Hírek

A valódi büntetés nem csekken érkezik – plakátkampánnyal küzd a felelőtlenség ellen a Heineken és az ORFK-OBB

Hosszú évek erőfeszítéseinek köszönhetően folyamatosan csökken az ittasan okozott személyi sérüléses balesetek száma, ám a koronavírus alatti időszak statisztikája szerint az ittas vezetőknek van egy keménymagja. Kerékpárral és gyalog is lehet ittasan balesetet okozni: a friss adatokból kiderül, hogy minden második, személyi sérüléssel járó, ittasan elkövetett balesetet autósok okoznak, minden negyediket kerékpárosok. A HEINEKEN Hungária […]

Tovább olvasom

K&H: digitalizálódik a bankolás, jönnek az új innovációk, maradnak a személyes ügyfélpontok

Bár a nagyobb döntést igénylő helyzetekben még mindig a személyes ügyintézést választják a K&H ügyfelek, az e-csatornák felhasználói köre 15 százalékos növekedéssel már átlépte a félmillió főt. Legnagyobb mértékben a szeptemberben rekordot döntő mobilbank nőtt, 47 százalékkal többen intézték pénzügyeiket ezen keresztül, mint egy évvel korábban. Itt került most bevezetésre a K&H+ szolgáltatás is, mellyel […]

Tovább olvasom

Nyerő Páros: megvan a TOP3

Czutor Zoli és Zsani kiesésével kialakult a TOP3 mezőnye a Nyerő Párosban. Az, hogy Dér Heni és Gergő, Járai Máté és Kíra, valamint Rácz Jenő és Dóri kettőse közül ki, melyik helyet foglalja el a dobogón, az hamarosan kiderül. Csütörtök este azt megtudjuk, hogy a három közül melyik pár lesz ott biztosan a Fináléban.   […]

Tovább olvasom

30 éve mobilozunk Magyarországon

1990-ben indult itthon az első magyar kereskedelmi mobilszolgáltatás, azaz 30 éve mobilozunk Magyarországon. Három évtizeddel később az ügyfelek gyorsan bővülő adatigénye, valamint a mobilhálózathoz kapcsolódó eszközök számának növekedése határozza meg a mobilpiacot. Tavasszal éppen ezért az ötödik generációs mobiltechnológiát is útjára indította a Telekom. A gigabites sebességű 5G szolgáltatás mára 23 településen érhető el részlegesen* […]

Tovább olvasom

3+1 tipp, ami megkönnyíti az álláskeresést

Bár az utóbbi időben munkát találni különösen stresszes folyamat, jó hír, hogy a sikeres munkakeresés receptje tanulható, és csak pár alapvető készséget kell hozzá elsajátítani és gyakorolni. A Coca-Cola Magyarország #énjövőm és a Google Magyarország Grow with Google programjai újra közös, online program-sorozatot indítanak a témában, előadásokkal és interaktív workshopokkal. Az október 19-ei és 26-ai […]

Tovább olvasom

Márkamonitor a Jazzy rádióban: mai vendégem Pintér Dániel Gergő

A Márkamonitor ma esti műsorában Dr. Pintér Dániel Gergő, az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának elnöke lesz a vendégem.   Egy óra a válságok körül. Mindenekelőtt megbeszéljük, mivel foglalkozik az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozata. Hogyan készült Magyarország krízistérképe, és mire használhatjuk? Egyáltalán, milyen kritériumok alapján nevezünk egy eseményt krízisnek? Hogyan kommunikáljon egy cégvezető járvány idején? Milyen hatással van […]

Tovább olvasom

Emberközpontú technológiai ötletverseny indul Győrben, az 5G is szerepet kap

Haladó gondolkodású fiatalok gyűlnek össze, hogy az Ideathon Győr 3.0 ötletmaratonon négy témakörben hozzanak felszínre emberközpontú technológiai megoldásokat. A novemberre tervezett versenyre a nevezés lehetősége megnyílt.   Győr technológiai tudás és erőforrások szempontjából az ország egyik központjának számít. Helyben a Széchenyi István Egyetem, számos nagyvállalat és ipari szereplő jelenléte, valamint a Telenor 5G hálózati hozzáférhetősége […]

Tovább olvasom

Ettől lesz nagy durranás egy innováció

Sokan azt gondolják, hogy az igazán sikeres innováció kulcsa a nagy, világmegváltó ötlet. Dr. Mérő László szerint azonban korántsem erről van szó: a siker inkább azon múlik, hogy egy újítás mennyire illeszkedik bele jelen világunk gondolatiságába, mindennapjaiba és mennyire ad választ kihívásainkra. Többek között erről is beszél majd az ismert matematikus és pszichológus október 29-én, […]

Tovább olvasom

Több mint kétszer olyan gyorsan csökken az autóipari reklámköltés, mint az autópiac

A ma* megjelent Zenith Automotive Advertising Expenditure Forecasts (Autóipari Reklámkiadási Előrejelzések) szerint az autóipari reklámköltés 2020-ban 21 százalékkal csökken 10 kulcsfontosságú piacon. Ez két és félszer gyorsabb, mint a teljes reklámpiac csökkenése ezeken a piacokon. A koronavírus járvány terjedése és a világgazdaságra mért hatása miatt a vásárlók pénzügyi jövője bizonytalanná vált és nem hajlandóak nagy […]

Tovább olvasom