A PICK márka idén ősszel nagyszabású országos nyereményjátékot indított, mely 2023. 10. 01 – 11. 31. között zajlik. A nyereményjáték népszerűsítését promóciós TVC, print és outdoor hirdetések, valamint online, PR és eladáshelyi eszközök támogatják.
Kampánycél
A nyereményjátékban a promóciós címkével ellátott, előre csomagolt PICK márkatermékek vesznek részt, köztük a legnépszerűbb PICK szalámik, virslik és párizsik, valamint a tálcás friss hús termékek. A kampány célja a fogyasztók aktivizálása által a lojalitás és penetráció növelése, úgy, hogy közben a PICK umbrella image-et is építjük. Erre többek között azért is volt szükség, hogy a kedvezőtlen gazdasági helyzetben is egyértelművé tegyük: mindig érdemes lojálisnak maradni a márkához, amivel csak nyerhet a fogyasztó. „Egész évben az a célunk az aktivitásainkkal, hogy megmutassuk a fogyasztóknak, hogy aki a PICK márkát választja, a minőség és megbízhatóság mellett, többet kap a pénzéért, mint korábban. Jelen esetben értékes pénznyereménnyel gazdagodhat.”– összegezte Szabó-Spanyol Henriett a PICK márka senior brand managere.
A kampány fő üzenete
Minden nap nyerhetsz, vagyis a hétköznapok is tartogatnak olyan pillanatokat, amikor bárki diadalmaskodhat. Ezek apró diadalok, mégis a mindennapok savát-borsát adják, akár egyedül, akár barátok közt, akár családi körben éli meg őket valaki. Mondani sem kell: ilyen diadal lehet az is, ha valaki megnyeri a napi 40*10.000 Ft-ot vagy a 4*1.000.000 Ft-os fődíj egyikét. A PICK termékekkel is minden nap nyerhetsz: finom ízeket és most értékes nyereményeket is!
Hosszú vágat:
Kreatív koncepció
Az apróbb, hétköznapi sikerek megünneplését a márkától megszokott kommunikációhoz képest könnyedebb, lazább, viccesebb jelenetekkel, látványos animációs ráerősítéssel mutatjuk be kampányunkban. A jól megjegyezhető, mégis hétköznapi központi karakterrel a legtöbben könnyen azonosulni tudnak, aki lazán aratja le a babérokat a konyhában vagy akár ping-pongozás közben, és minden ilyen diadalnál ebben a PICK termékek is támogatják őt.
Érdekesség, behind the scenes
A rendezői megbízást Mendrei Miki kapta, aki számtalanszor bizonyította, hogy jól áll neki a kevert műfaj. Esetünkben is a kezdetektől tudatosan komponált jelenetek fejlesztettünk, melyek tempója és beállítása már a később megjelenő animációkhoz igazodott. Ehhez tökéletes háttérnek bizonyult a helyszín, egy modern budai villa, melynek letisztult tereiben remekül érvényesültek utólag a színes, vibráló animációk.
Rövid vágat:
Alkotók listája
Megbízói oldal
Megbízó: PICK Szeged Zrt.
Stratégiai és marketing igazgató (Bonafarm húságazatok) – Szokolai Júlia (Bonafarm Zrt.)
PICK group brand manager – Fejes Péter (Bonafarm Zrt.)
PICK senior brand manager – Szabó-Spanyol Henriett (Bonafarm Zrt.)
PICK brand manager –- Géger Gyopár (Bonafarm Zrt.)
Brand manager – Szabó Péter (Bonafarm Zrt.)
Senior fogy. marketing és PR szakértő – Vízhányó-Pitrik Szilvia (Bonafarm Zrt.)
Senior média és digitális szakértő – Ujfaludi Flóra (Bonafarm Zrt.)
Ügynökségi oldal
Ügynökség: Café Communications
Kopány Gábor, Csősz László, Hlavaty Tamás, Horváth Andrea, Horváth Zita, Krc Viktor, Nánássy Flóra, Szakál Zoltán
Produkció
Produkciós cég: Café Film
(Producer: Beszta Nóra)
Rendező: Mendrei Miklós
Fotós: Földi Ádám
Operatőr: Nagy Zágon
Látványtervező: Láng Imola
Stylist: Kuslits Máté
Vágó: Gothár Marci