A Márkamonitor ma esti műsorában az Inspira Research két vezető munkatársa, Géczi Tamás ügyvezető és Melles Katalin kutatási igazgató lesz a vendégem.
A beszélgetés témája a Marketing Mood Barométer című kutatás, amit immár nyolcadszor készítettünk el közösen. Minden évben megkérdezzük a marketingeseket, mit gondolnak a piacról, a saját cégük helyzetéről, perspektíváiról, hogyan értékelik az egyes reklámeszközök hatékonyságát, hogyan alakultak reklámbüdzsék tavaly és mit várnak az idei évtől. Idén a marketingeseknek a zöldmarketinghez való viszonyáról is tettünk fel kérdéseket.
Vendégeink a kutatást a január 30-án megtartott Zöldmarketing 2020 konferencián mutatták be részletesen, így én már tudok róla egyet s mást. Elöljáróban annyit, hogy lesznek jó híreink, szóval hangoljanak este 7-kor a 90.9 Jazzy Rádióra!