Fut a PICK Minden nap nyerhetsz! kampánya

Hírek

A PICK márka idén ősszel nagyszabású országos nyereményjátékot indított, mely 2023. 10. 01 – 11. 31. között zajlik. A nyereményjáték népszerűsítését promóciós TVC, print és outdoor hirdetések, valamint online, PR és eladáshelyi eszközök támogatják.

 

Kampánycél

A nyereményjátékban a promóciós címkével ellátott, előre csomagolt PICK márkatermékek vesznek részt, köztük a legnépszerűbb PICK szalámik, virslik és párizsik, valamint a tálcás friss hús termékek. A kampány célja a fogyasztók aktivizálása által a lojalitás és penetráció növelése, úgy, hogy közben a PICK umbrella image-et is építjük. Erre többek között azért is volt szükség, hogy a kedvezőtlen gazdasági helyzetben is egyértelművé tegyük: mindig érdemes lojálisnak maradni a márkához, amivel csak nyerhet a fogyasztó. „Egész évben az a célunk az aktivitásainkkal, hogy megmutassuk a fogyasztóknak, hogy aki a PICK márkát választja, a minőség és megbízhatóság mellett, többet kap a pénzéért, mint korábban. Jelen esetben értékes pénznyereménnyel gazdagodhat.”– összegezte Szabó-Spanyol Henriett a PICK márka senior brand managere.

 

A kampány fő üzenete

Minden nap nyerhetsz, vagyis a hétköznapok is tartogatnak olyan pillanatokat, amikor bárki diadalmaskodhat. Ezek apró diadalok, mégis a mindennapok savát-borsát adják, akár egyedül, akár barátok közt, akár családi körben éli meg őket valaki. Mondani sem kell: ilyen diadal lehet az is, ha valaki megnyeri a napi 40*10.000 Ft-ot vagy a 4*1.000.000  Ft-os fődíj egyikét. A PICK termékekkel is minden nap nyerhetsz: finom ízeket és most értékes nyereményeket is!

Hosszú vágat:

Kreatív koncepció

Az apróbb, hétköznapi sikerek megünneplését a márkától megszokott kommunikációhoz képest könnyedebb, lazább, viccesebb jelenetekkel, látványos animációs ráerősítéssel mutatjuk be kampányunkban. A jól megjegyezhető, mégis hétköznapi központi karakterrel a legtöbben könnyen azonosulni tudnak, aki lazán aratja le a babérokat a konyhában vagy akár ping-pongozás közben, és minden ilyen diadalnál ebben a PICK termékek is támogatják őt.

 

Érdekesség, behind the scenes

A rendezői megbízást Mendrei Miki kapta, aki számtalanszor bizonyította, hogy jól áll neki a kevert műfaj. Esetünkben is a kezdetektől tudatosan komponált jelenetek fejlesztettünk, melyek tempója és beállítása már a később megjelenő animációkhoz igazodott. Ehhez tökéletes háttérnek bizonyult a helyszín, egy modern budai villa, melynek letisztult tereiben remekül érvényesültek utólag a színes, vibráló animációk.

Rövid vágat:

 

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: PICK Szeged Zrt.

Stratégiai és marketing igazgató (Bonafarm húságazatok) –  Szokolai Júlia (Bonafarm Zrt.)

PICK group brand manager – Fejes Péter (Bonafarm Zrt.)

PICK senior brand manager – Szabó-Spanyol Henriett (Bonafarm Zrt.)

PICK brand manager –- Géger Gyopár (Bonafarm Zrt.)

Brand manager – Szabó Péter (Bonafarm Zrt.)

Senior fogy. marketing és PR szakértő – Vízhányó-Pitrik Szilvia (Bonafarm Zrt.)

Senior média és digitális szakértő  – Ujfaludi Flóra (Bonafarm Zrt.)

 

Ügynökségi oldal

Ügynökség: Café Communications

Kopány Gábor, Csősz László, Hlavaty Tamás, Horváth Andrea, Horváth Zita, Krc Viktor, Nánássy Flóra, Szakál Zoltán

 

Produkció

Produkciós cég: Café Film

(Producer: Beszta Nóra)

Rendező: Mendrei Miklós

Fotós: Földi Ádám

Operatőr: Nagy Zágon

Látványtervező: Láng Imola

Stylist: Kuslits Máté

Vágó: Gothár Marci

 

 

SOCIAL MEDIA