcionális maszkokkal és Tihannyal közös együttműködéssel nyitotta meg a nyári szezont a népszerű hazai divatmárka, a NUBU. Biztonsággal és tudatossággal a főszerepben buzdítja belföldi, felelősségteljes utazásra követőit a márka. A világban kialakult helyzetnek köszönhetően a belföldi nyaralások szezonjának ígérkezik az idei nyár. A hétvégi tihanyi szezonnyitó sajtóreggelin kiderült, hogy a balatoni […]

Tovább olvasom

Húsz éve ítélik oda a Rátz Tanár Úr Életműdíjat a természettudományokat tanító legkiválóbb pedagógusoknak

Huszadik alkalommal indul a Rátz Tanár Úr Életműdíj pályázati időszaka – az Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért idén is kiadta a pedagógus Kossuth-díjként emlegetett pályázatot. Az Életműdíjat és a vele járó 1,5 millió forint anyagi elismerést a közoktatás 5-12. évfolyamaiban biológiát, fizikát, matematikát vagy kémiát tanító pedagógusok közül két-két tanár nyerheti el. A pályázati időszak […]

Tovább olvasom

Pálmaolaj-tévhitek

Miközben a pálmaolaj rengeteg élelmiszerben, kozmetikumban megtalálható, az elmúlt időszakban számos tévhit és ezekből fakadó ellenérzés merült fel ezzel az összetevővel kapcsolatban. Tényleg érdemesebb lenne más növényi olajokkal kiváltani, vagy esetleg bojkottálni ezeket a termékeket? Most összegyűjtöttük a pálmaolajjal kapcsolatos legnépszerűbb félreértéseket és a megoldásokat. Nem lehet egyszerűen lecserélni A Természetvédelmi Világalap (WWF) is elismeri[1], […]

Tovább olvasom

Procter&Gamble: 24 raklap női higiénés termék az UNICEF Magyarország részére

A Procter & Gamble a járvány kitörése óta folyamatosan segít globális, országos, és helyi szinteken is. A héten 24 raklap, több mint negyvenezer csomag női higiénés terméket szállítottak az UNICEF Magyarország részére, amely a termékeket gyermekvédelmi intézményeknek, iskoláknak és kórházaknak juttatja el, hogy elősegítse az iskoláskorú lányok alapvető higiéniai szükségleteinek biztosítását. A járvány kezdete óta […]

Tovább olvasom

Idén nem lesz sem Arany Penge, sem M+lista

A MAKSZ idén nem rendezi meg az Arany Pengét idén, valamint a Kreatív Magazinnal közös M+lista sem adják ki 2020-ra – adta hírül a szervezet közleménye.   A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége a széleskörű iparági egyeztetéseket követően úgy döntött, hogy a vírushelyzetre való tekintettel 2020-ban nem rendezi meg az Arany Penge Kreatív Fesztivált. A szövetség […]

Tovább olvasom

Új ügyfélkapcsolati vezető a Solutions-nél : Dr. Pintér Dániel Gergő lett az  ügynökség account directora  

A Pákolicz Attila tulajdonos-ügyvezető által irányított Solutions a vállalati és termékkommunikáció mellett szervezet- és üzletfejlesztéssel, illetve felsővezetői kommunikációs tanácsadással foglalkozik. Az ügynökség magyar start-upoknak – például a világ első okoshotelét megnyitó TMRW Hotelsnek –, KKV-knek  és többek között olyan nemzetközi cégeknek dolgozik, mint az ALDI vagy a TUI.     A Solutions csapatát 2020 februárjától új account director erősíti Dr. Pintér Dániel Gergő személyében, aki korábban kommunikációs vezetői és válságtanácsadói feladatokat látott el közintézmények és nagyvállalatok megbízásából, és az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának elnöke.  A szakember munkakörébe stratégiai és kríziskommunikációs tanácsadás, valamint az ügynökség szolgáltatásainak és napi munkájának összefogása tartozik. […]

Tovább olvasom

A Toyota 20,4 milliárd eurós profittal zárta az üzleti évet

A világ legzöldebb, leginnovatívabb és egyben legnyereségesebb autógyártójaként ismert Toyota közzétette a 2019 áprilisától 2020 márciusáig tartó japán üzleti év eredményeit: a kutatási és fejlesztési költségeit 5,9%-al növelő autógyártó ismét elképesztő, 20,4 milliárd eurós profittal zárt, ami ugyan abszolút értékben 1%-al elmarad az előző évtől, bevételarányos működési nyeresége azonban az egy évvel korábbi 6,2%-ról 6,9%-ra […]

Tovább olvasom

Húzzuk be a fake-et! – avagy könyvtárak az álhírek ellen

A könyvtárak mint a hiteles információk tárházai számára fontos feladat az álhírek elleni küzdelem. Ezt megtehetik azzal, hogy a megbízhatónak ítélt információforrásokat közzéteszik, megosztják. Ma már azonban ez sokszor kevés. Legalább ennyire lényeges az, hogy néhány egyszerű, forráskritikát alkalmazó módszer átadásával segítsék elő a hírfogyasztók tudatosságát.   Napjainkban a koronavírus-világjárvány ad táptalajt az álhírek terjedésének. […]

Tovább olvasom

Pünkösdtől újranyitnak a Danubius Hotels vidéki szállodái

Újranyitnak a Danubius Hotels vidéki szállodái, a balatonfüredi, büki és győri szállodák már a pünkösdi hétvégétől várják a vendégeket, június közepétől a másik füredi szálloda, majd ezt követően az első budapesti hotel is megnyit. A Danubius Hotels szigorúbb higiéniai szabályzatot vezetett be „Biztos Pihenés” néven, egyedi megoldásokkal tette biztonságossá szórakoztató programjait is, emellett rugalmas foglalási […]

Tovább olvasom

A LEGO, a Samsung és az Audi a legvonzóbb hazai munkaadók

Rendhagyó módon, online prezentáció keretében ismertették a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatása, a Randstad Employer Brand Research magyarországi eredményeit és hirdették ki a Randstad Award hazai győzteseit. Egy helyet előre lépve a dobogón a LEGO lett a legvonzóbb hazai munkáltató, a második helyet a Samsung nyerte el, a harmadik helyezett pedig az Audi lett. Az […]

Tovább olvasom