Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők a Soproni nyereményjátékába. Az országos promóció magasra tette a tétet, hiszen a játékban résztvevő fogyasztók kedvenc törzshelyüknek nyerhettek exkluzív Tankcsapda koncertet. A közel kétszáz helyszín közül végül Dunaalmáson, Dunaharasztiban és Jászberényben szólt a rock n’ roll a harmincötödik születésnapját épp idén ünneplő legendás rockzenekar közvetlen stílusában.
Még a fekete öves Tankcsapda rajongók számára is páratlan élmény volt az a három koncert, amelyeken a Soproni jóvoltából baráti társaságok kedvenc törzshelyein lépett színpadra a magyar rocktörténelem legendás zenekara. Az ország egyik legkedveltebb sörmárkájának országos nyereményjátéka, a „Játsszatok most a bandáért!” promóció azzal a céllal indult, hogy még emlékezetesebbé tegye az összejöveteleket és a közös élményeket, amelyhez a Tankcsapda is maximális hangerőn csatlakozott.
A nyereményjáték igazán megmozgatta a magyar közönséget, hiszen összesen közel 23 000 szavazat érkezett be a résztvevőktől, hogy exkluzív Tankcsapda koncertet nyerjenek egy szívükhöz közel álló vendéglátóhely számára. A kivételes turné végül a majd’ 200 helyszín közül szeptember 10-én Dunaalmáson vette kezdetét mintegy ötszáz fős közönség előtt, majd szeptember 11-én, Dunaharasztiban folytatódott közel ezer fős rajongótáborral, végül a szeptember 12-ei jászberényi koncert zárta a sort ezerötszáz fő részvételével – írják.
A vendéglátóhelyek egyedi hangulata Fejes Tamás, a Tankcsapda dobosa szerint egy igazi időutazás volt a múltba: „Olyan volt, mintha újra azokban az időkben játszanánk, amikor még 30-40 ember állt a színpadunk előtt. Ez a közvetlenség az, ami igazán számít. Itt teljesen más a kommunikációnk a közönséggel, mint egy több tízezres fesztiválon. Ez nem csak a közönségnek ad életre szóló élményt, hanem nekünk is. A Soproni Töltsük együtt szlogene hozzánk is közel áll, így örömmel csatlakoztunk a kezdeményezéshez, amelynek keretében még inkább összehozhattuk az embereket.”
„A Soproninál hisszük, hogy az együtt töltött idő és közösen megélt élmények még szorosabbá fűzik az emberi kapcsolatokat. A koncertekkel ehhez szerettünk volna hozzájárulni a Sopronival, amely szorosan összekapcsolódik a legendás magyar kocsmakultúrával” – mondta el Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing igazgatója.