A Positive Adamsky-t kérte fel a Reckitt Benckiser a vállalat három új kampányának megvalósítására. A hazánkban számos ismert brandet forgalmazó világcég most először működik együtt a magyar ügynökségi csoporttal, akik a megbízás keretében többek között a Vanish és az újonnan bevezetett Lovela Baby folyékony mosószer kommunikációs kampányain is dolgozhatnak a következő időszakban.
Elsőként a Vanish legújabb tavaszi CSR kampányának megvalósításával bízta meg tárgyalásos tender keretében április elején a Reckitt Benckiser a Positive Adamsky csapatát. A nehéz sorsú gyerekeket támogató kampány kivitelezésének előkészületei már javában zajlanak: az aktivitás fő eleme egy TVC lesz, amelyet online és PR láb is kiegészít majd.
A Vanish új reklámfilmje mellett egyből két újabb megbízást is kapott az ügynökségi csoport a hónapban. Az egyik egy edukatív kommunikációs aktivitás megvalósítása, amelynek keretében a Vanish, a Woolite, a Calgon, valamint a Lanza márkák is fókuszba kerülnek majd.
A másik megbízás a magyar piacra nemrég bevezetett Lovela Baby folyékony mosószerhez kapcsolódik, a Positive Adamsky feladata pedig az, hogy a következő időszakban kommunikációs támogatással erősítse a márka országos ismertségét.
Az ügyfelkapcsolattartást és a feladatokat az Adamsky by Positive tagügynökség látja el.