Hírek

Értelem és érzelem – 5 trend, amiért ránk köszönthet a marketingromantika kora

A 2016-ban alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja immár 5 éve összegzi, mi várható a marketingkommunikáció területén az előttünk álló esztendőben. Az elmúlt hónapokban jelentősen megváltozott minden: biztonság- és bizalomhiány jellemzi ma a környezetet. A marketing és kommunikációs szakma döntéshozói éppen ezért a márkák kommunikációja során az érzelmek […]

Tovább olvasom

A jelenleginél ötször gyorsabban kell csökkenteni a szénintenzitást világszerte

A globális nettó nulla szén-dioxid-kibocsátás megvalósítása és a párizsi megállapodás 1,5 Celsius-fokos klímacéljának elérése érdekében évi 11,7 százalékos mértékű dekarbonizációra van szükség, amely közel ötszöröse a 2020-ra elért értéknek – mutat rá a PwC elemzése.   A PwC – a nettó nulla kibocsátású gazdaságra vonatkozó – Net Zero Economy Indexe szerint az energiafelhasználás és a […]

Tovább olvasom

Öt év alatt megduplázódott itthon az informatikusok iránti kereslet

Kétszeresére nőtt az informatikusok iránti kereslet Magyarországon: a munkáltatók 44 ezer digitális szakembert vehetnének fel a következő két évben, ha nem kellene számolniuk a munkaerőpiac realitásaival, azaz az évről évre növekvő szakemberhiánnyal – derül ki egy most elkészült kutatásból. Az ITM, az IVSZ és a KIFÜ megbízásából készült átfogó digitális munkaerőpiaci felmérés egyik legfontosabb megállapítása, […]

Tovább olvasom

Mi lesz az OKJ után? – Végre kiderültek a részletek

December végén elindultak az utolsó OKJ-s képzések, de néhány képzésre a szabad helyek erejéig még lehet csatlakozni. Szűkebb lett a kínálat, sok képzésre már egyáltalán nem lehet jelentkezni, illetve több városban már a decemberi tanfolyamok sem indultak el.   „Fontos tudni, hogy a még elérhető képzésekre már csak becsatlakozni lehet, új csoportok már nem fognak […]

Tovább olvasom

Exatlon, Mokka, Spíler: válogatás a TV2 videóiból

Gelencsér Timi körbejárta a pályát,amin idáig egy magyar játékos sem futott/ Agresszív leopárd érkezett/ Tovább szigorít Ausztria/ Istállóban élnek a földrengés után/ Hulladékkal fűtenek, rossz a levegő/ Vékony jégen csúszkálnak/ Óriási dobásra készül az Exatlon Hungary legutóbbi kiesője, Pálfi Gergő/ A turisztikai ágazatok bizakodóak: Nyáron újraindulhat a turizmus/ Szlávik János az angol koronavírus variánsról: ˝Tényleg […]

Tovább olvasom

Balázs Kata az UNICEF Magyarország új kommunikációs vezetőja

Balázs Kata személyében új szakember felel az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységéért. Az osztályvezető felügyeli a magyar és a nemzetközi programok, valamint az adománygyűjtő és edukációs kampányok kommunikációját, a tartalomgyártást, a szervezet sajtószerepléseit, a saját digitális csatornák működését, valamint a marketingkommunikációs feladatok ellátását.    Balázs Kata széleskörű tapasztalattal érkezett az UNICEF Magyarországhoz, egykori újságíróként, szerkesztőként jártas […]

Tovább olvasom

ValóVilág10 powered by Big Brother: VV Fru cserben hagyta VV Renátót?

VV Fru teljesen összeomlott és könnyek között búcsúzott szerelmétől, Dani elbizonytalanodott, a srácok pedig elszabadultak a buliban!   VICCES: VV Vivi belelendült a fitneszbe! Gábor nem igazán szimpatizált a mélabús lánnyal, így hatalmas öröm volt számára, hogy Vivi ismét a régi önmaga. Hasznos tanácsokkal is ellátta barátnőjét.   VV Fru cserben hagyta VV Renátót? A […]

Tovább olvasom

Robbanásszerű digitalizáció az építőiparban

Az építőipar robbanásszerű digitalizációja zajlik: a virtuális térben zajló folyamatoptimalizálás, a Building Information Management (BIM) átalakítja az ágazatot. Az építmény háromdimenziós modelljén alapuló információmenedzsment összeköti a teljes építőipari vertikumot; hatékonyabb tervezést, egyértelmű kommunikációt, pontosabb ütemezést, lényegesen kevesebb hibalehetőséget, valamint a kivitelezés során kisebb kockázatot jelent. Az első felhasználók között ott van az egyik legnagyobb magyar […]

Tovább olvasom

Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense

Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos […]

Tovább olvasom

Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre

Minden eddiginél több, összesen 125 pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével elnevezésű országos marketingpályázatra. Idén első alkalommal olyan cég is volt, amely a verseny történetében először mind a 11 kategóriában nyújtott be anyagot. Emellett a most először nevezők száma is meglepetést okozott.   Rekordszámú jelentkező soha nem látott mennyiségű pályázatot nyújtott […]

Tovább olvasom