Hírek

A megtakarítás a karanténban sem maradt el: a koronavírus ellenére is zöldülnek a háztartások

A GreenDependent Intézet idén 8. alkalommal szervezte meg az EnergiaKözösségek energiamegtakarítási versenyét, hatodik éve az E.ON támogatásával. A fél éven át tartó háztartászöldítő programot is kiemelten érintette a koronavírus okozta járványhelyzet, hiszen a részt vevő családok a korábbiakkal ellentétben, szinte egész napra otthonukba kényszerültek, ami megnehezítette az energiamegtakarításra irányuló törekvéseiket. A közösségek azonban a rendkívüli […]

Tovább olvasom

Tagokat toboroz és szolgáltatásait fejleszti az MPRSZ

Tavaly novemberben választották meg a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) új elnökségét, akik gőzerővel kezdtek bele a kitűzött célok megvalósításába, azonban a terveket a koronavírus felülírta. A szervezet gyorsan reagált a kialakult munkaügyi és járványügyi helyzetre, különféle szolgáltatásokkal támogatva egyéni, ügynökségi és vállalati tagjait. A megfelelő érdekképviselethez azonban elengedhetetlen, hogy a Szövetséghez minél több PR […]

Tovább olvasom

Két számjegyű bővülés a KELER Csoportnál

Növekedéssel zárta a múlt évet a központi értéktári és klíringszolgáltatásokat nyújtó KELER Csoport, amely évek óta emelkedő pályán van. A KELER Központi Értéktár Zrt. bevétele 6,643 milliárd forintot tett ki, ami éves összevetésben 13,8 százalékos növekedést jelent és 8,2 százalékkal haladja meg a tervezettet. A KELER Csoport másik tagvállalata, a KELER KSZF teljes bevétele 1,91 […]

Tovább olvasom

Megbízható és családbarát – ezen értékek mentén dolgoznak

Kétféle munkáltatói díjat is elnyert a dm idén tavasszal: az EMMI Családbarát Munkahely tanúsító védjegy Bronz fokozatát és a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara Megbízható munkáltató díját kapta meg tevékenysége elismeréseként. A járványügyi helyzet a drogériát is kihívások elé állította, ebben az időszakban különösen sokat jelentett a vállalat átlátható, emberközpontú és felelősségteljes munkáltatói gyakorlata.   […]

Tovább olvasom

K&H: kétharmadot kapott a magyaroktól a gyorshajtás elleni fegyver

Sokkal többen támogatnák Magyarországon a gyorshajtás ellen bevethető átlagsebesség-mérés bevezetését – derül ki a K&H Biztosító biztos jövő felméréséből. A magyarok majdnem kétharmada – 63 százaléka – jó ötletek tartaná ezt a megoldás, szemben a korábbi 56 százalékkal. A kutatás egyébként nagyon felemás képet mutat a gyorshajtásról. A megkérdezettek 81 százaléka szerint sok autós nem […]

Tovább olvasom

Változik az áfabevallás és az online számlaadat-jelentés is július 1-jétől

Az elfogadott jogszabály-módosítások alapján jelentős változásokra kell készülniük a társaságoknak az adóhatóság felé történő számlaadat-jelentés kapcsán, amelyek érintik mind az áfabevallás belföldi összesítő jelentésének kitöltését, mind az online számlaadat-jelentést.   „A COVID-19 miatt kialakult helyzetben számos társaság részéről felmerült a kérdés, hogy a jogalkotó tervezi-e ezen változások hatályba lépésének halasztását. Az adóhatóság több fórumon is […]

Tovább olvasom

5+1 Biztonságos aktív program Budapesten a járvány után

Ahogy egy ország (és egy világ) emelkedik ki hosszú hónapok után házaik, lakásaik és szobáik fogságából, komoly lehet a kísértés, hogy fejest ugorjunk az első adandó programlehetőségbe. Azonban a felejthetetlen kalandoknál se feledkezzük meg egy fontos tényezőről: a biztonságról.  Ezt figyelembe véve állítottuk össze listánkat a legizgalmasabb, legkalandosabb, biztonságos budapesti programokról, amelyeket a koronavírus-járvány lecsengésekor […]

Tovább olvasom

Márkaépítés a munkaerőpiacon konferencia, Márkamonitor-kedvezménnyel

„Hogyan tovább, munkáltatói márkaépítés? Lehet-e munkáltatói márkaépítésről beszélni a világválság idején?  Többek között ezeket a kérdéseket is feszegeti a „Márkaépítés a munkaerőpiacon” konferencia június 17-én, Zoom segítségével.    Teljes program és regisztráció: https://brandbook.hu/esemeny/markaepites-a-munkaeropiacon-a-jarvanyvalsag-alatt-es-utan A Márkamonitor az esemény médiapartnere, ennek köszönhetően olvasóink kedvezménnyel követhetik az előadásokat.  Regisztrálj még ma early bird áron! Ehhez csak a „Márkamonitor” […]

Tovább olvasom

Ők lettek a StageHive videópályázatának legjobbjai

Fodor Orsolya A krétakör című produkcióját díjazta a 300.000 forintos nyereménnyel a szakmai zsűri, a közönségszavazatok elsöprő többségét, így az 500.000 Ft-ot pedig Baukó Attila, vagyis Azahriah Angel Dust című pályázata kapta. A díjazottakon kívül 18 különböző produkció részesült még elismerésben: a Papageno és számos befogadóhely ajánlott fel nyereményt a résztvevőknek.   Május elején hirdette […]

Tovább olvasom

Toyota: árengedmények és halasztott törlesztés

A koronavírus miatti járványügyi vészhelyzet számos területen hozott visszaesést, ilyen volt az autóipar is, az egyik leginkább érintett terület ugyanakkor kétségkívül a turizmus. A január és május között 22%-al visszaeső kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon értékesítéseit 18%-al növelő piacvezető Toyota ezért új kampányában, Magyarország újra nyit felütéssel hazánk felfedezésére buzdít, amit természetesen komoly ajánlatokkal – […]

Tovább olvasom