Hírek

Exatlon, Mokka, Spíler: válogatás a TV2 videóiból

Gelencsér Timi körbejárta a pályát,amin idáig egy magyar játékos sem futott/ Agresszív leopárd érkezett/ Tovább szigorít Ausztria/ Istállóban élnek a földrengés után/ Hulladékkal fűtenek, rossz a levegő/ Vékony jégen csúszkálnak/ Óriási dobásra készül az Exatlon Hungary legutóbbi kiesője, Pálfi Gergő/ A turisztikai ágazatok bizakodóak: Nyáron újraindulhat a turizmus/ Szlávik János az angol koronavírus variánsról: ˝Tényleg […]

Tovább olvasom

Balázs Kata az UNICEF Magyarország új kommunikációs vezetőja

Balázs Kata személyében új szakember felel az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységéért. Az osztályvezető felügyeli a magyar és a nemzetközi programok, valamint az adománygyűjtő és edukációs kampányok kommunikációját, a tartalomgyártást, a szervezet sajtószerepléseit, a saját digitális csatornák működését, valamint a marketingkommunikációs feladatok ellátását.    Balázs Kata széleskörű tapasztalattal érkezett az UNICEF Magyarországhoz, egykori újságíróként, szerkesztőként jártas […]

Tovább olvasom

ValóVilág10 powered by Big Brother: VV Fru cserben hagyta VV Renátót?

VV Fru teljesen összeomlott és könnyek között búcsúzott szerelmétől, Dani elbizonytalanodott, a srácok pedig elszabadultak a buliban!   VICCES: VV Vivi belelendült a fitneszbe! Gábor nem igazán szimpatizált a mélabús lánnyal, így hatalmas öröm volt számára, hogy Vivi ismét a régi önmaga. Hasznos tanácsokkal is ellátta barátnőjét.   VV Fru cserben hagyta VV Renátót? A […]

Tovább olvasom

Robbanásszerű digitalizáció az építőiparban

Az építőipar robbanásszerű digitalizációja zajlik: a virtuális térben zajló folyamatoptimalizálás, a Building Information Management (BIM) átalakítja az ágazatot. Az építmény háromdimenziós modelljén alapuló információmenedzsment összeköti a teljes építőipari vertikumot; hatékonyabb tervezést, egyértelmű kommunikációt, pontosabb ütemezést, lényegesen kevesebb hibalehetőséget, valamint a kivitelezés során kisebb kockázatot jelent. Az első felhasználók között ott van az egyik legnagyobb magyar […]

Tovább olvasom

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos […]

Tovább olvasom

Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre

Minden eddiginél több, összesen 125 pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével elnevezésű országos marketingpályázatra. Idén első alkalommal olyan cég is volt, amely a verseny történetében először mind a 11 kategóriában nyújtott be anyagot. Emellett a most először nevezők száma is meglepetést okozott.   Rekordszámú jelentkező soha nem látott mennyiségű pályázatot nyújtott […]

Tovább olvasom

Az LG bemutatta, hogyan képzeli el a jövőt a közösségi távolságtartás korában

Dr. I.P. Park, az LG Electronics (LG) elnöke és technológiai igazgatója a teljesen digitális formában megrendezett CES® 2021 virtuális színpadán osztotta meg a kiállítás közönségével a vállalat inspiráló jövőképét a nyílt innovációkról a közösségi távolságtartás korában. Az LG Future Talk házigazdájaként Dr. Park ismertette és bemutatta, hogyan épülnek a vállalat legújabb technológiai áttörései a nyílt […]

Tovább olvasom

Az LG bemutatta legújabb, továbbfejlesztett Ultra szériás monitorait

Az LG Electronics (LG) tovább erősíti pozícióját a prémium monitorok piacán új, a 2021-es CES kiállításon debütált Ultra monitoraival. A gamerek, digitális művészek és professzionális felhasználók igényeit szem előtt tartva a legújabb UltraGear™, UltraWide™ és UltraFine™ szériás kijelzők magas szintű hatékonyságot és szórakozási élményt kínálnak, így otthoni és irodai használatra is tökéletesek. A 2021-es LG […]

Tovább olvasom

Az OMV Hungária és vásárlói együtt 6 millió forinttal segítették a Máltai Szeretetszolgálatot

Kiemelkedő eredményt hozott az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal tavaly év végi karitatív együttműködése. Összesen ugyanis 2,9 millió forintot meghaladó adomány gyűlt össze az OMV töltőállomásain és online értékesítési rendszerében az év utolsó hónapjában. Ezt a vállalat ugyanekkora összeggel egészítette ki, így végül több mint 5,8 millió forintot utalt át a Magyar Máltai […]

Tovább olvasom

Autóvásárlási rohamra számíthatunk idén

Sokan hosszú távon is felhagynának a tömegközlekedéssel a koronavírus-járvány miatt – derül ki az EY 3300 fogyasztó bevonásával készült nemzetközi felméréséből. A hirtelen megváltozó keresletre a járműiparnak is fel kell készülnie.   A tömegközlekedők közel harmada fél éven belül beszerezne egy autót, aminek elsődleges oka a koronavírus-fertőzéstől való félelem. Közülük is a legelszántabbak a jelenleg […]

Tovább olvasom