Hírek

A Henkel közzétette 30. fenntarthatósági jelentését

„Számunkra a Henkelnél a fenntarthatóság nemcsak régi hagyományunk része, hanem a „Célzott Növekedés” stratégia menetrendünk szerves eleme is. 2010-ben meghatároztuk hosszú távú fenntarthatósági stratégiánkat és célkitűzéseinket 2030-ig. Büszkék vagyunk arra, amit azóta elértünk. Céljaink nagy részét teljesítettük, sőt némelyiket túl is léptük. Fogyasztói és ipari üzletágaink fenntartható innovációi révén kiemelkedő értéket kívánunk teremteni, hogy felülmúljuk […]

Tovább olvasom

A Vodafone megalapítja a Women in Technology Hungary Egyesületet

A Vodafone Magyarország kezdeményezésére, a Lenovo Magyarország és a BOOKR Kids társalapításával elindul a Women in Technology Hungary Egyesület, amely a technológia területén tevékenykedő nőket kívánja összefogni. A szolgáltató az egyesület megalapításával egy olyan közös tudásmegosztó és kapcsolatépítő platformot kíván létrehozni, amely egyfelől párbeszédet generál a szervezet tagjai között, másfelől inspirációt, mentoringot és szakmai segítséget […]

Tovább olvasom

A Lexus LC Convertible ezúttal az Egyesült Királyságban bizonyult a legjobb kabriónak

A tavaly ősztől már Magyarországon is rendelhető, és most tavasszal a hazai márkakereskedésekbe is megérkező Lexus LC 500 Convertible  egy héten belül a második fontos díjat nyerte el azzal, hogy az Egyesült Királyság 2021-es Év Autója díján kiérdemelte a legjobb nyitott autónak járó elismerést. Ezt a sikert előzte meg a közelmúltban megrendezett Világ Női Autója […]

Tovább olvasom

Botka István, Prémium Média & Sport Management: „A sportban a jelen már jövő”

Büszkék vagyunk azokra az olimpikonokra, sportolókra, szövetségekre és csapatokra, akikkel együtt dolgozunk, akikkel partneri kapcsolatot sikerült kialakítani. A teljesség igénye nélkül néhányan a támogatottjaink közül: Cseh László világ- és Európa-bajnok úszó, Csipes Tamara kajakozó, Jakabos Zsuzsanna úszó, Bernek Péter úszó, Kiss Balázs birkózó, Lucz Dóra kajakozó, Lakatos Zsanett kenus, Szilágyi Vilmos testépítő, Kiss Anna bikinifitnesz-versenyző, […]

Tovább olvasom

RTL Klub: 10-ből 9 toplistás műsor

Március első hetét is megnyerte az RTL Klub, csoportszinten is tartja az előnyét az RTL Magyarország, a heti top 10-es lista 9 helyén az RTL Klub műsorai szerepelnek, az első négy pedig Keresztanyu epizód lett – adta hírül a tévétársaság a Nielsen Közönségmérés mérése alapján.    A fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben az RTL Klub megnyerte […]

Tovább olvasom

A SPAR élen jár a nők és férfiak közti bérkülönbség felszámolásában

A vállalat a bérezés terén nem tesz különbséget munkatársai között az alapján, hogy ki milyen nemű, sőt, ezen a téren példát mutat mások számára is: a korábbi vállalása szerint közzéteszi a nemek szerinti béradatokat a legnagyobb létszámot kitevő munkakörök vonatkozásában.   A SPAR Magyarország csatlakozik az Amnesty International Magyarország egyenlő bérekért indított kampányához és a […]

Tovább olvasom

PM: 540 milliárd forint volt az államháztartás első kéthavi hiánya

Az eddig meghozott intézkedések és a járványügyi kiadások következtében az államháztartás önkormányzatok nélkül számolt úgynevezett  központi alrendszere 539,7 milliárd forintos hiánnyal zárta az év első két hónapját – tájékoztatta hétfőn a Pénzügyminisztérium (PM) az MTI-t.   Január-februárban a központi költségvetés 505,5 milliárd forintos,  a társadalombiztosítás pénzügyi alapjai pedig 47,6 milliárd forintos hiányt, az elkülönített állami pénzalapok 13,4 […]

Tovább olvasom

Hamarosan indul a New York-i Diligent budapesti Globális Termék Innovációs Központja

A világ egyik vezető vállalatirányítási rendszereket fejlesztő tech cége, a New York-i Diligent nagy erőkkel keresi leendő munkatársait a hamarosan nyíló, budapesti Globális Termék Innovációs Központjába. Lisa Edwards, a világcég operatív igazgatója örül a lehetőségnek, hogy Magyarország legjobb szakembereiből állíthatják össze a csapatot, és a Nőnap apropóján azt is reméli, hogy minél több nő pályázik […]

Tovább olvasom

A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export

Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI Magyarország üzleteiben a kizárólag magyar tejből készülő Kokárdás saját márkás tejtermékek iránt. A Kokárdás márkát az Alföldi Tej Kft. 2015-ben hozta létre, kizárólag az ALDI számára. A márka csomagolásán látható piros-fehér-zöld kokárda szimbolizálja, hogy az ALDI-nál kapható Kokárdás termékek kizárólag magyar tejtermelőktől származó tejből készülnek, […]

Tovább olvasom

A járvány hetek alatt forgatta fel a kozmetikai bérgyártást

A kozmetikai bérgyártás egyes szegmenseiben az igény és a forgalom is megnőtt a koronavírus-járvány hatására, míg más területeket gyakorlatilag teljesen tönkretett a válság. Az emberek a krízishelyzetben a nem létszükségletnek számító szépségápolási termékeket inkább nem vásárolták meg, a másik oldalon a higiéniai kozmetikumokra a fertőzés elleni védekezés jegyében nőt a kereslet.   Király Zsolt, a […]

Tovább olvasom