Folytatódik a Brigi és Brúnó, a Troll a konyhában pedig új évaddal érkezik

Hírek

A magyar közönség húsz év után is nagy lelkesedéssel fogadta Brigi és Brúnó visszatérését tavaly ősszel, így nem maradhatnak folytatás nélkül a rajongók. Az 1. évad március 6-án 19 órától új epizódokkal folytatódik a VIASAT3-on.

 

“A visszatérés sikere szerintem részben a mindig aktuális párkapcsolati témáknak köszönhető. Igyekszünk körüljárni azokat a problémákat, ami sok párt érinthet, de ugyanakkor fel is oldjuk őket – azért szeretik ennyire Brigi és Brúnó történeteit, mert a karakterek megmutatják nekünk, hogy nem vagyunk egyedül a gondokkal, ahogy azt is, hogy mennyi mindenre lehet gyógyír a humor”  – mondta Oroszlán Szonja a folytatás kapcsán.

A sitcom új epizódjait is Herendi Gábor, valamint Ipacs Gergely rendezi, a jeleneteket pedig a formátumhoz hűen, egy kamerával veszik fel.

Troll a konyhában 2. évad – szabotázs magas lángon

Magyarország kulináris krimije március 6-án 19:30-kor új évaddal tér vissza, amely a konyhai bűnözés rajongóinak nagy örömére ezúttal hat hétig és hosszabb – több mint egy órás – epizódokkal fut majd a VIASAT3-on. A műsorban a versenyzők nemcsak a főzőtudományukat villantják meg, de nyomozóként és trollként is helyt kell állniuk, hiszen minden nap lesz valaki, aki titkos küldetésre indul: a troll feladata, hogy szabotálja a döntőbíró, Wossala Rozina elé kerülő ételeket, méghozzá lebukás nélkül, a többiek megtévesztésével, vagy akár más gyanúba keverésével.

“Örülök, hogy Ferivel folytathatjuk a közös nyomozást, bár bevallom, a kóstoláshoz az előző évad trollkodásai után minden bátorságomat össze kell szedjem” – mondta nevetve Wossala Rozina, a műsor döntőbírója. „Kíváncsian várom, mivel állnak elő most a játékosok, de nem titok, hogy Ferivel ellentétben én most is azért drukkolok, hogy távol tartsák a troll kezeit az ételektől. Az új évadban két gyanúsítás is lesz, talán ez megkönnyíti majd a trollvadászatot, a hosszabb epizódok pedig még több nyomozást és izgalmat jelentenek” – tette hozzá.

 

SOCIAL MEDIA