Globális pályázatot hirdetettek a munkahelyi rákos megbetegedés stigmájának megszüntetésére

Hírek Kiemelt

Februárban indította el a Publicis Groupe a Working with Cancer programot, az első, iparágakon átívelő koalíciót a rák és tartós krónikus betegségek munkahelyi megbélyegzésének felszámolására és a rákkal küzdő munkavállalók anyagi biztonságának és azon túlmutató támogatásának biztosítására. A program új fejezetét az Edelman, az IPG, az Omnicom, a Publicis és a WPP vezető kreatív szakemberei közösen hirdették ki Cannes-ban.

 

A The Big C pályázat az iparág egyik legjelentősebb, akár 4 milliárd ember életére is hatást gyakorló felhívása: a jelentkezőktől egy olyan kultúrateremtő program, élmény és kampány létrehozását várják, amely képes megszüntetni a munkahelyi rákos megbetegedésekkel kapcsolatos megbélyegzést és bizonytalanságot.

A felhívás teljesen nyitott és egyének, csapatok, ügynökségek jelentkezését is várják. A győztes kampány a 2024-es rákellenes világnapon indul egy 100 millió dollárral támogatott globális multimédiás kampány keretében.

A pályázatok elbírálása a Cannes Lion verseny világszínvonalú zsűrizési rendszerével történik, a zsűriben a pályázatot kihirdető öt holdingvállalat kreatív és stratégiai vezetői vesznek részt, többek között: Susan Credle (global chair & global chief creative officer, FCB), Chaka Sobhani (global CCO of Leo Burnett), Luiz Sanches (CCO of BBDO NA), Judy John (global CCO of Edelman) and Debbi Vandeven (global CCO of VMLY&R).

A pályázatokat szeptember 15-ig várják, a zsűrizést követően október végén hirdetik ki a nyertest. A győztesek a fesztiváltól egy delegált belépőt is kapnak a Cannes Lions 2024-re.

A részletek és a nevezési felület a www.workingwithcancerpledge.com weboldalról érhető el.

 

SOCIAL MEDIA