Hírek

Pandémia idején segíti igazán a rászoruló gyermekeket a PENNY Market támogatása

Hazánk vezető kiskereskedelmi áruházlánca, a PENNY Market számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, ezért mindig szívesen áll a jó ügyek mellé. Különösen igaz ez azokra a kezdeményezésekre, amikor rászorulók, ráadásul gyermekek segítése a cél. A vállalat tavaly csatlakozott támogatóként az UNICEF Magyarország által életre hívott, Felelősen a kora gyermekkorért programhoz. Az 5 millió forintos donáció […]

Tovább olvasom

Ezekkel az ingyenes és online programokkal sportolhat az ország!

Otthonról is bárki számára online elérhető, ingyenes mozgásnépszerűsítő programokkal, tudás- és videótárral pezsdíti fel a tavaszt a Magyar Szabadidősport Szövetség. Hamarosan elstartol a nordic walkingra fókuszáló NOWA élményséta és kihívás, április 24-én a virtuális térben rendezik meg a #BEACTIVE NIGHT-ot, május 26-án pedig jön a Kihívás Napja! A szövetség minden korosztályt próbál aktivizálni, ezért folytatja […]

Tovább olvasom

Konferencia Európa jövőjéről: április 19-én indul a nyilvános platform

Az Európa jövőjéről szóló konferencia végrehajtó testülete szerdán döntött az európaiakat a vitába bevonó digitális platform elindításáról és folytatta a felkészülést a nyitó eseményre.   A végrehajtó testület többnyelvű, interaktív digitális platform elindításáról döntött, amelynek segítségével az európaiak véleményükkel hozzájárulhatnak majd a konferenciához. Április 19-től minden európai kifejtheti álláspontját bármilyen témában, amelyet fontosnak ítél Európa […]

Tovább olvasom

Magyarországon is elérhető a Wiser okosotthon-megoldás

Magyarországon is elérhetővé tette Wiser okosotthon-megoldását a Schneider Electric. A modulárisan bővíthető rendszer azon túl, hogy még nagyobb kényelmet biztosít, fenntarthatóbbá is teszi az otthonainkat.   Csak az elmúlt egy évtizedben jelentős mértékben megnőtt az otthonokban használt műszaki berendezések száma. A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint például míg 2010-ben a hazai háztartások 10 százalékában volt […]

Tovább olvasom

Felmérés készült a vásárlói tudatosságról – sokan nem próbálják ki a használt terméket vásárlás előtt

Mi mindent szoktunk a leggyakrabban használtan vásárolni? Tájékozódunk az újkori árakról? Ha lehet, ki szoktuk próbálni vásárlás előtt a használt termékeket? A Jófogás kiderítette, a piacvezető[1] apróhirdetési oldal online felmérésében csaknem 6000 felhasználó vett részt.   A havi 2,2 millió látogatót fogadó, több mint 1,5 millió terméket kínáló Jófogás secondhand szakértőként óriási rálátással rendelkezik az […]

Tovább olvasom

Dr. Sian Morris, P&G: A fogyasztó a legjobb kritikus

Dr. Sian Morris, a Procter&Gamble európai tudományos kommunikációs vezetője okleveles vegyész, tagja a Királyi Kémiai Társaságnak. 28 éve dolgozik a vállalatnál, szakterületei többek között a készítmény vegyészet, a termékek értékelésére szolgáló módszerek fejlesztése, a fogyasztói kutatások, valamint a termékek teljesítményfokozása a Beauty Science kategóriákban. Az utóbbi időben egyre többet tesz azért, hogy a P&G innovációit, […]

Tovább olvasom

Groupama Biztosító: Fair alapon, kampánybejelentő

Kampánycél: Fair döntésekre és korrektségre buzdít a Groupama Biztosító új image kampánya, ami azzal a céllal jött létre, hogy kicsit árnyalja a biztosítókról kialakult általános megítélést, és közelebb hozza a vállalatot az emberekhez. „Hiszünk a win-win helyzetekben és abban, hogy ügyfeleinkkel, partnereinkkel és munkatársainkkal is olyan kapcsolatra kell törekednünk, amellyel építjük közösségünket és továbbadhatjuk a […]

Tovább olvasom

Exatlon HUngary: Hiába a győzelem, mégis súlyos csapások sújtották a Bajnok csapatot

Nem csak a Kihívók, de a Bajnokok sem lélegezhettek fel a Végjáték után az Exatlon Hungary hetvenharmadik adásában.   EXATLON HUNGARY – ÖSSZEFOGLALÓ CIKK Hiába a győzelem, mégis súlyos csapások sújtották a Bajnok csapatot https://tv2play.hu/exatlon/hiaba_a_gyozelem_megis_sulyos_csapasok_sujtottak_a_bajnok_csapatot   EXATLON HUNGARY – ADÁSBÓL KIMARADT A Bajnok fiúk kibeszélték Fülöp Marcit https://tv2play.hu/exatlon/a_bajnok_fiuk_kibeszeltek_fulop_marcit Kőnig Anna és Ferenc Vivi kitettek magukért: […]

Tovább olvasom

Wolf Gábor kisvállalati marketingszakértő tanácsai nyitni készülő vállalkozásoknak

Egy hónap után szerdán kinyithattak az üzletek. Wolf Gábor kisvállalati marketingszakértő öt pontban foglalta össze a legfontosabb marketing feladatokat, amelyeket egy kkv elvégezhet a sikeres nyitás érdekében.   1.Kommunikáld a nyitást! Tájékoztass mindenkit, akit csak lehet, vevőket, alvállalkozókat, partnereket az újranyitásról. Készíts posztokat minden közösségi média felületen, ahol jelen van a céged, küldj emailt, sms-t, […]

Tovább olvasom

Kevesebb mozgás, több munka és sütögetés – így élik meg az egyetemisták a vírushelyzetet

A korlátozások alatt sem változtak jelentősen az egyetemisták szokásai – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem kutatásából. Az intézmény jelenlegi hallgatói körében végzett felmérés szerint a diákok többsége ugyanannyit tanul, dolgozik és mozog, mint korábban, azonban a tanulás és a testmozgás kapcsán csökkent, míg a séta, kirándulás és sütés-főzés terén nőtt a motivációjuk. A hallgatók […]

Tovább olvasom