Orbán Violetta, a Femina eddigi főszerkesztő-helyettese ötletekkel és friss tervekkel felvértezve kívánja tovább erősíteni a női lap státuszát a hazai médiapiacon. Ezek mentén a már ismert tartalmak megújításán, további színesítésén, valamint új formátumok bevezetésén is dolgoznak.
2025-ben a női tartalomgyártás egyik legfőbb trendje előreláthatóan az audiovizuális anyagok irányába mutat, amelyhez a Femina új formátumai, edukáló és inspiráló tartalmai szorosan illeszkednek – írják.
„Tartalmaink folyamatosan igazodnak az olvasók változó igényeihez és fogyasztási szokásaihoz, miközben stabilan megmaradunk annak a platformnak, ahol az az aktualitás, megbízhatóság és sokszínűség találkozik, amely női olvasóink számára a minőségi énidőt biztosítja – mondta Somodi Hajnalka, a Femina Mediacsoport ügyvezető igazgatója. – Frissen kinevezett főszerkesztőnk 13 éve erősíti a Femina csapatát, nála jobban kevesen ismerik ennek a lapnak a működési esszenciáját. Csapatával továbbra is azon dolgoznak, hogy értékes és releváns információkat közvetítsünk, meghatározva ezzel a női magazinok piacának tempóját. Leköszönő főszerkesztőnk, Fehér Ági új területen próbálja ki magát, ezúton is köszönjük eddigi munkáját!”
Milyen újdonságok várhatók a Femina életében?
A videós tartalmak kerülnek tehát még inkább előtérbe, elindul például egy hetente frissülő pilates edzéssorozat, illetve egy szakértők közreműködésével forgatott családjogi és válóperes kérdéseket feldolgozó videós széria. Folytatódik a közismert személyeket felvonultató Dilemma videocast, Pintér Ada műsorvezetővel. Emellett új tematikával jelentkezik az Akták cikksorozat, amely a nők körében gyakran felmerülő kérdéskörök informatív ismertetésével, mélyebb elemzéseivel foglalkozik. A Femina Fókuszban című cikksorozat pedig idén azokra a hősnőkre koncentrál, akik jellemzően férfiak dominálta szakterületeken alkottak maradandót.